4. fejezet

639 38 4
                                    

Jimin pov:

Miután Jungkook felébredt és beszélt, nem igazán voltam magamnál, mintha az egész történésnek csak külső szemlélője lettem volna én is beszéltem hozzá és hozzám is beszél, de minden ki maradt. Többnyire Jungkook meggyötört arcát fürkésztem, míg ő néha plafont néha Jin-nek szegezte a tekintetét és rám is nézet néha, rettegtem, hogy undorodva kapja majd el „rólam" a szemeit, de nem tette. Ez bátorságot adott ahhoz, hogy azt mondjam, megfogom védeni. Úgy tűnt már nem feszeng annyira, de tévedtem. Míg én kizártam a külvilágot, és csak Jungkookot figyeltem, közbe már RM beszélt neki és valahogy szóba került a család.

Én se tudtam pontosan Jin meg Suga mit, ügyködöt, de ezek szerint némasági bűbájt használták (elfejtett dolgokat bizonyos személyekről).

Én megértettem miért használták ezzel akarják védeni a Jungkookot, és családját is, de az egy dolog, hogy megértetem, attól még én egyenesen megölném azt, aki elakarná venni az én drága családomat, ami most 1 taggal bővült.

Jungkook, se tűrte Jinnek egy jó nagy maflást adott, V-t meg egyenesen letámadta.

Hű embertől, még nem láttam ilyen erőteljes heves reakciót soha ez tetszett bár gyenge ember volt hozzánk képest, van vére.

Nem sokáig kalandozhattam önkívületi állapotomban mivel zokogni kezdet majd egyre erősödött a vérszaga féltem, hogy bármelyik pillanatba letámadja valamelyikünk, de nem így történt, amikor végig vezetem már valószínűleg vérvörös szemeimet a többieken, mindenki nyugodt és szomorú arccal nézte a Taehyung mellkasán síró Jungkook-ot. Tae is sírt és csak ölelte a rázkódó vállakat és valamit egyfolytában motyogott. Mindig is érzékeny volt, nem bírta más szenvedését látni és egyenesen utált másnak maradandó fájdalmat okozni.

Bár nem én vagyok a legidősebb és egyben a legtökéletesebb a jelenlévők közül mégis elégedett voltam, hogy a családom, képes vissza fogni magát, azok után, ami tegnap történt. Mikor abba-abba maradt már sírás, de csak Jungkooké, Jin elkezdett intézkedni, hogy az eddigi önkontrollunk el ne tűnjön.

Jungkook bele egyezett az ellátásba ezért karon ragadtam majd felhúztam és átöletem, hogy az ágyba tehessem

- Mint, már mondtam, még magunktól is megfogunk védeni, engedélyed nélkül nem fogunk semmi olyat csinálni ami, gondot okozna neked ezentúl. A családodat nagyon sajnálom, de majd mi át vesszük a szerepüket és gondoskodunk rólad. Úgy hogy kérlek, vigyázz magadra.           - ezután, mint egy  jó testvér, megpusziltam homlokát majd letöröltem, még néha előbuggyanó könnyeit. Arca piros volt a sírástól és légzése még egyenetlen volt, lehunyta szemeit miközben legidősebb gondosan átkötözte friss sebeit.

- Szóval.. igazán sajnáljuk, de a családod nagyobb biztonságban lesz, úgy ha nem tud rólad és az eltűnésedről. Valószínűleg téged is felfognak keresni vámpírok, akik között, lesz jó és rossz természetű.– törte meg V sírását RM monológja Jungkook újra kinyitotta fekete szemeit és a mögöttem síró babára nézett.

- Tae ne csináld már, nem neked kéne sírnod, tök kínos. – lökte meg Suga a kicsi Taebaby-t teljesen egyet értetem, még ha tudtam is, hogy V igen érzékeny.

- Ki az a Tae?- kérdezte az ágyban fekvő fiúcska, épp szólásra nyitottam a számat

- Ez a síros baba- gügyögte J-hope, megelőzve engem, de kicsit sem bántam, hiszen Jungkook arca valamivel nyugodtabbá vált.

- Szóval Tae. Ne sírj, nem haragszom már annyira, csak hirtelen dühösé váltam. és..... Nos én sajnálom, hogy meg ütöttelek titeket. – mondta Jungkook annyira cuki, az ujjait tördelte izgul vagy fél. Jaj, egyem meg, de nem úgy nehogy rosszra gondoljatok még. * ördögi vigyor*

- Jaj, de aranyos vagy. – mondta egyszerre a két anyáskodó fiú, majd Jungkookra vetették magukat.

Az arcán először döbbenet volt, majd olyan, „Hah nyugodjunk bele hogy megfojtanak(ba)" váltott. Először én is kicsit ideges lettem, de hagytam elmúlni az érzést mikor Jungkook arca teljesen felvidult, ahogy a Babycsőszök a fejüket Jungkook pofijának nyomják, és ott dörzsölték az arcát.

Ezt a jelenetet látva a többiek hangosan felsóhajtanak majd, elégedett mosollyal nyugtázták, hogy Jungkook kicsit feloldódót mellettük.

Talán Suga arca volt a legfeltűnőbb általában érzéketlen a dolgok felé. Nem foglalkozik senkivel és semmivel, csak velünk néha, de most az arca egyszerűen tökéletes, ez az arc illik, hozzá a legjobban lehet, többet láthatom majd ha Jungkook itt lesz mellettünk.

 Nem foglalkozik senkivel és semmivel, csak velünk néha, de most az arca egyszerűen tökéletes, ez az arc illik, hozzá a legjobban lehet, többet láthatom majd ha Jungkook itt lesz mellettünk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Rég volt, már rész Sorry! 

Köszönöm, hogy el olvastad! Kritikákat még mindig örömmel fogadok, hiszen tele van sajna hibákkal, de igyekszem javítani rajtuk!

Hát sajnos kevés idővel gazdálkodok, amúgy ötleteim vannak, úgy hogy hozom majd a részeket olyan 14 részes lesz kb.(vagy nem) úgy tervezem hogy lesz benne +18 nem is akár milyen *szemöldögöt húzogat* (Mennyire bírjátok a hárem szexet? válaszokat várok :D)

Édes hetes (BTS Yaoi)Where stories live. Discover now