Hyufroggie04: Wciąż staram się być naprawdę słodki, ale jak zwykle coś nie wychodzi. Nigdy nie będę jak @Wonhoe_71 ㅠㅠ
72 polubień
ChińskiChińczyk: JESTEŚ TAKI SŁODKI WIĘC PRZESTAŃ PIERDOLIĆ
Hello-Bitches84: Oyaaa~ piękniś 😍
ChińskiChińczyk: No chyba, że mnie
Kivihyun_13: Mój wspaniały przyjaciel 💕😊
ChińskiChińczyk: Albo ja też mogę ciebie
Broom_Broom00: Jaka kluseczka ^^😙<♡>
Kivihyun_13: Widzę, że objąłeś już ciekawą strategię.
Kivihyun_13: Naprawdę myślisz, że przez samo tagowanie go pod swoimi zdjęciami pomyśli sobie: Hej! On na pewno chce ze mną seksu, pora się zaprzyjaźnić!
Hyufroggie04: Nie ㅠㅠ Poza tym mi nie zależy na jednym
Kivihyun_13: Naprawdę mam wciąż wierzyć w to, że chcesz się z nim tylko zaprzyjaźnić? Nie rozśmieszaj mnie.
Hyufroggie04: Chcę się zaprzyjaźnić, a potem spróbować coś więcej. Ewentualnie później mogę myśleć o... no o tym ㅠㅠ
Kivihyun_13: A co jeżeli nie jest gejem?
Hyufroggie04: ... dlaczego miałby nie być?
Kivihyun_13: Hmmm może dlatego, że na świecie nie istnieją wyłącznie geje, idioto?
Hyufroggie04: ...
Hyufroggie04: Nooo nawet, jeśli nie jest, to chcę go poznać.
Kivihyun_13: Boli cię serduszko? ;D
Hyufroggie04: Może trochę.
Kivihyun_13: Naprawdę nie zastanowiłeś się nad tym wcześniej?
Hyufroggie04: Nie... mój gej radar nie wziął tego pod uwagę, więc coś musi być na rzeczy...
Kivihyun_13: Twój gej radar nawet nie istnieje. Nie masz żadnych dowodów na to, że twój uszaty crush jest homo, a ty ot tak sobie to wmówiłeś, bo chcesz poczuć pałę w dupsku. Super historia. Będziesz miał, co opowiadać wnukom.
Hyufroggie04: Hajima ㅠㅠ Powtarzam ci tyle razy, że nie chcę tylko seksu z nim i wiem, że może się wszystko okazać wbrew moim oczekiwaniom, ale już nieważne. I nie będę mieć wnuków...
Kivihyun_13: Czemu? Nie chcesz mieć w ogóle dzieci? xD
Hyufroggie04: Ale ja przecież nie będę mógł ich mieć ㅋㅋㅋ ^^
Kivihyun_13: Co? Dlaczego?
Kivihyun_13: A dobra, już wiem -_-
Hyufroggie04: Hihi, pozostaje adopcja ^^
Kivihyun_13: Ty sobie najpierw faceta załatw, bo gówno będzie, a nie szczęśliwa rodzinka.
Hyufroggie04: Mogę też być samotną matką.
Kivihyun_13: No chyba nie. Nie pozwolę ci umrzeć w samotności, bo chcę ci udowodnić, że możesz mieć lepszą przyszłość.
Hyufroggie04: Emm lol. To co zrobisz, jak nikogo sobie jednak nie znajdę?
Kivihyun_13: Ożenię się z tobą ^^
Hyufroggie04: Umrzyj, ok.
Kivihyun_13: Tylko u twego boku ㅋㅋ ❤❤
CZYTASZ
Red Thread || Hyungwonho (ɪ)
FanficHyufroggie04: Słyszałeś kiedyś o czerwonej nici przeznaczenia? Podobno każdy na świecie ją posiada, a na drugim jej końcu może znaleźć swoją bratnią duszę. Wonhoe_71: Dlaczego mi o tym piszesz? Hyufroggie04: Ponieważ ja na jej koń...