Di koridor
"Jimin sayang, kenapa ni dua minggu ni you taknak jumpa i? I rindu you tau tak, dahla you tak call i. " kata Yoora kepada Jimin dengan nada yang tergedik gedik.
Nak termuntah wei!
"Wei pompuan! Stop ganggu aku boleh tak? Jebal! Aku dah muak tengok muka kau! " balas Jimin sambil menuju ke kelasnya.
"Eeeee, kenapa you macam ni hah? Benci la! I suka you kenapa you layan i macam tunggul? "
"Aku takde apa apa feeling pun dekat kau, kau yang terhegeh hegeh dekat aku, jangan ganggu aku, jebal. " Jimin terus tinggalkan Yoora keseorangan.
Di kelas
"Wei jimin! Asal kau tadi? Yoora kacau kau lagi ke? " tanya Jungkook.
"Yelah wei, semak doh! Aku taksuka. " balas Jimin.
"Dahla, takyah layan. Lagipun haritu minah tu dengan geng geng bawang dia tu jumpa aku. Then dia kata dia TER-confess kat kau dah lama dah. "
"Ah, malas aku nak layan pompuan murah cam dia. Dahla baju tak cukup kain. Nasi lemak dia pun dahnak terkeluar. " kata Jimin sambil buat reaksi geli-geliman.
"Kan doh, kalau aku pun taknak carik minah macam tu buat menantu dekat eomma aku. " sambung Jungkook .
Author : membawang ye korang .
Jimin & jungkook : bukan selalu kekeke
Mereka sambung membawang lagi sebelum kelas bermula.
" Wei Jimin! "
" Apa benda kau ni, aku kat sebelah kau terjerit jerit aku tak pekak lagi tau " marah Jimin.
" Egehehe, mian . Kau nak tau something tak? "
" Apo dia?"
" Dengar cerita , Jeman bts kembar kau tu dah ada girlfriend dari Malaysia pulak tu." Jungkook start membawang lagi.
" Kau tau benda ni dari mana? " tanya Jimin.
" Aku baca penpik sky_ans tu hah , tajuk dia " Dia Abang Aku " dekat chapter 30 . " kata Jungkook.
" Ha readers , mehla usya penpik yitu . " sempat agi Jungkook ni promote.
" Dah la, aku nak balik. " kata Jimin sambil berjalan ke arah pintu.
" Ha, balik la , hati hati, anneyoung. " balas Jungkook.
" Weh kook. "
" Apa lagi? "
" Kelas Hyunra kat mana? "
" Dekat hujung sana, kelas A-15 . "
" Okay thanks, anneyoung " Jimin segera menuju keluar dari kelas.
✧ • ̀ω•́ ✧ • ̀ω•́ ✧ • ̀ω•́ ✧
Koridor kelas A-15
" Aduh, manalah si Hyunra ni? Lembab nya dia keluar. " rungut Jimin.
Hyunra keluar dari kelas dan dia ternampak Jimin dan menghiraukannya lalu pergi dari situ.
" Woi, Hyunra. " jerit Jimin.
" Eh tuan Jimin. "
" Lambatnya kau keluar. Eeee kau tau tak aku lapar. Gigit kau baru tau. "
" Teman aku makan kat mekdi jum. " Jimin segera tarik tangan Hyunra lalu terus ke tempat parking kereta.
" Tuan Ji-minn, sekejaplah. " Hyunra segera meleraikan tangan Jimin.
YOU ARE READING
[ ON-GOING ] P.A Encik Monster • 박지민
Fiksi Penggemar[ 2018 FANFICTION BY ASHYHATESYOU ] ++ Mengisahkan tentang seketul Hyunra yang bekerja dengan Park Jimin sebagai personal assistant. ❛❛ Perangai macam monster ❜❜ - Choi Hyunra ❛❛ Apa kau cakap tadi , ulang balik ❜❜ - Park Jimin SAPA COPY KAU KAMBIN...