Jedna zkurvená zabijačka

231 27 12
                                    



Z obejváku se ozvala střelba. Naštěstí ne směrem sem, protože to by ze mě byl už jen cedník na onom světě. Vzali si do parády protější barák, asi aby si i ten hajzlík naproti, co mě nejdřív skoro zabil a pak skoro zachránil, užil trochu zábavky.

Já mezitím rychle obral moji mrtvolku o zbraň a náboje, jen čurák jde do přestřelky s nožem. Taky sem ho svlíknul z mundůru, to potom, co sem zjistil že můj nůž nedokázal "triko" jak jsem se tomu rozhodl říkat, ani naříznout.

V neprůstřelným a řezuodolným kompletu sem se hned cejtil líp, jen boty mi nebyly, takže sem zůstal u pantoflí. Musel na mě bejt komickej pohled. Teda, když ignorujem tu krev všude okolo a svlečenou mrtvolu.

Dřelo to na koulích, nepříjemně. Ale co bych pro pořádnou ochranu neudělal.

Smršť kulek mezitím ustala, asi už mého antihrdinu dostali.
No co, palbou na mou hlavu si mé sympatie taky úplně nezískal.

Rychlý přesun nad schody a znovu jsem čekal, kdo mi přijde do rány. Kupodivu se jeden blbec našel celkem rychle. Jakmile došlapával na poslední schod, namířil sem mu Čezetu do obličeje.
„Hasta la Pasta, Baby!" a zmáčkl sem spoušť. Fakt už si to začínám užívat.

Až na to, že výstřel nevyšel.

Tak jsem ho aspoň kopancem do hrudníku poslal zpátky do přízemí. Snad si zláme vaz a já budu mít o cíl míň.

Posunul sem pojistku do správné polohy a vrhnul se ze schodů za zmrdem, co ležel pod nima a stále se hejbal.
Vrazil sem mu bouchačku ke krku, namířil k plicím a vystřelil.
Tyhle balistické komplety totiž mají jednu drobnou nevýhodu.
Kulka sice vstoupí do těla, ale už nemá dost energie, aby prošla ochranou zad, takže se odrazí. To několikrát zopakuje a vojáka pak stačí z obleku vylejt jak tejden starou polívku do hajzlu.

„Ugh" vydech sem, když mi něco narazilo do hrudníku. Tak vida, přece jen ta zbroj k něčemu je, proletělo mi hlavou, zatímco sem skákal za gauč. Jediný aspoň trochu funkční krytí.

Ten zmrd, co po mě střílel, si asi myslel, že mě dostal a já ležím za gaučem v kaluži krve a sraček, podle toho jak spokojeně si vykračoval k mému tělu.


Najednou se ozvala rána.

Ten idiot uklouznul na blitkách, které před okamžikem sám komentoval a najednou jsme si pod gaučem hleděli z očí do očí.

Poslední co proletělo hlavou jemu byla kulka ráže 9mm.

FinančákKde žijí příběhy. Začni objevovat