Hodně světla. Otevřela jsem oči a předemnou světlo, hodně světla a ty, v mém rozmazaném vidění. Zase si seděl s hlavou v dlaních a na pravé ruce obvaz. Přemýšlela jsem, přemýšlela jsem nad tím jestli jsem mrtvá nebo to je realita, ale v okamžiku mě z mé představi vyrušila ostrá bolet v zápěstí, měla jsem tam hadičky, všude byly přístroje, já ležela nehybně v posteli a jen tak jsem se koukala na tebe, na tebe jak tam sedíš, na tebe jak ti tečou po rukách slzy, jak se utápíš v té bolesti. Proč ? proč jsem tady ? Měla jsem být někde jinde, tady ne. Bylo by to tak lepší, Š-ště ... po, bolestně jsem zasýpala, pomalu zvedl hlavu a tím pohledem plných slz mě probodlal, byl tak bolestivý že jsem cítila zrychlený tep v mé raně na zápěstí, a v hrudi probodnutou skrz na skrz nožem. Tedy až tak to bolelo. Taky bolestně řekl ... PROČ ? Bylo by to tak lepší věř mi. Nebylo !!! Skoro to zakřičel, ani nevíš jak jsem se bal já o tebe nechci přijít chápeš ?! Podrážděnost, strach a smutek, tyhle tři emoce se v jeho hlase mísily. Já ... já omlouvám se, na tohle jsem se jenom zmohla. Já jsem tak rád že jsi tady semnou, NAVŽDY SPOLU ... VZPOMÍNAŠ ? Ano ale ... Ale vložil se do te věty Štěpa. Ale je to složitý a zdlouhavý, mluvila jsem jako když mám jen jednu hlasivku. Já mám času dost můžeš .. a vrhl na mě ten jeho štěněcí pohled. Má mě rád i Radek a já mu nechci ublížit jenže mám ráda tebe a tobě už vůbec nechci ublížit, vydechla jsem si a pokračovala ... prostě bude lepší když tady nebudu, já se nemůžu koukat na kluka kterýho mám rada na to jak jsem s jiným a obráceně by to taky nešlo. To mě mrzí ale Radek si nejde taky svojí holku a bude sní šťastný jako jsme byly my. To jo ale za kdy, tahle ho bude ničit a já, já nechci aby ho to ničilo. Položil na moji ruku jeho, já mu ji opatrně otočila a ano ta naivita tam byla, byla v tom že když odvážu z jeho ruky obvaz, že tam nic nebude, byla to hodně velká naivita, bohužel když jsem rozvalzala obvaz z jeho ruky tak tam byly rány, rozslzely se mi očí, zvedla jsem hlavu a potichu řekla .... proč si ubližuješ ?
OMLOUVÁM SE ŽE TY ČÁSTI TAK DLOUHO NEVYCHÁZELY ... :)
ČTEŠ
50 shades of Baxtrix
FanfictionTakže čau lidi tohle je FANFIKCE o baxovi čtěte dál a dozvíte se ;-)