Gaara pov:
Shinobi nu speram sa ma mai intorc aici vreodata ,in locul unde l-am ingropat pe vechiul EU ,cel inexistent pentru restul lumi,eram doar o masina de ucis,un asasin platit pe bani putini din cauza saraciei.Cand am plecat am vrut sa sterg ori ce urma de existenta ce ar fi amintit lumi despre mine.
Am ajuns la fosta mea casa ,nu pot sa cred ca am locuit in desertul asta .Am opit masina si am intrat inauntru ,
acolo i-am vazut pe Temari si Kankuro cum se chinuiau sa inghesuie hainele in bagaje.
Temari:Nu poti lua borcanul de muraturi cu tine.
Kankuro:De ce?
Temari:O sa se strice ,cap patrat.
Ga:Hei!!Ce fac frati mei?
Ka:Gaara ne-ai adus bonboane?
Ga:Ăăă,mi-a mai ramas mancare in masina.Tot in saracia asta ati ramas?
Te:Dupa cum vezi si tu,da.Abia astept sa am camera mea si chiar casa mea.
Ga:Bine atunci,sunteti gata,ati luat ce va trebuie?
Te:Da!Kankuro va gasi muraturi si in America.A spus Temari strambandu-se la Kankuro care îi scoate limba.
Sakura pov
Astazi nu a fost atat de rau la scoala ,nu am avut ore cu proful pervers si Ana a stat cu mine toata ziua si mi-a prezentat si prieteni ei care sunt foarte de treaba,doar ca fumeaza si beau dar au peste 18 ani ca si mine deci este in regula.
Mama:Si daca cineva se ia de ea, sa ai tu grija te rog,Sakura este foarte sensibila si plangacioasa…
Saku:Mama!!Nu-i asa!
Mama:Eu voi veni in vizita pe la voi,aveti grija ce faceti…paa!
Saku:Cand o sa se opreasca din a ma face de ras?
Ana:Asa ie cu mamele astea,si mama le spunea musafirilor ca la doi ani am facut pipi pe masuta ei de sticla.
Saku:Haha…pe bune?
Ana:Aveam doi ani ,mare lucru.
Am urcat scarile si ea a inceput sa despacheteze in timp ce eu faceam spatiu pentru lucrurile ei .Cred ca o sa fie distractiv ,ca si cand as avea o sora.
Ana:Hei ,Sakura maine este vineri vrei sa mergem undeva?
Saku:Cum ar fi?
Ana:Hai sa mergem in club!
Saku:Nu stiu ce sa zic.
Ana:Haide,mergem maine e vineri, te rog!!!!Sakuraaaa!!
Saku:Bine,bine,nu mai tipa!Am tipat si eu,apoi m-am trezit cu o perna in cap de la Ana.
Ana:Bataie cu perne!!
Sakura pov
Nu cred ca am inchis un ochi noaptea asta ,eu si Ana ne-am uitat la filme si cand ne plictiseam imitam personajele ,apoi ne-am jucat de-a Master Sef prin bucatarie,ne-am machiat si n-eam facut poze.A fost super,ea este mult mai amuzanta decat Hinata si cred ca ma poate ajuta sa ma schimb si sa nu mai fiu fata timida si fricoasa.Vreau sa i-ai totul de la capat.
Sasuke pov
Ce dracu ma doare capul in halul asta,unde dracu sunt.Am incercat cu greu sa ma ridic in sezut si sa incerc sa-mi dau seama unde sunt,dar vederea inca nu mi-a revenit ,vad doar alb si gri,dar ceva ma enerveaza un sunet ciudat ce bipaie intruna,nu pare sa fie o alarma pentru ca este mai lent.M-am asezat pe perna incercand sa uit de durerea de cap,apoi am simtit o intepatura in incheietura mainii,era amortita nu puteam sa o misc.Am inchis ochii cand am auzit usa ca se deschide si pe cineva care bolborosea ceva totul suna ca un ecou,oamenii se apropie de mine si cineva imi pune mana pe frunte.Ba,ia stai asa nu-mi spuneti ca sunt in spital si ca ma-ti lasat si singur in iadul asta,cum dracu sa ies.Vederea mi-a revenit si am putut vedea o asistenta care tinea in mana o injectie aoleu deja ma i-a cu calduri cred ca lesin.Cine dracu m-a adus aici?!O sa regretati voi cand ies de aici!
Intre timp
Nu crezi ca ar trebui sa facem curat?Spune Ana zambind.
Saku:Cu ce sa incepem ,toata casa ie praf.
Ana:Baaa azi avem scoala!
Saku:Hai ca mai avem timp,imbracate!!
Am fugit repede pana la autobuz ,putem merge si pe jos sunt doar doi kilometri dar lenea.Din pacate eu si Ana am intarziat la prima ora si am fost injurate de profesoara de fizica, in momentul acela nu am mai rezistat.
Saku:Cred ca si o maimuta ar putea preda mai bine ca tine,târfo!
Clasa:OOOOO!!
?Asa Sakura,inchide-i gura!
In acel moment m-am simtit minunat toata clasa m-a aplaudat si au inceput sa faca nisto de scorpie aruncand cu mingi de hartie si cu cartile in ea pana au dat-o afara din clasa.
?Asa cum am crezut pisicuta are ghiare.
Saku:Chiar are si sunt foarte ascutite,
am spus si i-am facut cu ochiul de acum inainte voi juca dur.
Orele s-au terminat,i-ar eu si Ana am mers spre statie.In timp ce mergeam vorbeam despre lucrurile intamplate azi,eu am primit numerele de telefon de la cinci baieti,iar Ana a batut trei baieti si patru fete, cu fata asta nu-i de joaca.Se pare ca de acum inainte voi merge pe jos pentru ca locul acesta pare a fi al satrei lui Kara.Au venit la noi si au inceput sa faca misto ,Kara mi-a turnat cola din doza ei pe cap, atunci i-am futut o palma dupa care un picior in stomac lasand-o sa se tavaleasca de durere pe jos.Cei din gasca ei au ras si au plecat mai departe facandu-ne mie si Anei cu ochiul,ce bine e sa fi o fata rea.
Saku:Nu ie frumos cand prieteni te parasesc,nu?
Am spus dupa care am urcat in autobuz urmata de Ana care a scuipato pe Kara si i-a tras un sut in fund.
CITEȘTI
MAFIA
FanfictionSa:Te iubesc. S:... Sa:Tu ma iubesti? S:Cum as putea iubi pe cineva care face rau altor oameni.