Öncelikle şunu belirteyim; istek üzerine kesinlikle tasarım yapmıyorum.
• Sadece yayımda ve aktif olan kitaplara tasarım hediye ediyorum. Bazen istisnalar olabilir onlar tamamen benim insiyatifime kalmış tasarımlardır.
• Tasarımı size verebilmem için konseptinin ve karakterlerinin sizin kitabınıza kesinlikle uyması gerek.
• Tasarımı kullanmaya başladığınız zaman kitabınızın açıklama kısmına "Bu kitap kapağı Balaccie'nin Büyü Dükkanı'ndan satın alınmıştır." yazmalısınız. Daha önce Büyü Dükkanı'ndan alışveriş yapmış olanların da bu kurala uymasını rica ediyorum.
• Tasarımı kullanmaktan vazgeçtiğiniz taktirde bana haber vermenizi bekliyorum, basit bir mesaj atmanız yeterli.
• Tasarımı kullanmayı bırakıp tekrar kullanmanız için sadece bir hafta gibi bir süre tanıyorum. Aksi taktirde eğer psd dosyasını silmediysem tekrar düzenleyip bir başkasına vereceğim. Benim için esas olan tasarımlarımın kitapları süslemesi ve eğer benim tasarımım sizin kitabınızı süslemeyecekse sizde durmasının bir manası yok.
• Sık sık kitap kapağı değiştiren biri iseniz lütfen bu dükkandan tasarım almayınız.
• Tasarımları ilk isteyen kişiye değil sırası gelen kişiye veriyorum. Ayrıca artık kitapları inceleyip tasarımı öyle vereceğim. Bu yüzden aklınıza başka türlü şeyler gelmesin lütfen.
• Karakter önerisi aldığım zaman yazdığınız karakter önerileri ile ilgili kitabınız bulunsun. Bunu neden yazdım? Çünkü ben tasarımı yapıyorum fakat isteyen kimse çıkmıyor. Belki o karakterleri isteyen kişi tasarımı beğenmemiştir veya kitabının konsepti uymuyordur bunu anlayışla karşılarım fakat benim tecrübe ettiklerim bu nedenlerden ötürü değildi. Bir sonraki bölümde karakter önerisi alacağım. Lütfen oraya beğendiğiniz ve konsepti kitabınıza uyan bir tasarım geldiğinde alıp kullanacağınız tasarımlar için karakter önerisi yazın.
• Son olarak ise tasarımlarıma bolca görüş ve öneri istiyorum. Size verdiklerime karşılık sizden istediğim tek şey bu. Eleştirilerinizin yıkıcı değil yapıcı olmasına özen gösterirseniz sevinirim.
Büyü Dükkanı'nı arkadaşlarınıza tavsiye edip, onları da dükkanımızın müşterisi yapmayı unutmayın.
Büyü Dükkanı'nda bolca büyü yapıp eğlenelim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Balaccie'nin Büyü Dükkanı 4 • Ağustos 2019
RandomKitaplarınıza biraz büyü katmak için Balaccie'nin Büyü Dükkanı'na uğramayı unutmayın! Balaccie'nin Büyü Dükkanı 4 |@Balaccie| Tüm hakları Balaccie'nin Büyü Defteri'nde saklıdır. ©