5⃣ část

236 2 2
                                    

M: KOVÁŘI TO NEUDĚLÁŠ!!

Tyčí se napřáhl a chtěl mě praštit, ale já uhl, a tak tyčí praštil o zem, já začal utíkat do ložnice. Vzal jsem hrneček, který ležel na stolečku a šel ke dveřím, jakmile se otevřeli dveře a vběhl Karel, praštil jsem ho hrnečkem po hlavě. On se jen sesunul k zemi a já ho odtáhl do koupelny, kde jsem ho zamkl. Chvíli jsem přemýšlel nad tím, jestli mám zavolat záchranku, nebo ne, ale nakonec jsem ji zavolal. Sbalil jsem mu nějaké potřebné věci a čekal na záchranku. Ta přijela po hodině, otevřel jsem jim koupelnu, oni ho nabrali a odnášeli z pokoje. Ptali se mě jestli chci s nima jet, a já odmítl. Vzal jsem tašku s věcma a objednal si Uber, nasedl jsem a jeli jsme směr nemocnice. Celou cestu jsem si povídal s řidičem o všem možném, pak se mě zeptal za kým jedu, tak jsem mu řekl.

M: Jedu za kamarádem, který se mě pokusil zabít.

Řidič: Ahaaa... to se tu mi moc často nestává, že bych vezl oběti napadení.

M: No aaa předtím chtěl zabít i mého kamaráda, který je teď v nemocnici.

Řidič: Tak to tu máte krásný pobyt, jen jezdit do nemocnice za zbytkem výpravy. To musí být náročný, nebo není?

M: Jakoo jelikož už takhle žiji pár dní, tak už jsem si na to zvykl, aleee je to náročný.

Dorazili jsme k nemocnici a já vytahoval peněženku, abych mu zaplatil.

Řidič: Nic nechci, máte to těžký, bude se hodit každý dolar.

M: Ne, tady to máte a zbytek si nechte.
Usmál jsem se o odešel

Došel jsem na nemocniční recepci

M: Dobrý den, hledám Karla Kováře, jsem jeho kamarád se kterým je tu na 10 dní.

Recepční: Jistě pokoj 287

M: Děkuji

Rozešel jsem se k pokoji, přede dveřmi jsem si uvědomil, že tam je i Honza, otevřel jsem dveře a sedl si vedle Honzi na židli. Povídali jsme si, pak došlo na téma, co tu dělá Karel.

M: Noo víš, jak tě vzal tyčí po hlavě, tak mi to všechno řekl a chtěl mi dát ránu taky, ale já mu utekl do ložnice, a pak po něm hodil hrneček.

H: Ahaaaa...

Řekl a podíval se na nehybného Karla na vedlejší posteli. S Honzou jsem si ještě nějakou dobu povídal, a pak mi řekli ať už jdu domů, když jsem odešel, objednal jsme si Uber a jel zpět na hotel, na hotelu jsem si dal sprchu a šel trochu poklidit, když jsem uklidil všechno prádlo, převlékl jsem se do pyžama. Lehl jsem si do postele a koukal na random videa na YouTube, po nějaké době jsme usl a mobil letěl někam do postele a pochvíli se vypl.

Tady je náhrada za smazaný 5. Díl, stále nevím jak se mi to povedlo, ale tak stává se 😄

KOMANT |Kovy, Martin, MenT|Kde žijí příběhy. Začni objevovat