resim caglar:)

8 0 0
                                    

Sabah uyandigimda çok heyecanliydim. Çünkü bugün basketbola başlıyordum. Olduğum yerden ani bir hareketle kalktim ama kalktigimada pişman oldum. Basım o kadar çok donmustuki resmen ayakta duramamayip tekrar yatağına düştüm. Biraz olduğum yerde kaldıktan sonra bu sefer yavaş olacak şekilde kalkıp banyonun yolunu tuttum. Banyoma vardığında aynanın karşına geçtim.Sacim cok kotu duruyordu hemen elimi yuzumu yikayip odama gittim birkac kiyafet aldiktan sonra tekrar banyoma gelip kuvetimi doldurmak icin cesmeyi actim kuvetim dolana kadar aynada kendime bakip saf saf guldum. Kuvetimin doldugunu anladigimda uzerimi soyup camasirlari kirli sepetime attim ve suyun icine girdim.
........................
Dustan ciktigimda kendimi cok rahatlamis hissediyordum hemen kurulanip uzerime okul formami ve etegimi giyip aynanin karsisina gectim. Sacimi yapip hafif bir makyajdan sonra cantami alip kahvalti etmek icin asagi indim annemle babam her zamanki gibi kavga etmis birbirlerine kizgin sekilde bakiyor ayni zamandada birlikte kahvalti hazirliyorlardi. Benj fark ettiklerinde" kahvalti 2dakikaya hazir olur sen gec otur" dediklerinde saskinliktan birkac saniye onlara bakip oturdum hemen onume servis acip benim karsima oturdular kahvaltim bittiginde "ben cikiyorum okuluma gec kaliyorum yoksa" deyip asagiya indim beyaz spor ayakkabilarimi dolaptan alip aygima gecirdikten sonra okuluma gitmek uzere yola koyuldum.
.....................,................................
Okula vardigimda beni kapida bekleyen merve ve yanindada bana cikma teklifi eden cocuklardan enes orada durup  gelmemi bekliyorlardi. Yanlarina dogru gitmeye basladigimda enes beni fark ederek gulumseyip yanima dogru gelmeye basladi. Okadar el kol hareketi yapsamda kulagindaki kulakliklar yuzunden merve beni gormedi.yanima gelen enesi umursamadan mervenjn yanina dogru yurumeye devam ettim.Ama o beni kolumdan tutup "dusundunmu dedi" bilmezlige vurarak "neyi??" dedim ama bana kizgin bir sekilde"farkindaysan sana cikma teklifi etmistim ama sen ben aska inanmiyorum dusunmem lazim deyip yanimdan ayrilmistin hatirladinmi  simdi?" deyince unla ugrasamiyacagimi anlayip "hayir kabul etmiyorum seni uzmek istemem ama ben kimseye guvenemiyorum bir kere guvenimi kaybettim birdaha birisine  sonrasinda guvenimin kirilmasini istemiyorum anliyormusun beni?" bana uzgun bir sekilde bakip " ama ben seni hic uzmem bana inanabilirsin lutfen bir sans ver bana sadece 1tanecik sans eger istemezsen sonra kendi askimi kendi icimde yasarim merak etme seni rahatsiz etmem lutfen!!! Tam agzimi acip birseyler soyliycekken merve yanimiza gelip lafimizi boldu"aa elifff sen nezaman geldin bakiyorumda muhabbeti ilerletmissiniz ha " deyince kizigin bir sekilde ona bakip "hayir merve oyle birsey yok eger lafiniz bittiyse gidelim yoksa derse gec kalacagiz !!!" ikiside boyin egerek bana "tmm " deyip arkalarina donerek okula dogru yurumeye basladilar. Biliyorum ikiside benim iyiligimi istiyorlardi ama napim kimseye guvenemiyorum  guvenmek istiyorum ama olmuyor olmuyor iste olmuyor artik herseyden bbiktim tum erkeklerden nefret ediyorum ilk bastada  biyolojikten-kendisi benim babam olur-o anneme biyle davranirken ben nasil diger erkeklere guvenebilirimki ? Omzumdan durtulmemle o tarada dondugumde mervenin gozleriyle goz goze feldim "ne oldu merve" merve umursamaz bir sekilde enese donerek "ohoooo olum bu bizi dinlemiyor baksana sanki baska bir boyutta " enes gulerek bana dondu ve "ne dusunuyordun elif songunlerde cok dusunceli gorunuyorsun". " yooo sadece seyi dusunuyordum " ikiside ayni agizdan "neyi!!" duye bagirdiklarinda korkudan yerimden sicradim onlar bu halime gulerken suratimi asip"offf soylemiyorum ya anca guluyorsunuz sizinle ugrasamiycam ben gidiyorum gelicekseniz gelin !" deyip yurumeye devam ettim "neler oluyor buna merve hic boyle deildi" "bilmem ama son gunlerde hep boyle herjalde sana nasil guvemecegini dusunuyordur" "hmm olabilir neyse hadi gidelim kos" xtmm" arkama dondugumde bana dogru kostuklarrini gordugumde umursamadan sinifa dogru yurumeye devam ettim arkamdan bana seslendiler ama ben yine umursamadan sifima girmek uzere yola koyuldum sinifkma girip en arkalardan br yere oturup ogretmenin gelmesini bekledim ama hoca gelmeince yanimda dikilen murat ve aliyi fark edince onlara donupne oldu anlaminda kafami sallayinca ikiside ayni anda "benimle bir dakika gelebilirmisin??" dediklerinde saskinca onlara baktim onlarda kizginlikla birbirlerine bakio biri sag kolumdab digeri sol kolumdan tutup beni kendilerine cekmeye cslistilar kolumun acisindan inleyince hemen kizginlikla tekra birbirlerine bakip  ayni anda"birak kizi "dediler ve tekrar birbirlerine cekmeye calistilar  nekadar beni birakin desemde birakmadilar aksine daha cok cekmeye calistilar ben bagirinca merve ve enesin kosarak buraya dogru geldiklerini gorunce rahatladim merve onlara " ikinizde cabucak birakin kizi  elimde kalirsiniz" deyinc ilk  defa mervenin by kadar sinirlendigini gormustum ben saskinlikla ona bakarken ikiside umusamayip  beni cekemye devam ettiler  tekrar acidan inleyince bu sefer enes  ikisinede yumruk atip beni onlardan cekince tesekkur edip ona sarildim bunu beklemedigi icin  once sasirdigi icin bana sarilmadi ama dahah sinra oda bana sarilinca merve bize donup"oooo siz ne ara boyle yakinlastiniz yaaa ", deyince hemen enesten ayrilip kizgin bir sekilde merveye dondugumde bana bakarak guldu" tamam tamam saka yaptim kizma "deyip  bana sarilinca " tmm tmm kizmadim deyip yanagina sulu bir opucuk birakarak yerde dudaklari patlamis olan murat ve aliye aciyarak baktiktan sonra kalkmalari icin iki elimide uzatip kalkmalarina yardim ettim kalktiklarinda benden ozur dileyip oradan ayrildiklarinda sirama merve ile sirama gecip hocsnin gelmesini bekledik hoca geldiginde dersizin din oldugunu gorunce yuzumu burusturup kafami siraya koyup uyudum..........

