Hvězda

1.1K 61 7
                                    

Tahle chvíle mě ničila, přála jsem si tu být sama, přemýšlet sama nad sebou, jaký má můj život smysl, ale ne byly jste tu vy ... nevím jestli mám být šťastná že vás vidím a nebo jestli chci vidět brečet moji mamku a vaše utrápené pohledy, bolelo to, strašně to bolelo. Zase ostrá bolest v zápěstí až jsem tou rukou škubla, ty jsi měl taky obvaz, a taky tě to nejspíše bolelo, ta bolest, ta bolest nás spojovala. Provedla jsem ti něco strašného, musel si se o mě bát. Jen si na mě koukal s prázdnotou v očích, a já na tebe s nešťastným pohledem. Opravdu bych nejradši odešla, neber si to zle Štěpo ale kvůli mě si ubližuješ, a ešte jsi tu kvůli mě, nechápala jsem, proč ? Mamky už na to neměla a odešla, nevím proč ale odešla, táta šel za ní a utěšoval jí, Míša s Pavlem odešli a zůstali jdete tam jen vy dva. To bolelo nejvíc, Radek položil kytku do vazy, dal mi krátkou pusu, cítila jsem jak se jeho rty otřely o moje, jak mi slabě aby mi neublížil chytl ruku, ty, ty jsi tam jenom stál a nechal jsi ho, nechls ho aby mě políbil, odtáhl se, a když odcházel řekl brzy se uzdrav pa. Ty jsi ke mě přišel, sedl sis na židli ke mě, nehybně si seděl hladík mi palcem ruku, a viděla jsem jak se ti lesknou oči. N-é řekla jsem s chraplavým a hodně tlumeným hlasem, natáhla jsem ruku a utřeli ti slzu která ti tekla. Taky jsi mě políbil, ale u tebe to bylo tak krásné, tak dokonalé, tak úžasné, tak uspokojující, tak něžné a naposled. Můj stav se zhoršoval, rány mi popraskaly a mě vyteklo zase až moc krve na to aby se moje tělo dokázalo zotavit. A teď ležím tady, ty sedíš na židli, i mamka, taťka, Pavel, Radek a jeho nová přítelkyně, Míša, a další mí kamarádi ať už ze školy tak z kroužků ... koukal jsi na mě, z hypnotizujicím pohledem, tekla ti slza, nejradši bych ti jí otřela a řekla ti jak moc miluju, tak moc jsem chtěla ale nemohla jsem. Bylo to tak lepší věř mi, ale ty jsi to nechápal. PROČ JSI TO UDĚLAL ? Pro mě ? proč ? ptala jsem se sama sebe. Teď mám v hlavě odpověď NAVŽDY SPOLU ... a teď nevím jestlimam být šťastná jestli tu jseš semnou a nebo jestli si měl žít, vždy přece jeden umírá pro druhého aby mohl žít ne ? Ty jsi to ale porušil. A zase se ptám proč ? Ano odpověď je jednoduchá protože jsi mě miloval, a já tebe. Teď tu jsme oba dva, oba máme na nebi hvězdu, oba můžeme být teď šťastní, ale proč za takovouhle cenu ? Měl jsi žít a né být tu semnou. Miluji tě. Miluji tě nejvíc na světě, byl jsi vždy při mě, vždy jsi mi pomohl a to ti nikdy nezapomenu, ale jak ti to mám vrátit ? Sám sis vzal život kvůli mě, kvůli mě a tohle si já nikdy neodpustím, nikdy. Ale teď jsme spolu, šťastní a milujeme se, navzájem. MILUJI TĚ ... !!!

50 shades of Baxtrix Kde žijí příběhy. Začni objevovat