~9~

443 34 2
                                    

"promiň Tae.Já nechtěl"pípl jsem slabě a natáhl ruce ,abych ho mohl obejmout.

"Proč mi nevěříš?!"zvýšil hlas."Tae.Neptej se.Víš to"odpověděl jsem ,ale nechápu ,proč na mě zvyšuje hlas.

"Tak proč se mě bojíš?!"zakřičel na mě a teď už jsem měl vážně nahnáno."neřvi po mě.Jsi vrah ,proč myslíš ,že se tě bojím"snažil jsem se znít...jak to říct....statečně ,ale neznělo to vůbec podle mých plánů.

"JungKooku!odpověz!"zařval a zvedl ze země zbraň ,kterou zamířil na mě.

"T...Tae co to děláš?" Můj hlas se třásl.Srdece mi začalo tepat neskutečnou rychlostí.Tohle není dobrý.

"Nemůžeš mě opustit.Miluješ mě"řekl.Mluví z cesty.Tohle se mi vůbec ,ale vůbec nelíbí."Tae prosím klid.Nic se neděje"snažil jsem se ho uklidnit.Je vážně schopný mě zabít? Vážně by mě zabil? 

"nemluv" zakřičel a nastalo ticho.Doslova hrobové ticho.Najednou se rozezněl zvoneček u dveří a někdo začal vší silou mlátit do dveří.Zrovna teď sem někdo jde? "JUNGKOOKIE OTEVŘI!" Jimin.Poznal jsem jeho hlas.Hodně nejistě jsem začal couvat ke dveřím. "Jungkooku nedělej to"pohrozil mi Tae ,ale já měl teď v hlavně jen to jak rychle se odsud dostanu.Nechci umřít ,ale Taeho miluju.Bojím se ho,ale i přes to s ním chci zůstat,jenže.Nejde to.

"promiň Tae"řekl jsem smutně a začal utíkat.Tae se hned rozběhl za mnou.Zavadil jsem rukou o klíč v zámku a tak odemkl ,aby mohl Jimin dovnitř. 

-----------------------------

Poslední kapitola bude desátá a bude smutná.Tenhle příběh nemá skončit šťastně ,tak snad se nezlobíte.


He was my love/TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat