~Μόλις τελέιωσε η πρώτη μέρα,όλοι πήγαμε σπίτι μας.Έτσι και εγώ με την Victoria πήγαμε στο διαμέρισμα μας.~
Vic- Λοιπόν,θα έρθεις;
Ari- Πού;
Vic- Στο μπαρ λίγο πιο κάτω.Κανόνισαμε να πάμε με τα αγόρια,ξέρεις αυτά που γνωρίσαμε σήμερα..
Ari- Ναι,ξέρω...πότε προλαβες και τα κανόνισες;
Vic- Αφού με ξέρεις εμένα αγάπη μου,τα κανονίζω όλα στο πι και φι!
Ari- Ναι,Vic μου,σε ξέρω,αλλά δεν είναι πολύ νωρίς για να βγούμε όλοι μαζί; Ακόμα δεν ήρθαμε στην χώρα και γνωρίσαμε τυχαία 5 αγόρια και θα βγούμε μαζί τους; Δεν θα ήταν καλύτερα να περιμένουμε να τους γνωρίσουμε λίγο καλύτερα στο σχολείο πρώτα;
~Εγώ,όπως πάντα,ήμουν επιφυλακτική.Είχα ήδη πληγωθεί μία φορά στο παρελθόν και δεν ήθελα να πληγωθώ και δεύτερη όσο και αν τους συμπαθούσα.....Μια μέρα,ενώ η Victoria έλυπε σε ταξίδι,εγώ πήγα μία βόλτα στο πάρκο κοντά στο σπίτι μου.Εκέι,γνώρισα ένα αγόρι.Τον λέγαν Nathan.Στην αρχή,μόλις τον είδα τον ερωτεύτηκα και αρχίσαμε να κάνουμε πολλή παρέα.Μετά,όμως,κατάλαβα τι σόι άνθρωπος ήταν.Με πλήγωσε πολύ,αφού πρώτα τα είχε με μία άλλη κατά τη διάρκεια της σχέσης μας.Δεν του το συγχώρεσα ποτέ και ούτε πρόκειται.Γι'αυτό έγινα τόσο ντροπαλή,γι'αυτό δεν είχα άλλους φίλους εκτός από την Victoria.Γιατί αυτό που έπαθα τότε,μου κατέστρεψε την ζωή...~
Vic- Δεν χρειάζεται αγάπη μου να τους γνωρίσουμε περισσότερο,έτσι και αλλιώς κάποια στιγμή θα γίνουμε κολλήτοι και το ξέρεις αυτό.
Ari- Όχι,Victoria, δεν το ξέρω.Δεν είμαι και πολύ σίγουρη...
Vic- Αγάπη μου,ξέρω τι πέρασες στο παρελθόν και μήπως θυμάσαι την υπόσχεση που σου είχα δώσει;
Ari- Ναι,την θυμάμαι.Ότι δεν θα αφήσεις ποτέ ξανά κανέναν να με πληγώσει...ξέρεις κάτι; Έχεις δίκιο.Θα βγούμε με αυτά τα αγόρια και θα περάσουμε ΤΕΛΕΙΑ!!!
Vic- Έτσι σε θέλω! Άντε,πήγαινε να ετοιμαστείς,γιατί σε λίγο θα περασουν να μας πάρουν.
Ari- Οκέι!!!
~Πήγα στο μπάνιο,ένανα ένα ζεστό ντούζ και περιποιήθηκα τον εαυτό μου,μιάς και θα ήταν η 1η μου έξοδος με αγόρια.Έβαλα ένα απαλό ροζ φόρεμα και τις μαύρες γόβες μου.Ίσιωσα και τα μαλλιά μου και ήμουν έτοιμη.Η Victoria φορούσε ένα μαύρο εξώπλατο φόρεμα και μαύρες γόβες.~
Vic-Έτοιμη;
Ari- Ναι,πάμε.
~Κατεβήκαμε κάτω και μας περίμεναν τα αγόρια.Μπήκαμε μέσα σε ένα κόκκινο κάμπριο και μετά από λίγο φτάσαμε στο κλαμπ.~
YOU ARE READING
Frienship Can Be Turned Into Love
RomanceΘα ξεκινήσω να γράφω μια ιστορία,αλλά είναι η 1η μου.Γράψ'τε μου την γνώμη σας σχετικά με την ιστορία.Ευχαριστώ! <3