Sasuke pov:
Cezar a luat pistolul de pe masa si l-a indreptat spre mine.
Ce:Ce se va face rozalia fara tine.A spus zambind dupa care o explozie ne-a aruncat pe toti la doi metri de canapea,incaperea se umpluse de praf din cauza exploziei,iar sutele de gluante veneau din toate partile fara oprire,cand totul a devenit mai vizibil am reusit sa ma ascund sub una din mesele rasturnate,am cautat sa-mi scot pistolul din geaca dar disparuse, si am o banuiala la cine ar putea fi .Prin gaura facuta de explozie o masina s-a izbit in viteza de peretele din fata mea,am mers taras pana in spatele canapelei in fata mea fiind scena cea mica de dans care este intr-un unghi mai intunecat al incaperi,ma intind dupa cadavrul bodyguardului incercand sa-i i-au arma,dar ma opresc brusc simtind ceva rece pe gatul meu apoi o voce cunoscuta imi spune.
Ce:Să-l saluti pe diavol din partea mea,din iad nu te va mai putea scoate nimeni!!Si a inceput sa rada ca un nebun.I-am prins mana in care avea cutitul,si m-am inpins cu cotul in stomacul lui,apoi incercand sa-l lovesc cu piciorul,dar se fereste si vine in viteza spre mine cu o serie de lovituri de cutit pe care le evit si reusesc sa-l lovesc cu pumnul in obraz facandul sa cada,i-am intors mana la spate si lovind masa de sticla cu pumnul am reusit sa-mi fac o arma din cioburi,cand eram gata sa-i fac felul astuia ,cineva a aruncat o grenada pe sub masuta sparta,m-am ridicat cat am putut de repede dar explozia m-a izbit in barul unde se afla Deidara lesinat,m-am ridicat si l-am tras in spatele barului si am incercat sa-l trezesc.
Sa:Ba esti viu?L-am scuturat si a inceput sa deschida ochii.
De:Ie Craciunu?
Sa:Ce?
De:Se aud clopotei.
Ahh se pare ca sunt pe cont propriu,m-am ridicat putin pentru a vedea ce se intampla in jur si i-am vazut pe Akatsuki si Gaara cum imparteau un schimb de focuri cu Spanioli,am vazut cum cineva se aproprie de bar dupa care toate sticlele au inceput sa se sparga,m-am pus la pamant cautand un plan,cum pot supravietui in fata unei mitraliere.Dansatoarele si oameni care reusisera sa ramana in viata fugeau tipand spre iesire ,se pare ca grenada aruncata mai devreme a fost prea aproape de masina adusa de Akatsuki si acum a luat foc.Am fugit cu toti afara unde se aflau multe motociclete si o masina la volanul careia se afla Gaara.
Itachi,Kisame,Kakuzu si Sasori au luat-o inainte pe motociclete cu mafia lui Cezar pe urmele lor si acestia aveau motociclete dar erau in numar mai mare fata de noi.
Gaa:Sasuke grabestete si urca in masina!A spus Gaara.
Hidan alerga spre masina tinandul pe Deidara in brate ca pe o mireasa,am urcat toti ,pornind pe un alt drum.
Sa:Unde mergem, nu-i ajutam pe restul?
Gaa:Ce ti-a trecut prin cap sa pleci singur cu Deidara si fara sa ne spui.
Sa:Nu imi spune mie asta eu voiam sa plec acasa.
Pe strada principala drumul era aglomerat si politia patrula din cauza accidentelor cauzate de noi si cei care ne urmareau impuscand in oamenii care deveneau tinte,Gaara a reusit sa evite masina din spatele nostru intorcand brusc volanul si intrand pe o strada ingusta unde am trecut cu masina fix prin tarabele unor oameni care erau pline cu pepene,Gaara a tras de volan ocolind celelalte tarabe si am intrat din nou pe strada principala,iar in fata noastra 5 masini de politie erau asezate ca o bariera iar pe strada se aflau un fel de cuie.Gaara a iesit de pe sosea trecand printr-un parc apoi pe un drum ce ducea spre iesirea din oras indepartandu-ne rapid de masina ce ne urmarea care intrase in peco,iar Hidan a tras un glont in aparatul de alimentare cu motorina care a explodat.Tacerea si-a facut prezenta,eram pe un drum comunal asa ca pericolul a trecut momentan.
Gaa:De ce vrei sa faci totul de capul tau?Ne pui si pe noi in pericol.A spus Gaara vocea lui rasunand puternic spulberand linistea ce incepuse sa fie apasatoare.
Sa:Nu ti-a spus nimeni sa vi sa ma ajuti.
Gaa:Si ce aveai de gand sa faci?Sa mori,ca asta s-ar fi intamplat.
Sa:Doar taci si lasama nu meriti nici o explicatie.
Gaara a oprit masia,a coborat dupa care a trantit usa masini si mi-a facut semn sa vin la el.Am coborat din masina si am mers spre el,cand am ajuns in fata lui acesta a scos un pistol pe care l-a indreptat spre mine,dupa care o bubuitura a rasunat ca un ecou.Mi-am deschis ochii observand pistolul care avea teava indreptata in sus.
Gaa:Vezi!Asa ai reactionat si acolo,doar ca in loc de mine erau tipi aia care te-ar fi omorat.
Sa:Vai multumesc ca m-ai salvat eroul meu,asta vrei sa auzi?
Gaa:Nu ma mai enerva si potolestete cu atitudinea asta!
Doar pentru ca esti tu Uchiha asta nu te face seful meu!
Sa:Nu e vina mea ca esti un nimeni.
In momentul acela Gaara parea foarte nervos si-a strans pumnul si a lovit in capota masinii,apoi m-a tras de gulerul de la camasa,l-am apucat de bluza si cand eram pe punctul de a ne lua la bataie,o masina sport decapotabila venea cu viteza spre noi, era condusa de un Cholo iar Cezar se afla in partea dreapta inpuscand spre noi.Am intrat repede in masina,apoi eu si Hidan am deschis geamurile si am inceput sa tragem in masina din spatele nostru.
Itachi pov
Mergeam pe un drum de tara fara strada doar o poteca ,peste tot in jur sunt doar campuri si tractoare.
Tampiti astia continua sa ne urmareasca,dar de data asta chiar m-au enervat.Am ramas fara gluante si dupa cum pare Sasori va trebui sa abandoneze motocicleta care incepu sa scoata fum din cauza gloantelor incasate.Am incetinit si l-am luat pe Sasori pe motocicleta mea,Sasori a tras un glont spre motocicleta lui care se afla in spatele nostru si care era ca o bariera pe drumul pietros si ingust,iar aceasta a explodat facandu-l pe unul din fraeri sa iasa de pe poteca si sa o i-a la vale prin lanul de grau pana ce s-a oprit intr-unul dintre baloti de fan.Kisame a tras in tractorul de langa baloti care a explodat si a provocat un incendiu ce s-a intins spre ferma.
It:Cati inamici au mai ramas?
Sas:Doar 3,multi ne-au pierdut urma si multi si-au parasit motocicletele.
Am ajuns pe un pod deasupra apei pe care treceau multe camioane si masini.In timp ce eram ocupati sa ne ferim de masinile conduse de soferi inpuscati accidental care faceau intoarceri bruste sau masinile care ramaneau oprite si incurcau traficul ,un tir de marfa ce venea cu viteza spre noi a intors brusc si a lovit multe masini,am inclinat motocicleta la 30 de grade si am trecut pe sub tir.Din tir au cazut multe buteli asa ca am accelerat si am tras in buteli care au explodat si la fel au facut si toate masinile de pe pod.Din nefericire podul nu a mai rezistat si a cedat formand un fel de pista de skatebord.
Am reusit sa sarim si sa aterizam in siguranta pe plaja.Spaniolul nu a fost prea norocos si a intrat intr-o pancarda cu anuntul unui concert.
It:Unde sunt Kisame si Kakuzu?
Sas:Nu au reusit sa treaca de pod dar partea buna este ca mafia lui Cezar s-a dus.
It:Cu ce pret?Mi-am pierdut cel mai bun prieten.
Sas:Poate ca am mers prea departe ar trebui sa ne oprim nu putem avea un oras al nostru.
Itachi pov
Au avut dreptate bogatani cu afacerea chiar nu am fost eu insumi si am crezut ca daca ma voi schimba voi uita trecutul si o voi putea loa de la capat,dar am continuat sa gresesc si sa pierd oameni la care tin.E timpul sa renunt la masca pe care o port si sa las teatrul asta de o parte.
CITEȘTI
MAFIA
FanfictionSa:Te iubesc. S:... Sa:Tu ma iubesti? S:Cum as putea iubi pe cineva care face rau altor oameni.