Chapter 6

49 8 2
                                    

~Σήμερα είναι Παρασκευή.Τις προηγούμενες μέρες δεν είχαμε σχολείο γιατί οι καθηγητές είχαν απεργία.Ευτυχώς γιατί καθόμασταν όλοι μαζί στο διαμέρισμα των αγοριών και ξεκουραζόμασταν χωρίς να έχουμε μαθήματα για την επόμενη μέρα.Η Victoria γνωρίστηκε με την Selena  και γίναμε κολλητές.Και ο Nathan έφυγε για περιοδεία.Όλα πάνε ρολόι.~

Στο διαμέρισμα των αγοριών...

Vic- " Λοιπόν τι λέτε; Πάμε σε κανά μπαρ το βράδυ; Ή να κάτσουμε να δούμε ταινία;"

1D- " Ταινία!"

Ari- Ναι,συμφωνώ.Την προηγούμενη φορά που πήγαμε σε μπαρ δεν τελείωσε και πολύ καλά...

Vic-" Οκέι.Ποια θα δούμε;"

Ari- " Το "Notebook"! Είναι η αγαπημένη μου ταινία πλιζ! "

Vic- Οκεπ,το βάζω.

~Εγώ φορούσα ένα απλό γκρι σορτς και μια μαύρη μπλούζα με άσπρα αστέρια και τον έναν ώμο έξω.Καθίσαμε όλοι στον καναπέ και ευτυχώς μας χώραγε και τους 8,αφού είχε έρθει και η Selena.Δίπλα μου έκατσε ο Louis και συνέχεια ερχόταν όλο και πιο κοντά μου.Σαν να μην είχε καταλάβει αυτά που του είχα πει τις προάλλες.Δεν με ένιαζε όμως γιατί ήξερα ότι το έκανε επειδή με αγαπούσε.Σε κάποια στιγμή της ταινίας,έβαλε το χέρι του στους ώμους μου και με αγκάλιασε.Εγώ έγυρα το κεφάλι μου στους ώμους του και συνέχισα να κλαίω αφού η ταινία ήταν πολύ σιγκινιτική.Εκείνος με κοιτούσε συνέχεια με τα γαλανά του μάτια και χαμογελούσε.Μόλις τελείωσε η ταινία σκουπίσαμε όλοι τα δάκρυά μας και αφού η ώρα ήταν 2.00' π.μ. αποφασίσαμε να πάμε για ύπνο.~

Lou- "Ariana περίμενε!" μου φώναξε και με έπιασε από τον καρπό.

Ari- "Τι θες;" τον ρώτησα.

Lou- Εεεμμμ..να..κοίτα..θυμάμαι την κουβέντα που είχαμε τις προάλλες,αλλά δεν μπορώ να σε βγάλω από το μυαλό μου.Σε αγαπάω πολύ Ariana.Και σου υπόσχομαι ότι ποτέ δεν θα σου συμπεριφερθώ όπως ο Nathan.Σε παρακαλώ θα γίνεις το κορίτσι μου; Ξέρω ότι κι εσύ νιώθεις το ίδιο για εμένα.

Ari- "Εμμ..ναι..θα γίνω,αλλά μου υπόσχεσαι ότι δεν θα αφήσεις τον Nathan να με ξαναγγίξει και δεν θα είσαι σαν κι αυτόν;"

Lou-" Ναι αγάπη μου,στο υπόσχομαι!" μου είπε και μου έδωσε ένα πεταχτό φιλί στο στόμα."Άντε τώρα πήγαινε να κοιμηθείς και τα λέμε αύριο."

Ari- "Οκέι" του είπα και τον φίλησα.Πήγα στο δωμάτιό μου και άλλαξα στις πιτζάμες μου.Μετά από λίγο *ντιν*.Μήνυμα στο κινητό:

Από Louis:

Σ'αγαπάω! Καληνύχτα πριγκίπισσα!

Αωωω! Τι γλυκός!

Προς  Louis:

Κι εγώ! Καληνύχτα!

Αμέσως πήγα στο Facebook και άλλαξα την κατάστασή μου από "Ελευθερη" σε "Σε σχέση".Ήμουν πολύ χαρούμενη.Έκλεισα το λάπτοπ και έπεσα για ύπνο.

|

|

|

|

|

|

*Μικρό κι αυτό.Πφφφ :/ :Ρ Μάλλον θα γράψω κι άλλο και θα ανεβάσω τώρα! Kisses ;* *

MarZ…♥.

Frienship Can Be Turned Into LoveWhere stories live. Discover now