S:Tâmpit handicapat,cum ma poti face asa de ras,de ce trebuie mereu sa fim aratati cu degetul si de ce niciodata nu putem fi un cuplu normal.
Sa:Scuze,dar...
S:Nu imi pasa care e scuza si de data asta,am vrut o intalnire dar tu de fiecare data apari si te dai in spectacol.
Sa:Dar...
S:Si nici macar nu iti pasa,nici nu sti cat de importanta era seara asta pentru mine,niciodata nu imi acorzi atentie,ce valorez eu pentru tine,nimic!!
Sakura continua sa tipe fara sa ma lase sa vorbesc,nu are rost sa ma cert cu nebuna.Am cuntinuat sa o ascult aproband din cap sa para ca imi pasa.
Sa va explic cum a decurs "intalnirea noastra".
In urma cu cateva ore
Sakura pov
Eram in masina cu Temari,sa reformulez in noua masina a lui Temari pe care si-a luato acum doua zile cu bani castigati intr-o misiune,prima ei misiune.Care mi-a explicat-o in detali foarte amanuntite doar ca sa-mi faca in ciuda,cred ca stiti deja ca Sasuke nu ma-r lasa niciodata sa fac parte din mafie.
S:Cred ca ajunge cu pozele,am facut sute deja.
Te:Inca cateva fato sa umplu galeria noului meu telefon Iphone X,ca sa vada curvele din club ca oricat sa-r fute n-o sa aiba bani ca mine.
Te:Hai afara sa facem poze si cu masina.
Da am uitat sa spun ca astazi este ziua lui Temari si implineste 23 de ani.Telefonul a fost un cadou de la Gaara care a spus ca nu va putea sta la petrecerea ei deoarece trebuie sa plece in alt oras sa faca cuiva o vizita la puscarie,nu stiu de ce.Iar cadoul de la mine il va primi la petrecere asa ca este o surpriza.
In parcare oameni treceau vorbind,razand in grupuri plimbandu-se,doar o femeie statea nemiscata cu privirea in pamant totul parea static si gri pentru ea iar timpul parea oprit,cu toata durerea din suflet ofteaza si isi ridica privirea stangand poza ficei ei in mana sa.Nu o mai vazuse de un an,dar nu doar pierderea ficei sale ii umplea inima de durere si ochi in lacrimi,lipsa banilor a facuto sa se desparta de sotul ei si sa se recasatoreasca cu un om care o bate si care isi bate joc de ea.
S:Posteaz-o pe asta!
Te:Voi scrie "De ziua mea cu cea mai buna prietena".
S:Ok, sa mergem.
?? Sakura!?
Femeia o priveste pe fica sa intrand in mall,dupa care incepe sa alerge dupa ea,nu ii venea sa creada ca fica sa este in viata.
??Sakura stai!
Intre timp
Big Smoke:E stricat?
S:Doar o scurgere l-a rezervor,o sa incerc sa lipesc cu ceva.
BS:Cum s-a intamplat?
S:Cineva a impuscat in ea,dar cum s-a bagat sub masina,probabil s-a ascuns de cineva si a tras din greseala.La dracu am stat doua ore sa-mi dau seama daca are vreo piesa defecta la motor.Sasuke a iesit de sub masina fiind la bustu gol si-a scos pachetul de tigari,a tras o tigara si a aprinso.
BS:Am adus harta orasului,OG a facut mai multe copi.
Sa:Era si cazul,i-a sa vedem.
BS:Avem asa Nordul mafia voastra,am incercuit zona voastra cu rosu pentru ca asa aveti voi semnatura.Sudul mafia lui T-dog ei sunt cei albastri.Est mafia noastra verzi.Vestul era al lui Cholo dar acum este familiei Yakawetta care s-au mutat acum.
Sa:Yakawetta?Italieni?
BS:Dap au venit atunci cand am aflat despre mafia lui Jovani si i-am ucis intr-un schimb de focuri in cafenea.
Sa:Si totul devenise asa linistit.
BS:Iar centrul este al mafiei lui Boyka si avem culoarea negru.
Sa:Ai uitat de pumnul de fier care par sa atace centrul.
BS:Bone se ocupa de ei,nu sunt o problema.
Sa:Mai vorbim am o treaba de facut.
Sasuke a pornit masina si a plecat,dupa 10 minute opreste in fata unui bar,coboara si intra inauntru.
Sa:Hei!
??:Buna!
Sa:L-ai vazut pe fratele meu?
??:Nu lam mai vazut de luni de zile.
Sa:O fi muriat fraierul.
In bar intra un prieten de al lui Sasuke,se duce spre el si ii pune mainile la ochi.
Sa:Deidara.
?? Nup
Sa:Gaara.
?? Nup
Sa:Hidan,Bone,Yuri,Sasori,Rey
??Frate chiar nu ma mai ti minte.
Sasuke ii da mainile la o parte si se intoarce spre el.
Sa:Rocco!Ce mai faci omule am crezut ca te-ai stins,unde ai fost?
Ro:Unde sa fiu aici in oras muncind ca de obicei.
Sa:Tot la macelarie ai ramas,ha?
Ro:Da.
Dupa cateva pahare linistea este spulberata de niste timpi bine facuti care incep sa inpinga lumea pana ce ajung in fata celor doi.
Sa:Doriti ceva,am spus uitandu-ma in sus la cei doi malaci.
??:Gata draguta i-ati adio de la acest bar acum ii apartine familiei Yakawetta,am cumparat cladirea.
Sa:Deci nu ma bagi in seama?
??:Taci,vorbesc cu femeia.
Sa:Wow stai sa lamurim ceva,pe mine nu ma ignora nimeni ai inteles.
Rocco ii pune mana pe umar lui Sasuke si i spune in soapta:
Ro:Frate eu spun sa te potolesti tipi astia sunt periculosi.
Sasuke sa dat jos de pe scaun.
Sa:Mai bine plecati,acum.
??:Ce ar fi sa pleci tu,spune o voce subtire si misterioasa .
Sasuke se intoarce cu fata la Rocco uitanduse confuzi unul la altul.
Din spatele malacilor iese un tip foarte scund cu o mustata ciudata imbracat cu un palton negru.
Unul dintre cei doi trage catre Sasuke dar o nimereste pe vanzatoare in mana,iar aceasta cade la pamant.Sasuke il impinge pe celalalt in masa de biliard,i-a o sticla de pe masa si i-o sparge in cap,apoi scoate pistolul si il indreapta spre mustacios,acesta ridica mainile iar Rocco fiind in spatele lui il loveste cu o sticla in cap si impinge scaunul pe el apoi fug amandoi spre iesire.Se urca la masina si pornesc cu viteza.Mergeam pe nu stiu ce drum si imi amintesc ca azi am intalnire cu Sakura,sa-mi bag unde mai gasesc acum deschis,dupa 30 de metri opresc intr-un peco si cumpar niste flori si o bratara,apoi ies afara si aprind o tigare.
Ro:Omule ai vazut cum ne-am ocupat de aia,ce tare a fost nu am mai facut asta de mult.
Sa:Cred ca nu ai mai facut nici o baie de mult,am murmurat dupa care am tras un ultim fum.
Sa nu credeti ca is nesimtit da tipul asta e un bosketar cu haine murdare dar e un prieten,a fost acolo cand eram intr-o depresie si tipul asta a reusit sa ma faca sa rad si sa-mi revin.
Sakura pov
Il tot astept pe nemernic de o ora ce tot face,ma invarteam nervoasa prin living uitandu-ma la Beti cum spala vasele linistita in bucatarie,dintr-o data cineva suna la usa.
S:In sfarsit!
??Hei Sakura!
S:Ăăă buna...Cine sunteti?
Un claxon se aude de afara si apoi Temari spune:
Te:Hei Sakura vom avea o intalnire tripla.Striga Temari din masina.
S:Ok?spun si ma duc spre Temari.
