Zoé

30 3 0
                                    

A tesómmal rendeztem egy bulit. Mint mindig, ő kiütette magát a francba a sok piával, de én kitartok és szépen feledhetetlenné teszem ezt a partyt...

> ADATLAP

Név: Zoé Charles
Kor: 17
Nem: Nő
Kinézet: Fekete, rövid haj, barna szemek, mindig sapka van rajta, pont annyira hogy a haja elől kilóg belőle és a bal szemébe lóg. Szinte mindig talpig feketébe járkál, de hangsúlyozza hogy nem emos
Magasság: 177cm
Tulajdonság: Sokan azt hiszik az öltözködése miatt hogy elvont, sötét csaj, pedig a csapatból ő az egyik leghumorosabb. Szeret horrot nézni, és nagyon merész, azonban egy dolgoktól fél - araknofóbiás...

A többiekkel beszélgettünk, amikor Arthur felhozta hogy összehozthatnánk Rose-sal. Arthur már vagy 3 éve odáig van érte, azonban Rose konkrét jeleket még nem adott hogy Art szimpatikus lenne neki... Szóval, megbeszéltük hogy ráijesztünk! Reggel a házban kell tartózkodni, este viszont a lehető legtöbb időt kint kell tölteni és fel kell fedezni a birtokot

(...)

A tervezgetés közben kijelentettem hogy én majd fogok ebben nem keveset segédkezni, mivel Rose az egyik legjobb barátom. Pontosan tudtam, hogy Lilly ezt zokon veszi, mivel ő "közelebb áll" Rose-hoz. Nem tudom, Lilly valahogy mindig is kilógott a csapatból. Nekem kifejezetten unszimpatikus, mert igen, szeretem a orrort és a sötét dolgokat, de ennek ellenére nekem Lilly okkult hozzáállása a világhoz, az, hogy "mindenütt lelkek vannak", szerintem már túlzás.

(...)

Azt hiszem sikerült kellően megijeszteni Roset, bár ahogy őt ismerem, egy másodperc alatt lelket ver magába, hiszen nagyon bátor lány. Lementem Josh-ért, hogy tájékoztassam erről az ijesztegetős cuccról, ám nagy hiba volt...

Until die [LASSÚ FRISSÍTÉSEK]Where stories live. Discover now