Jack :"Tamam kabul ediyorum ama biraz zaman tanı bana yani arkadaşlarım ve ailemle görüşeyim"
Edward :"Olur, ama kimseye bunlardan söz etme !"
teklifini kabul etmek zorundaydım yanımdan gitti eve doğru ağır adımlarla gidiyordum BABAM onsuz napardım ama mecbur kabul ettim, eve vardım babam fark etmeden eve girip odama çıktım hemen uyudum.
Sabah kalkıp giyindim babam kahvaltı hazırlamış beni bekliyordu yanına gittim
Jack :"Baba bişey konuşmak istiyorum"
Babam :"Tabi jack yanlız hızlı olda okuluna geç kalma"
Jack :"Aaaa...Peki şeey, herneyse daha sonra konuşsak daha iyi olur sanırım"
Babam :"Tamam evlat sen bilirsin"
kahvaltımızı yaptık ve evden ayrıldık, okul yolunu tutmuştum ama içim paramparçaydı morelim çok bozuktu, okula vardım sırama gittim evet Mary'in yanına değil arka sıraya...
Mary bana baktı ve yanıma geldi
Mery :"Hayır o pislik için burda oturmicaksın gel hadi"
Jack :"Mary git başımdan!"
Mery :"Öylemii tamam.."
Mary'i terslemek... her erkek yapamazdı sanırım.
Onu deliler gibi seviyordum ama artık onu göremicektim,
derse girmiştik kafamısıraya koyu 6ders boyunca hep düşündüm bu başıma gelenler...Ne güzel bi hayatım vardı..
Ders bitti eve dalgın dalgın gidiyordum karşıma Edward çıktı,
Edward :"Dostum nedir bu halin yapma ama ilk başlarda zor evet ama sonra alışıcaksın düşünsene sonsuz yaşam! herşeye sahip olmak"
Jack :"Bunlardan banane ben hayatımı istiyorum!"
Edward :"Kusura bakma mecbursun yarın gece herşey biticek!"
Diyip ortalıktan yok oldu,gözlerim dolmuştu canım cok sıkkındı.Eve vardım direk koltuğa uzandım tam uykuya dalmışken telefon çaldı elime aldım gizli numaraydı açtım,
Jack :"Buyrun kimsiniz?"
:"Kimmiyim,Ahahah... yanımda cok sevdiğin biri var dur bi ses versin.."
Mery :"Jack!!! Yaardıım eett!"
Jack :"Hayırr!!! bırakın onu kimsin lan sen?? ne istiyon!"
:"Dur sakın ol :D sana vericeğim adrese gel_________gece 2de burda ol."
Diyip telefonu kapattı,Mery i neden kaçırdılar kimdi bu???!....
DEVAMI GELİCEK . . .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON RUH
Science FictionMerhaba arkadaşlar İlk hikayemi yazdim umarim begenirsiniz , Fikirlerinizi yorum olarak yazbilirsiniz. Hikayemizde ; korku,aşk,macera,aksiyon doludur begeniceğinizi umuyorum iyi okumalar.