Jungkook P. O. V
" weh jeman! Tunggu aku weh! " aku berlari macam kuda jhope kat jimin.
" Eh jungkook, kau datang pulak hari ni, asal dah dua hari aku tk nmpk kau, dh tknk lepak dengan aku ehh, merajuk ah cenggini " Jimin bising.
" Sorry la wei, aku busy sejak dua menjak ni. "
Padahal aku pergi lepak ngn Hyunra dua hari lepas abis kelas HAHAHAHHAHA
" Jemannn, malam ni free tak? " soal Jungkook kepada Jimin.
" Free, waee? "
" Aku datang eh rumah kau mlm ni, aku ada game baru nk tunjuk kat kau, nanti kita lawan, tgk sapa menang hohoho "
" Eleh kau kook, tengoklah nanti aku menang punya, kau noob kook HAHHAHAHAHAHA "
" kuajak kau jemannnnn " aku kejar si jeman ni smpi dapat.
End Jungkook P. O. V
🌼🌼🌼
" Alahhh jimin, asyik kau je menang, fedup ah gini, bye " Jungkook bangun lalu blah dari bilik jimin.
" Kau nak gi mana kook! " teriak jimin.
" Berak jap , gi dapur la jiminnnn, gue laparrr "
" Araso, pergila " kata jimin.
🌼🌼🌼
" Jungkook-ah, sini jap " panggil Jihyun.
" Nae, hyung, wae hyung? Ada bende penting ke nk ckp? " soal Jungkook.
" Hyung nak bincang something " kata Jihyun.
🌼🌼🌼
" Hyung dah buat keputusan, hyung nak Jungkook tolong hyung carikan Jimin personal assistant. " Jihyun mengeluh.
" P. A? " soal Jungkook.
" Yes. P. A untuk Jimin. Hyung dah taktahan dengan perangai jimin sampai bibik Jemah roommate Bibik Siti dh tknk kerja sini " Jihyun mengeluh lagi.
almaklumlah, bibik ramai kat rumah tu 🌚.
" Okay , nnti Jungkook usahakan. "
🌼🌼🌼
flashback-
Tok.. Tok.. Tok..
Bunyi ketukan pintu bilik Jihyun kedengaran.
" Masuk , siapa tu? " soal Jihyun yang sedang sibuk menguruskan fail di biliknya.
almaklumlah ceo syarikat baru *blekmun*
" Bibik jemah ni tuan "
" Oh bibik Jemah, kenapa bibik kemari ni, ada masalah ke? "
" Bibik nak berhenti kerja, bibik taktahan dgn perangai tuan jimin. Bibik mintak maaf , mianhae "
" Awak berhenti semata mata sbb jimin? Kalau itu kehendak awak, hm takpelah saya izinkan "
" Bibik mintak maaf sekali lagi, mianhae "
" Takpela bibik, bibik bole keluar sekarang "
" Bibik keluar dulu ye Tuan Jihyun, gomawo "
" Gwechana "
Bibik Jemah pon keluar.
Jihyu mengeluh perlahan.
" Aku kene buat something, supaya Jimin berubah . Aku taknak dia macam ni sbb omma dan appa dah takde. " bisik hati Jihyun.
YOU ARE READING
[ ON-GOING ] P.A Encik Monster • 박지민
Fanfic[ 2018 FANFICTION BY ASHYHATESYOU ] ++ Mengisahkan tentang seketul Hyunra yang bekerja dengan Park Jimin sebagai personal assistant. ❛❛ Perangai macam monster ❜❜ - Choi Hyunra ❛❛ Apa kau cakap tadi , ulang balik ❜❜ - Park Jimin SAPA COPY KAU KAMBIN...