Punkt widzenia Lauren:
Jestem dziś bardzo słaba i cały czas leżę w łóżku czytając książkę tak się w nią wciągnęłam, że nie zauważyłam godziny. Była już 14:45 musiałam coś ze sobą zrobić. Postanowiłam, że zejdę do kuchni i zrobię sobie obiad. Wyciągnęłam mięso z lodówki, olej oraz patelnię i zaczęłam smażyć sznycle które uwielbiam.
Gdy już je zjadłam postanowiłam wrócić do pokoju dalej skończyć czytać. Bardzo spodobał mi się cytat zawarty w tej książce " Jeśli się cofasz to tylko po to by wziąć rozbieg".
Gdzieś go już słyszałam, ale nie przykuł on mojej uwagi tak jak teraz.Skończyłam czytać na 45 rozdziale i postanowiłam, że pooglądam mój ulubiony serial do którego często wracam czyli "Pretty Little Liars".
Moją ulubioną postacią jest Aria Montgomery. Uwielbiam ją jest piękna i ma mega styl.
Skończyłam serial na 5 odcinku 1 sezonu.
Była już 16:00 czułam się już lepiej. Chciałam gdzieś wyjść, ale nie miałam za bardzo z kim Normani i Dinah chcą mieć dużo czasu dla siebie Ally wyjechała z miasta i pozostała mi tylko Camila.
Postanowiłam, że napiszę
Lo💕💕~ Hej chciałabyś się spotkać?
Punkt widzenia Camili:
Dzisiejszy dzień był bardzo nudny.
Z łóżka wstałam o 13:30 obiad zjadłan dwie godziny później. Grałam w simsy 4 na laptopie oczywiście musiałam zabić jednego sima. Na ogół jestem grzeczną dziewczyną jednak uwielbiam zabijać simy.Potem razem z siostrą oglądałam film dreszczowiec pod tytułem "Pokój" który był bardzo ciekawy opowiadał o chłopcu który od urodzenia mieszka z mamą w niewielkim pomieszczeniu i nie wiedział, że istnieje coś takiego jak świat na zewnątrz.
Potem położyłam się spać jednak moja komórka zaczęła wibrować zawsze wyciszam dźwięk jednak zapomniałam. Dostałam sms od Lauren.
Lo💕💕 ~ Hej chciałabyś się spotkać?
Camzi💕💕 ~ W sumie czemu nie.
_________
Dodam taki krótki rozdział który bardzo mi się podoba i mam nadzieję, że również wam się spodoba.Chciałabym poprosić o jakieś wasze pomysły na dalszy ciąg tego ff bo większość osób chce aby to opowiadanie było kontynuowane a ja za bardzo pomysłów nie mam
CZYTASZ
My Everything / Camren
FanficLauren i Camila lubią się od dziecka, są najlepszymi przyjaciółkami. Pewnego dnia Lauren uświadamia sobie, że zakochała się w Camili. Czy Camila także czuje coś do Lauren? Czy dziewczyny stworzą związek? Okładka: @FuneralBlues86 ❗️fanfik zawieszony...