Som rozklepaná,normálne ma vykoľajil. Vypila som na ex plný pohár whisky,niekto ma chytil za rameno. Prudko som sa otočila a stál tam on modrooký cudzinec.
,,Ahoj,asi máš právo vedieť kto som. Alex Denim" pousmial sa
,,Mia Mongomery" venovala som mu môj úsmev
,,Krásne meno,tak Mia čo ťa sem privádza?"odpil si z pohára
,,Ďakujem,kamarátka ma tu vytiahla mala som ťažké obdobie takže...a ty?"pozrela som sa do zeme
,,Zahnať nudu" zasmial sa
,,Odkiaľ si? Nevidel som ťa v tomto okolí ešte"
,,Miami,je to celkom ďaleko od tadiaľ"
,,Chodíš ešte do školy alebo práca?"
,,Aj aj,chodím na vysokú a robím modelku"
,,Fíha,čiže ja sa tu bavím s modelkou možno Victoria's Secret" zasmial sa a poklonil sa mi
Hlasno som sa zasmiala
,,Kiežby,snažím sa tam dostať zatiaľ som iba pri Armani,Gucci ale aj slabšie obchodné reťazce"Chvíľu sme sa ešte rozprávali,dala som mu na mňa číslo a ponúkol že ma hodí domov.
Celú cestu bolo ticho,ale príjemné ticho. Potom som ho už len navigovala k môjmu domu poďakovala a vošla dnu. Všade bolo zhasnuté tak som šla potichu do mojej izby,prezliekla som sa do pyžama a zaspala.
Prekliaty budík argh. Neochotne som vstala a šla do sprchy. Odstránila som si včerajší make-up a urobila si nový. Prečesala som si vlasy a nechala ich voľne. Zaas dilema čo si mám obliecť,už ma to naozaj nebaví. Vybrala som si kraťasy a červený crop top ktorý mi ladil s taškou. No a hurá do školy oh.
Vystúpila som z auta a neverila som vlastným očiam. Stál tam Alex. Alex Denim. Do pekla je to on. Čo tu robí.
Nenápadne som okoli neho prešla ale on si ma všimol. Potlesk Mia lebo ideš ako tank.
,,Oh ahoj Mia ty tu chodíš na školu?"usmial sa na mňa
,,A-ahoj,áno chodím čo tu robíš ty?"
,,Mám obchodné stretnutie s tvojím riaditeľom,kedy končíš? Mám pre teba jeden návrh"
,,Uuum... Mám školu do druhej ale musím ísť niečo vybaviť ohľadom fotenia hneď po škole" povedala som nervózne
,,Dobre tak o piatej v kaviarni pri pláži"
,,Ehh,no dobre už musím ísť ahoj" usmiala som sa a už som kráčala smerom do triedyZase škola no tak pozrieme sa čo je tu nové,prišla som k mojej skrinke a hneď ku mne pribehla Lily. Objali sme sa a rozprávala som jej o mojom víkende a o Maxovi,Alexovi. Ona šla ma matiku a ja na telesnú.
Učiteľka nám oznámila že máme spojenú s tretiakmi oh bože len toto nie. Je tam Lucas jeho nechcem ani vidieť je to strašne namyslený chlapec. No veď ja mu ukážem čoho som schopná. Mala som robiť rozcvičku,hah dievčatá nenávideli moje rozcvičky lebo po 3 minútach už umierali. Samozrejme že tretiaci čumeli na ich zadky,hah nič nové.
Začali sme behať.,,Au" zacítila som silnú bolesť v mojom členku. Niekto ma potkol. Lucas. Samozrejme sa smial. Hajzel. Venovala som sa bolesti. Do pekla s ním,mala som sto chutí mu jednu vlepiť. Aj by som to urobila ale môj členok mi to nedovolil.
,,Čo tu toľko vysesávaš Mongomeriová? Vstávať a cvičiť!"
,,Oh Lucas,keby mi nič nebolo tak by si mal už dávno otlačok mojej ruky na tvojom líci" posmešne som sa usmiala
,,Čo ti je?" zatváril sa vážne
,,Členok"
,,Prepáč to som nechcel,poď zoberiem ťa k zdravotníčke"
,,Nechaj ma! Postavím sa aj sama!"
