Ultima clipă

167 3 0
                                    

Sasuke pov
Eu si Gaara apruape am terminat de mutat bolovani.A fost cam dificil pentru ca s-a intunecat ,ce-i drept ca am dat si cu capu in vreo trei copaci,dar asa merit daca ma las ispitit de minciunile lui Gaara.
Pe poteca ingusta se zaresc doua faruri ce vin cu viteza spre noi ,dupa care un claxon.
OG:Hei fratilor ati terminat treba,domnul Viaplado va asteapta la linia de start.
Sasuke:Credeam ca doar cei din Akatsuki concureaza cu Cezar.
OG:Oooo ia uite cine s-a intors,ce faci bro?
Sasuke:Astept un raspuns,de ce esti aici?
OG:Am venit la party bro,stai calm,eu am plecat ne vedem la start.
Locul arata super mai ales in lumina lunii, toate acele lumini de petrecere si muzica care trezea si fiarele salbatice.Toti isi accelerau masiniile lor scumpe si impresionau domnisoarele ce dansau pe scena improvizata.Masina de fum facea sa para ca toate masinile plutesc ,tensiunea era tensionata si toti incercau sa se intreaca in drifturi si sa agate cat mai multa puicute.Trei dansatoare au incarcat mesele cu diverse tipuri de alcol si ne-au servit pe fiecare in parte ,erau inbracate pe tema naturi cu niste costume foarte sexy.Stateam razamat de o banca servind din paharul de Votka si atintind cu privirea niste buci cat mai apetisante.Simt o mana care comora incet pe bratul meu ajungand intre incheietura si palma,o dansatoare ma tinea de mana si cu cealalta urca pe pieptul meu spre obraz vrand sa ma sarute.I-am pus mana pe talie coborand incepand sa o mangai pe spate ,iar ea si-a pus ambele maini pe obraji mei inca cuprinsi in sarut,ea se inpingea mai mult in mine iar eu ma jucam cu unul dintre sanii ei …cat m-ia lipsit asta.
Nici nu observasem ca Itachi se uita la mine si ma striga,ce dracu vrea.
Itachi:Sasuke ,ma auzi?
Sasuke:Ce vrei?
Itachi:Incepe cursa ureaza-mi bafta!
Sasuke:Vezi sa nu te vada astia cand o sa te apuce plansul ca ai pierdut.
Itachi:Merge,macar nu ai spus "Lasa-ma ,bou dracu".
Am luat niste sticle de bautura la nimereala de pe masa si am tras-o pe dansatoare dupa mine prin padure,doar nu era sa stau sa ma uit la prosti aia cum isi rup oasele pe drumurile astea.
…Hei unde mergem?!
Sasuke:Facem o plimbare prin padure ,nu vrei?
…Ba da dar imi este cam frica…
Am ajuns aproape de un rau in care se oglinda frumos luna uriasa si luminoasa.Cerul era senin iar admosfera era foarte romantica .M-am intins pe iarba uitandu-ma la cerul plin de stele,am tras-o pe fata peste mine si am luato in brate,ea purta o vesta scurta de camuflaj cu maneci scurte ,o palarie de politista neagra ,o cravata verde ,o fusta de camuflaj foarte scurta si niste jampieri din plasa asortati cu niste pantofi negri.Statea cu capul pe pieptul meu cu ochii inchisi strangandu-ma mai tare in brate.
Sasuke:Iti mai este frica?
…Nu,langa tine ma simt in siguranta.
Sasuke:Eu nu te-am adus aici pentru asta,vreau sa ne distram putin.
…Asa ma gandeam si eu
Ea se ridica in sezut ,isi pune picioarele de o parte si de cealalta a abdomenului meu si se apleaca peste mine sarutandune.Ea incepe sa imi desfaca nasturi de la camasa in timp ce vine cu o alta serie de saruturi coborand spre gatul meu si apoi pe piept.Dupa ce ma plictisesc cu o mana o prind de par si si am inpinso in baza muntelui ce servea pe post de perete,i-am prins mainile deasupra capului si am continuat sa o sarut.
Dupa ce am lasat-o in sutien am luat o sticla de sampanie pe care am turnat-o deasupra sanilor ei care parca luasera foc ,ea isi freca sanii cu mainile lipindu-se de munte sia dat fusta jos.Am inpins-o la pamant si am inceput sa-i sarut sanii ,am coborat cu o mana si i-am desfacut sutienul…
Itachi:Ajutor!!Ma omoara!Da voi ce faceti?
Simteam ca explodez de nervi ,am luat repede geaca si am acoperit-o pe fata si m-am rastit la bou.
Sasuke:Dar tu ce dracu crezi ca facem,boule!
Itachi:Sex?
Sasuke:Ce vrei?
Itachi:Cezar a sabotat cursa.
Sasuke:De unde sti?
Itachi:OG a marturisit tot,Gaara l-a vazut cand sabota masinile noastre asa ca a vrut sa-l omoare.
Sasuke:Si de ce au facut asta?
Itachi:Viaplado lea promis ceva ,dar nu bani vorbea despre cineva,dar vino sa ne ajuti ca s-au luat astia la omor.
Am fugit repede cu Itachi printre valurile de gluante si ne-am ascuns dupa una dintre masinile rasturnate si mesele aruncate care ne serveau ca scut.Itachi m-ia aruncat o pusca si am inceput sa tragem in oaspeti adusi de Viaplado care probabil asta au pus la cale.Ii puteam vedea pe toti cum se ascundeau si trageau ,erau inca in viata Gaara ,Deidara,Hidan si restu.
Dansatoarele isi tineau mainile in cap si tremurau speriate ,printre focurile armelor OG si Big Smoke il ajutau sa se strecoare la masina lui .S-o crezi tu am alergat spre ei inpuscandu-i fara mila ,dar a fost prea tarziu tot ce am mai vazut a fost pamantul si pe Itachi care alerga spre mine si apoi negru.


MAFIAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum