Chapter 7

62 11 11
                                    

~Ξύπνησα το πρωί κατά τις 12.00' μ.μ. αφού ήταν Σάββατο.Βρήκα δίπλα μου ένα ροζ τριαντάφυλλο.Το αγαπημένο μου!Είχε κι ένα σημείωμα δίπλα: 'Συγγνώμη αλλά έπρεπε να πάμε στην Αυστραλία για κάποιες υποχρεώσεις της μπάντας.Θα γυρίσουμε την Τετάρτη.Έχουμε ειδοποιήσει στο σχολείο.Σ'αγαπώ!' Τι;;; Στην Αυστραλία;;;!!!;;;Μα είναι στην άλλη άκρη!!! Γιατί δεν μας είπαν τίποτα χθες;.Πήγα να δω αν έχει ξυπνήσει η Victoria.Ακόμα κοιμόταν.Είπα να την ξυπνήσω.

Ari- " Victoria ξύπνα!" της φώναξα.

Vic- "Τι έγινε;" με ρώτησε.

Ari- "Τα παιδιά! Έφυγαν για Αυστραλία και θα γυρίσουν την Τετάρτη!"

Vic- "Τι;!; Πάρε τον Lou τηλέφωνο!"

Ari- "Γιατί να πάρω εγώ;"

Vic- "Γιατί είναι το αγόρι σου!"

Ari-" Πότε το έμαθες;"

Vic- "Το Facebook κορίτσι μου! Άντε πάρε τώρα!"

                     |~~~~~~~~~|

Μετά από το τηλεφώνημα…

Ari- "Μου είπε ότι θα γυρίσουν την Τετάρτη.Δεν πρόλαβαν να μας το πουν γιατί κι αυτοί το έμαθαν σήμερα το πρωί."

                    |~~~~~~~~|

Την Τετάρτη…

~Πήγαμε με την Victoria,την Selena και την Perrie στο αεροδρόμιο.Ήταν τεράστιο.Είχε πάρα πολλά μαγαζιά,καφετέριες και εστιατόρια.Και η θέα ήταν υπέροχη.(Α/Ν:Έχω πάει στο αεροδρόμιο και έχω εμπειρία :Ρ).Το μόνο που εκεί που περιμέναμε τα αγόρια υπήρχαν παντού fans και paparazzi.Οι δημοσιογράφοι μας έκαναν συνεχώς διάφορες ερωτήσεις.Κάποια στιγμή άνοιξε η πόρτα.Βγήκαν πρώτα κάποιοι απλοί επιβάτες και μετά από λίγο τα αγόρια.Μόλις μας είδαν χαμογέλασαν.Ο Harry αμέσως έτρεξε στην Victoria και την φίλησε σαν να είχε να τη δει μήνες.Το ίδιο έκανε και ο Niall στην Selena και ο Zayn στην Perrie.O Liam απλώς μας αγκάλιασε όλους,αφού δεν είχε ακόμη κοπέλα.Ο Louis ήρθε σε εμένα.Με αγκάλιασε σφιχτά και μου ψιθήρησε στο αφτί ένα "Σ'αγαπώ".Μετά με φίλισε κι αυτός όπως έκαναν όλοι οι άλλοι στις κοπέλες τους.Ύστερα,αποφασίσαμε να γυρίσουμε σπίτι.~

Στο διαμέρισμα…

Harry- "Λοιπόν τι λέτε να βγούμε το βράδυ;"

Ari- "Μα αύριο έχουμε σχολείο.Και δεν είστε κουρασμένοι;"

Niall- "Μπαα μια χαρά είμαστε! Δεν θα κάτσουμε μέχρι αργά!"

Frienship Can Be Turned Into LoveWhere stories live. Discover now