Po piatich minútach neúspešného zdvihania sa,sa Lucas začal smiať.
,,Čomu sa smeješ" povedala som otravene
,,Tomu ako nechceš odo mňa pomoc"
,,Nepotrebujem ju"
,,Ale potrebuješ"
V tom ma zobral do náručia ako také pierko,chvíľu som po ňom kričala nech ma pustí ale došlo mi že to nepomôže a tak som prestala.S barlami som vyšla z ošetrovne aj s Lucasom. Ako sa teraz dostanem domov? Otec je odcestovany a brat je v práci. Alex alebo Max. Alex.
,,Tak poď vezmem ťa domov"
,,Nie ďakujem príde po mňa priateľ"
,,Ty máš priateľa?"
,,Myslela som kamarát,príbuzný"
,,Nie ja ťa vezmem,neopováž sa mu zavolať"
,,Som vporiadku,aj tak som bola s ním dohodnutá na kávu môžeš ísť domov Port"
Neochotne prikývol a odišiel.
Vytočila som Alexovo číslo.,,Umm.. Ahoj Alex... počuj,mám vyvrtnuty členok a nemôžem šoférovať nemohol by si ma hodiť prosím domov? Budem ťa čakať pri škole"
,,Ahoj,kráska ako sa ti to stalo? Si v poriadku? Samozrejme už idem rýchlo,Pa a dávaj si na seba pozor"
Pousmiala som sa nad tým ako sa bál.Netrvalo mu to dlho a už bol pred školou. Nasadla som,pozdravila som ho a naštartoval.
LUCAS
Naozaj som jej nechcel ublížiť,len som chcel podpychnúť. Naštvalo ma keď mi povedala že po ňu príde nejaký jej "kamarát" chcel som ju odviezť ja,aby prišla domov vporiadku. Možno toho jeho kamaráta zajtra uvidím v škole keď ju pôjde odviezť.
Mia
Prezerám sociálne siete.Zrazu mi prišla správa od Maxa že sa chce stretnúť dnes v parku za hodinu. No neviem ako sa tam dotrepem s tou mojou nohou.S mojou pomalou chôdzou sa blížim do parku. Tam ma uvidí Max a rozbehne sa ku mne a pomáha mi si sadnúť. Medzitým sa rýchlo pozdravíme.
,,Tak som tu,čo si potreboval Max" pozrela som sa na neho vážne
Úsmev mu sklesol a začal:,,Vieš,ako som ti cez víkend utiekol..nechcel som ale bál som sa. Musím ti povedať niečo dôležité.."
Srdce sa mi rozbušelo asi o 100krát viac. Prikývla som.
,,Keď som ťa spoznal,bola si niečo ako moja...moje slnko. Vedela si ma rozveseliť ale aj rozplakať. Myslel som si že som do teba totálne zamilovaný. No necítil som to ako k...k jednému chlapcovi..."
Zostala som tam sedieť ako obarená,on on on je gay? A ja som k nemu začínala niečo cítiť?
,,P-p-prosím? Fuuh.. Um... J-ja nemám nič proti gayom. Len ja som k tebe začínala niečo cítiť... mala som ťa rada. A teraz je to pre mňa šok. Ale som tu pre teba a môžeš sa mi zveriť so všetkým,budem niečo ako tvoja najlepšia hetero kamarátka" začala som sa smiať z celých dúšok.
Max sa smial.so mnou
,,Ďakujem" odvetil a objal maHodinu sme tam ešte sedeli,rozprávali sme sa,smialy. Potom každý išiel domov.
Ahojte❤ prosím vás dajte vote na tento príbeh aby sa dostal medzi viac.ľudí prosím❤🔥 a napíšte komentár čo si o tom myslíte ďakujem❤
BINABASA MO ANG
Do you love me?
Teen FictionLáska niekedy nestačí Nenávisť=láska ,,Princezná" chytil mi tvár Zachvela som sa,a strach zo mňa trochu opadol. ,,Musím ti niečo povedať" ,,Milujem ťa" Tieto dve slová vám zmenia život Prepáčte za gramatické chyby🙈