00

957 27 12
                                    


Bun venit dragi căutători de inspirație! Prespun că sunteți într-o lipsă de idei din sacul magic al inspirației. Sau poate pisica sau cainele pe nume Inspirație a fugit de acasă si nu mai aveți idei de cărți. Sau poate însă vă e prea lene să va gândiți la o idee nouă. Vă înțeleg pe toți. E, cum spunem noi, nașpa. Dar de asta există cărți de acest fel!

Regulile sunt simple – știu, știu, sunt cam multe reguli pe aici – ca atare, vă rog să le urmați pe toate:
I. Puneți povestea ce vă veni în minte în comentarii, sau spuneți-vă părerea despre ideea din capitol (aceasta nu este o regulă, ci mai mult un sfat, însă simteam nevoia să o scriu aici).
II. Limbajul licențios în povestea ce o scrieți este permis în limita bunului simț.
III. Nu vă jigniți sau certați în comentarii și nu folosiți cuvinte urâte la adresa altor persoane.
!Dacă încălcați una dintre cele două reguli de mai sus comentariu vostru o să fie șters!

Iar acum, câteva lucruri despre capitolele ce o să urmeze:

I. Fiecare capitol va conține o idee pentru o mică povestioară.
II. Puteți să scrieți povestioara sau continuarea ideii in secțiunea comentariilor.

III. Dacă aveți de gând sa scrieți o carte bazându-se pe acea idee, atunci vă rog să îmi spuneți; sunt foarte curioasă să văd ce o să iasă.

Vă mulțumesc pentru timpul acordat și sper din tot ce a mai rămas din inima mea să vă placă.

Închei și semnez,
Christine, pisica sau câinele vostru numit Inspirație.

Idei de cărți Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum