~8~

488 52 3
                                    

"Tae co se.....??" Zasekl jsem se v půlce věty a přimrzl k zemi. Krev. Tae.Jeho ruce od krve. Tae. Mrtvé tělo. Tae. Zbraň v jeho ruce. Moje oči kmitaly z jedné věci na druhou. Nebyl jsem schopný se hnout. "Dál už ti lhát nebudu" řekl Tae a šel pomalu ke mě. Chtěl jsem utéct ,ale nešlo to.

......(stále) KOOKIEHO POHLED......

Moje nohy mě neposlouchali. Nemohl jsme se ani hnout. Tae se ke mě pomalu přiblížil a opatrně mě chytl okolo ramen. "Kookie teď mě dobře posluchej. Nikdy jsem nechtěl aby jsi tohle věděl ,natož viděl ,ale moc tě miluju a vím že by jsi si mě jinak nevzal. Je ode mně hnusné ti takhle lhát ,ale vážně jsem nemohl jinak " začal vysvětloval a moje tělo se nekontrolovatelně klepalo.

"T...Tae j...já nevím co ti říct" zakoktal jsem se a ani si nedovolil si schodit jeho ruce z ramenou."Jenom se tě zeptám. Bojíš se mě ?" Zeptal se a ostře se díval do mích očí.

"Bojím" odpověděl jsem po pravdě a Tae ze mě sundal svoje ruce. Trochu se mi ulevilo ,ale tak sakra. Stojí tu přede mnou můj manžel, který je podle všeho vrah.

"Dobře" řekl a o krok odstoupil. " Pokud se budeš chtít rozvést tak to pochopím" řekl smutně a zahodil zbraň co měl celou dobu v ruce přímo na tělo mrtvého.

"Bojím se že když tě budu milovat dál ,tak to se mnou dopadne stejně ,jako s tímhle na podlaze" praskly mi nervy. Jsem idiot. Bojím se o svůj život. Jsem moc mladý na to abych umřel. Kurva. Proč musím milovat zrovna vraha ?!

"Kookie já bych ti ale neublížil" řekl zoufale Tae."Tae já už ti po tomhle nemůžu věřit ani nos mezi očima natož ,že mi neublížíš!" Křičel jsem.

"Já ti ale neublížím!!" Řekl naštvaně a přes zaťaté zuby.Tak teď už se ho sakra bojím.

He was my love/TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat