Martin:
Pocházím se po městě, uviděl jsem mojí bývalou přítelkyni, dívala se na mě a já na ní. Někdo mě někdo chytl za ruce a dal mi je na záda, snažil jsem se z toho sevření dostat, jakmile
jsem se pokusil si ruce uvolnit, stisk se zpevnil. Ona se ke mně začala přibližovat, jednu ruku měla za zády a druhou podél těla, ucítil jsem silnou ránu do hlavy, a pak už jen černo.Nevěděl jsem co se semnou děje, když jsem se konečně probral, byl jsem přivázaný k židli. Když jsem viděl to monstrum, co si pár měsíců zpátky říkalo moje přítelkyně, dostal jsem hrozný strach, jen jsem se díval, jak se ke mně blíží.
Uviděl jsem, to co jsem vidět nikdy nechtěl, v jedné ruce měla nůž a v druhé bezmocného Karla. Nevěděl jsem co chce s tím nožem udělat, Káju mi hodila pod nohy. Začala mě obcházet, chytla mě za svázané ruce a vyřezala mi do pravé lopatky NF, jako Natálie Fialová.
Sykl jsem bolestí a podíval se na Karla, který bezmocně ležel na mých nohách, přešla zpět ke Kájovi. Díval jsem se na to co mu udělá, ona vzala ten nůž a zabodla mu ho do žeber, začal lapat po dechu. Viděl jsem tu krev, tu krev která mi tekla po botách.
V tu chvíli jsem zakřičel:,,TY MRCHO! JESTLI SE HO JENOM DOTKNEŠ, TAK SE DALŠÍHO DNE NEPROBUDÍŠ"
Spadl jsem k osobě, která mi ležela na nohách. Začal jsem brečet a volat:
,,Kájo, Kájo neopouštej mě"Probudil mě Kája, že jsem o něm mluvil ze spaní. Nevěděl jsem co se děje, najednou jsem se ocitl v hromadném objetí.
Honza:
Martin s Karlem ještě usnuli, tak jsem je nechal spát, bylo okolo sedmé ráno a tak jsem se rozhodl, že půjdu nakoupit věci na snídani. Šel jsem do koupelny se zkultivovat, abych vypadal jako člověk. Vzal jsem si peněženku, mobil, kartu od pokoje a sluneční brýle. Jakmile jsem uviděl první obchod, tak jsem do něho šel.
,,Udělám lívance, takže potřebuju vajíčka, mléko, mouku a zbytek by měl být na hotelu"
Vše potřebné na snídani jsem koupil, donesl jsem nákup do našeho hotelu a začal dělat snídani. Jakmile jsem měl hotové těsto, začal ho nalévat na pánev. Dodělal jsem poslední palačinku a šel jsem vzbudit kluky, Martina vůně lívanců vzbudila.
Karel spal dál a tak nás napadlo dojít do kuchyně pro skleničku, napustit do ní vodu a vylít to na něho. Okamžitě si sedl a otřel si obličej, podíval se na nás a odešel ke stolu. Přišli jsem za ním a dali si snídani, po snídani jsem se šel umýt. Vešel jsem do koupelny dal si sprchu a když jsem vylézal ze sprchy, tak jsem si všiml Karla jak stojí ve dveřích a kouká na mě.
Než jsem stihl cokoliv říct, přišel Martin a řekl:,,Já ti to říkal máš se v koupelně zamykat" řekl Martin se smíchem.
Na to se ozval Kája:
,,Martine mohl by jsi prosím odejít?"
M: ,,Jo jasně"
Odešel a Kája hned za ním zavřel a zamkl dveře.