Te:Ei sunt Bob si Sasha,iar el este iubitul meu Sasori pe care cred ca il sti.
S:Buna!
Te:Unde e Sasuke?
S:Asta as vrea si eu sa stiu...am spus enervata.
Te:Hai la masina sa mergem poate e deja acolo,o sa vina el.
Sasuke pov
Eu si Rocco ne-am luat cu vorba si i-ar am uitat de intalnire,am aruncat chistocul de tigara si m-am dus spre masina,afara era intuneric.Cand sa intru doua masini trec in viteza si niste tipi trag cu mitraliera in masina si spre noi.
Ro:Omule ce a fost asta?
Sa:Sa-mi bag pula a spart doua roti,ce fac in pula acum.
Masinile care au tras in noi au intors si au intrat cu viteza in parcare lovind peretele incercand sa ne calce.Am fugit pe partea celalta a drupului unde era padure si ne-am ascuns.
Sa:Am lasat pistolul in masina.
Ro:Omule nu te supara dar de fiecare data cand nu intalnim,trebe sa fiu alergat sau impuscat!!
Sa:Nu mai tipa prostu dracu!!
Ro:Dar tu de ce tipi, in pula mea!!
Sa:Taci ma,o sa ne auda handicapatule!
Si asa neam batut pana am cazut int-o prapastie plina cu maracini fix intr-un lac.
Dupa juma de ora mergeam pe mijlocul drumului uzi certandu-ne.
Sa:Sti ca e vina ta!
Ro:Vina mea nici nu stiu cine erau tipi aia.
Sa:Parca ai stiut vreodata ceva.
Ro:Macar eu nu ma duc la intalnire fara cadou si ud fleasca.
Sa:Frate ce fac am intarziat.
Intre timp
Sasha:Si cum va-ti cunoscut?Sakura?Hei...ma auzi?
S:Da,doar ma gandeam,adica e ziua lui Temari vreau sa stiu ce tort a ales.
Te:Va trebui s-a mai astepti petrecerea incepe la 00:00.
Sasha:Haide Sakura vreau sa stiu mai multe despre relatia voastra,adica eu ti-am povestit de mine si Bob.
S:Pai...noi,doi...
??Cu ce va servesc?
Intre timp
Sa:Frate de unde stiai sa suntem aici?
Mi:Orice pentru fratele meu,il apelezi pe Micutzo,Micutzo vine si te ajuta,spune in timp ce mananca seminte si le scuipa pe jos.
Rory:Futu-ti gura mati daca mai scuipi in masina te bat!
Mi:Stai acolo si vezi la drum,n-am mancat nimic azi l-as manca si pe Rocco de foame.
Ro:Chiar baieti,cum ati facut rost de limuzina.
Doua masini de motocicleta trec prin fata limuzinei si arata muie aruncand o doza de bere in parbriz.
Rory:Astia sunt pumnul de fier,i-a hai sa vedem ca poate masina asta.
Aveam 240 la ora,muzica la blana si baieti se apucasera de dansat,am reusit sa ma imbrac cu hanoracul lui Micutzu si niste blugi care erau aruncati pe aici si mi-am dat cu ceva parfum pentru ca miroseam a apa de balta,hai ca merge.
S:Il sun nu mai vine!
O masina zboara direct prin perete in restaorant,din care se auzea muzica"Asta e bazooka",apoi niste tipi intra cu motocicletele il scot pe sofer si incep sa il bata,restul ies din masina si incep sa se bata cu farfuri sticle si scaune.Un tip ii da un pumn lui Sasuke si cade peste masa noastra .
Sa:Hei Sakura,ce mai faci?
M-am abtinut sa nu-l injur si deja toata lumea se holba la noi.
Un tip il trage pe Sasuke de bluza si il impinge in usa de la baie care se deschide si cad amandoi.
Si asa a fost intalnirea noasta.
CITEȘTI
MAFIA
FanfictionSa:Te iubesc. S:... Sa:Tu ma iubesti? S:Cum as putea iubi pe cineva care face rau altor oameni.