Mervenin durtmesiyle uyandigimda dim dersinin dersinin bittigini ogrendigimde yuzime genis bir gulumseme yerlestirip merveye donup "ne oldu ".  " hiicc sadece ders bitti hadi gel yemekhaneye gidip biraz birseyler atistiralim""tmm gidelim " hemen cantami toplayip mervenin pesine takildim yemekhaneye geldigimizde herzamanki gibi cam kenarindaki o sirin mavi masamiza gecip cantalarimizi biraktiktan sinra yemek sirasina gecip biraz salata alip -yeşillik domates salatalik vs.-masaya dogru yurudugumde merve arkamdan "ayy eliff hergun sadece sebze yiyorsun baska birsey yemiyorsun neden vejeteryansin hic bilmiyorum surda mis gibi etler  dururken sen sadece bu sebzeleri yiyorsun " yuzumu asarak "napim.merve formda kalmam lazim yoksa senin gibi olurum demi kimse bana cikma teklifi etmez " deyince merve bana kizgin bir sekikde bakinca ina gilimseyip "ya tmm sakaydi hem sanada teklif eden cikar merak etme " "nerde o gunlerrr ohoo senin gibi guzel bir kiz dururken banami teklif etcekler olsem inanmam" "hmm eminmisin tamam sen oyle dusun neyse bugun basketbol var biliyosun demi napcaz nasil gidicez yada ne giycez.meraktan catliyorum he soylesene merve he " "ya tamam elif sebret drrsler bitsin sonra eve gidene kadsr konisiruz ". " peki sen nasil istersen " deyup ssebzelerimi yemeye devam ettim ikimizinde yemekleri bittiginde kalkip tekrar sinifa gittik sinifa girdigimde  enes orada durmus bize bakiyordu ne olmus dercesine bakinca yanima gelip "seni bir yere goturecegim derse girmesekte olur benimle gel" deyince merveye baktim merve kafasini sallayip gitmemi onayladiginda ikisi kas goz isareti yapinca bir sey planladiklarini  anladim ama sesimi cikarmayip siramdan cantami alip merveyi optukten sonra enesin pesine tskildim.

Okuldan ciktigimizda park yerindeki siyah jipin isiklarinin yanip sondugunu gordugumde  enesin arabasinin oldugunu anlayip oraya dogru gittim enes on yolcu kapisini acarak iceri girmemi sagladiktan sonra kapiyi kapatip dreksiyona gecti. Arabayi calistirip surmeye devam etti. ....
...........
............
.....
....
...
..
.

ilk askımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin