Co odvedli Winter Soldiera, ozval se pár minut na to řev z jedné z místností.
Pomalu jsem se tam vydala a nakoukla přes malá dvířka, která sloužila jako kukátko dovnitř. Pootevřela jsem je tak, abych viděla, ale nikdo o mě nevěděl.
Uvnitř jsem zahlédla Brocka, pár dalších agentů, ale hlavně jeho. Byl připoutaný ke křeslu, kolem hlavy měl pomoci kovové konstrukce přidělané cosi, z čehož jsem zahlédla občas vyletět jiskru.
Když ta věc přestala jiskřit, jeho křik ustal, ale bylo vidět, že i tak trpí bolestmi.
Pak němu přistoupil Rumlow, s rudou knihou, na které se zaleskla zlatá hvězda.
Začal z ní číst něco rusky. Byla to jaká si slova, na která Winter Soldier reagoval. Avšak očividně způsobovala nějaký skrat, jelikož sebou začal škubat a jeho kovovou ruku, kterou jsem mohla konečně spatřit celou, svíral velice pevně.
Brock dokončil seznam slov a on se uklidnil. Ještě se ho na něco zeptal, cosi mu přikázal a vybavili ho.
Brock se otočil směrem ke dveřím, za kterými jsem stála. Ihned jsem zaklapla dvířka kukátka a utekla. Měla jsem výhodu, že když chci, umím běhat neslyšně.
Schovala jsem se k sobě a zavřela za sebou. Svalila jsem se na postel, tedy pokud se tomu tak dalo říkat a koukala jsem do stropu. Doufala jsem, že si mě Rumlow nevšiml, jinak bych měla problém.
Do místnosti, ve které byli, mám zákaz chodit.
Zaslechla jsem blížící se kroky, při mé smůle z oné místnosti. Posadila jsem se a doufala, že nejdou ke mně.
Spletla jsem se. Krátce na to už někdo klepl na dveře a vešel. Byl to Brock. Polkla jsem nervozitou, když jsem ho uviděla. Netvářil se však naštvaně.
"Zvedej se, půjdeš na misi s Barnesem" oznámil mi a otočil se k odchodu. "Dostav se ke mně, dám ti víc informací" dodal ještě a odešel.
Sotva jsem pobrala, co říkal, ale už jsem se šla vybavit. Zajímalo mě, kdo je Barnes.
Počítala jsem s jednoduchou misí takže jsem se vybavila na lehko a zamířila za Brockem.
*
Stojím před Brockem, čekám na rozkazy a sleduji po očku Winter Soldiera, který stojí kus ode mě. Nebyl to však ten, co si semnou povídal v cele.
Jeho výraz ve tváři byl chladný a pohled skoro až vražedný. Šla z něj docela hrůza. Co mu k sakru provedli?
"Jestli ses na Barnese už vynadívala, rád bych ti zadal misi" řekl Brock a přerušil moje myšlenky. Takže on je Barnes.
"O co jde?" zeptala jsem se, stojíc v mírném pozoru.
"Jen o útok na základnu Shieldu, potřebujeme nějaké složky" odpověděl.
Pozvedla jsem obočí. "Dobře, ale proč jde on?" nechápavě jsem sjela pohledem oba.
"Protože je tam Fury, toho bys sama nezvládla, kdyby na vás přišel" řekl Brock a promluvil na Barnese něco rusky.
On k němu jen zvedl pohled a pak se dal na odchod.
"Můžeš jít, on ví kam jde a co má dělat" přikázal mi Brock. "Rozkaz dostal, bude tě krýt zatímco budeš získávat složky. Teď už zmiz."
*
Celou cestu na základnu jsem se držela dál od Barnese. V téhle podobě mi celkem naháněl strach.
ČTEŠ
Soul of the Winter Soldier
FanfictionOd osmi let ji věznili, později začali cvičit. Dnes je jí dvanáct a na zdejší "život" si už nějak zvykla. Jednou potkala na základně muže, jehož přezdívali Winter Soldier. Sbížili se, rozuměli si, často ho navštěvovala v jeho cele. Dalo by se říct...