n i n e

398 44 17
                                    

Hyunra terus scroll post yang terpampang di Instagramnya.

Dan dia ternampak sesuatu yang membuatkan dia rasa nak maki-maki.

Dah maki dah pun siap carut ni hah.

Hyeri pergi post gambar Jimin dengan Yoora yang gedik namatey tu.

* refer chapter 7 kalau tak ingat *

Macam couple gayanya * smirk *

Tapi, yang membuatkannya panas, caption dia! Dia mention Hyunra dengan caption yang kurang ajar dan takde kena mengena.

Hyunra menekan ' comment '

Dan dia menaip sesuatu.

Comment

choihyunra_ dah kenapa mention aku, kalau ya pun rasa macam nak jeles kan aku pasal Jimin and Yoora, idc!

Lepastu si Hyeri balas.

kimhyeri_lawagila hey perempuan. sukati aku la nak post apa! entahla aku rasa nak jeleskan kau HAHAHHAHAH

" Yah! Michesseo! . " Hyunra geram. Dia dah tak tahan dengan perangai setan Hyeri.

" Username dah la macam tahi ayam rumah nenek aku. " kutuk Hyunra lagi.

Hyunra pun taktau kenapa diaorang always nak kacau dia. Dari aku kerja dengan Jimin.

Jeles la tu. Macam aku taktau. Lepastu post kat insta cakap nak buat aku jeles. Tf.

Daripada aku layan betina sundal yang kain sendat nasi lemak terkeluar baik aku main ML.

Sedang asyik main ML tetiberr ada satu notification masuk.

Ini yang aku tak suka , time orang tengah sibuk main game. Ada je nak orang nak wasap la apalah.

1 message received from Jiminmonster 👻

Jiminmonster 👻 : Wehhh

You : Hape kau nak --

Jiminmonster 👻 : Turun la jappp

You : Nak buat apa. Aku nak tido pun tak senang.

Jiminmonster 👻 : Eyekjek kau tido, aku nampak kau tengah online kat ML.

" Wehh terkantoi bhai. Malu wei malu. " kata Hyunra sendirian. Dan dia menyambung lagi menaip.

Akhirnya ML pun ditinggalkan.

You : Heh. Tipu sunat takpe en? HAGAGAH. Yelah aku turun bawah jap.

12.30 a.m. ✔✔

" Bertuah betul budak ni, bagi aku bluetick, kang aku tak turun baru tau. "

" Ha, apa tuan nak, sibuk kacau saya guling guling atas katil tengah main ML -- "

" Bibik tak masak, jom pergi mcd " Jimin buat muka kesian dekat Hyunra.

" Tuan ingat comel ke buat muka camtu, alah malas la saya nak main game. " Hyunra menjeling Jimin.

" Korek kang biji mata kau, dahtu kau nak masak? " Jimin tersenyum sinis .

" Maggi je bolehla lain lain tak pandai. " kata Hyunra.

" Haa, bagus. Pergi buatkan aku maggi tomyam dua paket, nak telur, taknak sayur, pasti secukup rasa. Araso? "

" Panjang lebar seh dia terangkan ;-; haih baru nak main gameeee! " bisik Hyunra dalam hati.

" Bole ke tidak ni? " soal Jimin.

[ ON-GOING ] P.A Encik Monster •  박지민 Where stories live. Discover now