18.Návrat domov

RÁNO som sa zobudila  a vytiahla som si kufor zo skrine. Už som to nevydržala a včera keď som prišla s Lakym s plrechádzky , rozmýšľala som či sa mám ísť naspäť domov alebo zostať tu. Nakoniec som si večer zarezervovala letenku na zajtra do Londýna. Zamkla som si domček vypla všetky elektrické zariadenie zo zásuvky. Taxikár mi pomohol naložiť kufor do auta. Lakyho som niesla v klietke pre psov , keďže psa nemôžem iba tak voľne prenášať v lietadle.Na letisku som prešla zo všetkými tými kontrolami. Kontrolovali mi občiansky či nie je náhodou falošní a Lakymu kontrolovali veterinarsku knižku. Či je v poriadku. Lakyho zobrali do batožinového priestoru, a ja som si sadla na sedadlo do druhej triedy. Celú cestu som počúvala pesničky a pozerala na oblohu cez okienko. Spomenula som si na Lisu ako sme išli celá trieda do Poľska pozrieť osvienčim a prespali sme v hoteli jednu noc. Lisa s jej rodinou letela veľakrát, a ja som letela po prvý raz bolo to hrozné držala som sa celý čas sedačky a nevedela som sa uvoľniť. Ale ku koncu letu to bolo fajn.  3hodinová cesta prešla veľmi rýchlo, ja som typ človeka ktorý je stále nedočkavý. Vyšla som z lietadlá a čakala som kým mi dajú moje batožiny a mojho psíka. Pred letiskom stálo parkovisko pre taxi služby, odchitila som si jedného taxikára sadla som si na zadné sedadlo. Taxikár medzí tým naložil batožinu do kufra, sadol si na miesto spolujazdca a vyrazili sme. ,,Ahoj Sara" v byte sťa neznámi muž mohol mať okolo 40 rokov, to bol asi mamin priateľ. ,,Dobrý deň, mama je doma?" Usmial sa na mňa a pozval dnu. ,,Anastázia išla do obchodu, zacvilu príde. Mohol by som ta poprosiť volaj ma Charlie a tykaj mi. " s usmevom som prikývla. Charlie nám urobil čaj a spolocne sme sa presunuli do obývačky. Charlie si veľmi obľúbil Lakyho , aj Laky Charliho. Zistila som tiež že sa s mojou mamou stretol v kaviarní, moja mama vchadzala do kaviarni a Charlie sa ponáhľal. A nešťastnou náhodou ju oblial kávou. Vraj to bola pre neho veľmi trápna situácia , ale už to neľutuje vraj v ten deň spoznal najlepšiu osobu na svete. Bolo to veľmi zlaté, nikdy som nevidela nikoho a hlavne muža rozprávať o mojej mame. Charlie sme si celkom  padli nasmiali sme sa, bol to taký ten typ človeka aspoň podľa mňa čo rozpráva vtipy  aj v tej najhoršej situácie.

zamilovaná[Dokončená]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang