Puste želje

175 10 3
                                    

Tri godine poslije

„Vaše Visočanstvo“, George se naklonio. Glavu je držao pognutu, a ruke iza leđa. Na sebi je imao oklop jer je upravo došao izvana, a smeđa mu je kosa sada bila uredna i počešljana. Držanjem je davao do znanja da je prinčev prijatelj i kraljev najbolji vojnik.

„Da?“ princ se okrenuo. Princ Alexander imao je gustu crnu kosu koja još nije dosezala do ramena. Vidjelo se da brine o svome izgledu, a pogotovo o tijelu. Snažne mišiće pokrivao je crveni sako, na nogama je imao skupe cipele.

„Princeza od Worranta vas želi vidjeti“, odgovorio je George. Glas mu je bio dublji nego prije tri godine, ali inače se nije puno promijenio. Samo je bio ružniji jer nije imao prijatelja, nikoga osim princa Alexandera.

„Reci joj da nisam ovdje. Nemam volje slušati kako joj je nokat puknuo ili što joj sluškinje odgovaraju“, mrzovoljno je objasnio Alexander. Znao je kako mu laganje ne čini nikakvo dobro, ali nije si mogao pomoći. Christine, princeza od Worranta, bila je jedna od onih djevojki koju nije zanimalo ništa osim pripravljanja zabava i odmaranja. Posebno se Christine odmarala od odmaranja.

„Rekla je kako zna da ste ovdje i želi razgovarati o nečem važnom“, odgovorio je George. Na licu mu se vidjelo kako iskreno žali Alexandera, ali ne može si dopustiti da izgubi svoj posao.

„Dobro, uvedi je u očevu radnu sobu, i obavijesti me kad dođe vrijeme za večeru.“ Mrzovolja mu je rasla. Obišao je Georgea i krenuo prema vratima. „Moram se spremiti za vježbu. Iskreno, ne znam hoću li moći izabrati deset najboljih boraca. Moraju biti izvrsni kako bi prošli barem u prvih dvadeset. Što misliš? Kako ću saznati koji je borac najbolji?“

George se nije činio iznenađenim što ga princ traži mišljenje. Alexander nije bio jedan od onih plemića koji su marili samo za bogate, bili su mu važni tuđi osjećaji i mišljenje.

„Pa, Vaše Visočanstvo, ako ijedan borac pobijedi mene, mogli biste se boriti vi i natjecatelj,“ predložio je George. Primaknuo se vratima jer je morao ubrzo otići. Kralj ga je hitno tražio, a kraljev se zahtjev ne odbija.

„To je odlična zamisao, George.“ Alexander je ponosno potapšao Georgea po leđima. Imao je osmijeh od uha do uha jer je znao da će mu George uvijek čuvati leđa.

Alexander je ušao u očevu radnu sobu. Miris drva i papira uvijek ga je iznenadio, podsjećao ga je na njegovog djeda. Soba je bila malena, okružena policama s knjigama sa svih strana. Kroz veliki prozor ulazilo je blještavo svjetlo i obasjavalo svaki kutak. Na sredini se nalazio veliki stol od hrastovine, na kojemu je bila hrpa papira i nedovršenih pisama. Alexander je sjeo na udoban stolac i lakte naslonio na stol. Prstima si je masirao čelo zbog glavobolje i dosade. Nije želio razgovarati s Christinom, nego jahati konja ili boriti se. No, nije imao izbora. Prvo će saslušati tu dosadnu ženu, a onda nastaviti s poslom.

Lagano kucanje na vratima pregnulo ga je iz razmišljanja. Velika hrastova vrata su se otvorila i u dugačkoj ružičastoj haljini ušla je princeza od Worranta, Christine. Alexander se nasmiješio i ustao sa stolca.

„Christine, što vas dovodi ovdje?“ upitao je. princeza je zabacila svoju crvenu kosu, pa mu prišla. Pružila je ruku i lagano se zarumenila. (Kao da ima srama, pomisli Alexander, ali joj svejedno poljubi ruku i zalijepi lažni osmijeh na lice.)

„Htjela sam razgovarati s vama, Alexander. Mislila sam da je tako najbolje, ali ako imate posla, otići ću.“  Vrlo dobro, pomisli princ.

„Ne, slobodno uđite, Christine.“ Alexander je rukom pokazao u smjeru stolca koji se nalazio ispred stola. Christine se elegantno smjestila i pogledom prelazila preko ureda. Alexander je, vidjevši da Christine nije namjeravala početi, sjeo natrag na stolac i upitao o čemu je riječ. Princeza se premišljala, nije mogla odlučiti hoće li reći razlog zbog kojeg je došla ili neće jer je mislila da će je princ odbiti jer je mrzovoljan.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jun 18, 2014 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Izgubljena ratnicaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora