Lou-Ναι,είμαι από τους One Direction έχεις κάποιο πρόβλημα;
Nathan- Λες και δεν ξέρεις! Ξέρεις πολύ καλά ότι εγώ και οι κολλητοί μου σας μισούμε γιατί κάνετε τα μαγκάκια ενώ είστε κοτούλες!
Lou- Γι'αυτό ή μήπως γιατί έχουμε περισσότερες fans από ότι εσείς; (Α/Ν Ώπα τάπα ο Λου! Και δεν του το 'χα! :Ρ).Άρχισαν να χτυπιούνται.Ο ένας έριχνε μπουνιές και κλωτσιές στον άλλο.Και όλα αυτά γιατί ο ένας με ήθελε για να με εκδικηθεί και ο άλλος γιατί με αγαπούσε."..μισό λεπτό! Τι είπα μόλις τώρα; Με αγαπούσε;Γι'αυτό με υπερασπίστηκε ο Louis ή γιατί απλώς με συμπαθούσε σαν φίλη του;Έτρεξα αμέσως να βρω την Victoria.Βγήκα έξω και την είδα στο πεζοδρόμιο να φιλιέται με τον Harry.Στην αρχή ξαφνιάστηκα λίγο,αλλά μετά ένα χαμόγελο σχηματίστηκε στα χείλη μου.Πήγα να της μιλήσω:
Ari- Παιδιά πρέπει να έρθετε μέσα γρήγορα! O Nathan..
~Ο Harry ξαφνιάστηκε που με είδε και φαινόταν σαν να τον ''έκοψε'' κρύος ιδρώτας.Το ίδιο και η Victoria,αλλά όχι που με είδε,αλλά που άκουσε το όνομα του Nathan.Τρέξαμε όλοι γρήγορα μέσα.Παντού υπήρχαν αίματα.Εγώ αμέσως λυποθύμησα με το που τα είδα.~
-Victoria's P.O.V .-
Μόλις μπήκαμε μέσα υπήρχαν παντού αίματα.Η Ariana αμέσως λυποθήμησε.Εγώ μαζί με τον Harry πήραμε τον Louis και την Ariana και αμέσως πήγαμε όλοι στο διαμέρισμα των αγοριών.Οι υπόλοιποι έλυπαν και είμασταν μόνο εμείς.Ξαπλώσαμε την Ariana στο κρεβάτι του Louis μέχρι να συνέρθει.Εντωμεταξύ περιποιηθήκαμε τα τραύματα του Lou και ευτυχώς δεν ήταν σοβαρά.Ο Louis πήγε μέσα στα δωμάτια ενώ εγώ έκατσα στο σαλόνι με τον Harry και του διηγήθηκα την ιστορία της Arianaς με τον Nathan.
Harry- Καλά μην ανησυχείς! Μπορείτε να μείνετε εδώ ώσπου να φύγει αυτός ο βλάκας! Έτσι κι αλλιώς,σε λίγες μέρες πάνε περιοδεία.
Vic- Αλήθεια το λες; Άστο Harry,δεν γίνεται.Είστε ήδη 5 εδω μέσα δεν μπορούμε να έρθουμε και εμείς..
Harry- Σιγά ρε Victoria! Έχουμε 7 δωμάτια! Χωράμε!
Victoria- Καλά,άσε να ξυπνήσει και η Ari να την ρωτήσω και βλέπουμε..
Harry- Οκέι..
|~~~~~~~~~~|
Μετά από 1 ώρα...
Ari- Παιδιά!!!! Τι κάνουμε εδώ;!; Πού είναι η Victoria;
Vic- Εδώ είμαι Ariana.Είμαστε στο διαμέρισμα των αγοριών,γιατί ο Louis πλακώθηκε με τον Nathan και εσύ μόλις είδες τα αίματα λυποθύμησες και σε φέραμε εδώ.Είναι πολύ επικίνδυνο να είμαστε στο διαμέρισμα μας Ariana.Μπορεί να σε βρει ο Nathan.
Harry- Ναί,θα μείνετε εδώ μέχρι να φύγουν.Σε λίγες μέρες θα πάνε περιοδεία στο εξωτερικό.
Ari- Οκέι,για αυτό συμφωνώ,αλλά γιατί μόλις ξύπνησα βρήκα στο κρεβάτι δίπλα μου τον Louis;Έγινε κάτι που δεν θυμάμαι..;
Harry- Όχι,λογικά μόνος του θα ξάπλωσε τώρα που ήρθε μέσα..
Lou- Χευ παιδιά! Τι γίνεται; (Α/Ν Στον κόσμο του αυτό;!!! χα0χα0χα0 ;Ρ)
Ari- Γιατί κοιμήθηκες δίπλα μου;
Lou- Γιατί σ'αγαπάω! Δεν μπορώ να το κρατήσω άλλο μέσα μου! Από την πρώτη στιγμή που σε είδα σε ερωτεύτηκα!
Αμέσως τα χείλη του βρέθηκαν πάνω στα δικά μου και με φιλούσαν για ώρα γεμάτα πάθος και αγάπη.
|
|
|
|
*Λοιπόν;Σας άρεσε; Τι θα γίνει τώρα που η Ariana νιώθει το ίδιο; Θα είναι μαζί ή θα είναι πιο μακριά από ποτέ; Στο επόμενο παρτ! ♥ Φιλιά!*
MarZ...♥
YOU ARE READING
Frienship Can Be Turned Into Love
RomanceΘα ξεκινήσω να γράφω μια ιστορία,αλλά είναι η 1η μου.Γράψ'τε μου την γνώμη σας σχετικά με την ιστορία.Ευχαριστώ! <3