ADAM

60 6 2
                                    

Bi anda gözlerim kocaman açıldı ve uykum kaçtı yatağımdan kalkıp cama tekrar baktım hiç birşey yoktu.Yatağıma dogru giderken arkamdan "MERHABA" diye bi ses duydum kalbim inanilmaz bi şekilde çarpmaya başladı...

Arkamı döndüm o adam ordaydı ,Az önce kapımıza gelmiş olan yakışıklı adamdı buraya nasıl girmiş olabilirdi? titreyen bi ses tonuyla,

Jack :"Seeen, burda ne işin var buraya nasıl girdin??!"

Edward :"Heyy dur sakin ol merak etme sana bi zarar vermicem sadece konuşmamız gerekli"

Jack :"Peki konuşalım?"

Edward :"Bak Jack az önce size geldiğimde yalan söledin dimi?"

Jack :"Tamam yalan söyledim evet ses duyuyorum her akşam saat 3 4 gibi uluma sesleri duyuyorum neden sordun?"

Edward :"Bak o sesleri fazla kafana takma ve ilgilenme neyse ben gitsem iyi olucak görüşürüz"

Jack :"Hey neden duurr..."

Daha sözümü bitirmeden camdan dışarı atladı bu imkansızdı dışarı baktım kimse yoktu, Rüyada gibiydim ve o gün bütün gece uyuyamamıştım, bunu nasıl yapabilirdi? aniden yanimda oldu ve camdan dışarı atladı gözden kayboldu...

Sabah okula gitmek üzere uyandım giyindim ,kahvaltımı yapıp babamla beraber evden cıktık.

O ormanın yanından geçerken artık daha fazla ürperiyordum ama sanırım buna alışmalıydım.Okula varır varmaz yanıma Alva geldi,

Alva :"Hey dostum bu gün beden var ve biz bedende neler yapiyoruz biliyormusun??"

Jack :"Bedendemi? bedende ne yapılırki, basketbol, futbol koşu falan"

Alva :"Ahaha.. Hayır dostum burası senin geldiğin yerlere benzemez biz burda bedende dövüş müsabakaları yaparak para kazanıyoruz"

Jack :"Nee? hadi ama ciddi olamazsın??"

Alva :"Görüceksin beden dersinde salonda ol seni alıcam"

diyip yanımdan gitti,beden dersinde dövüşüp para kazanmakmı oldukça saçmaydı ama görücez...

SON RUHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin