Yaz tatili boyunca yapacağımız etkinliklerden ilki ve en basiti ile başlayalım!
Burada herkes ya da bir çoğumuz kalemi ile var olma çabasında.
Bu yüzden ben de birbirimize kitaplarımızı önerelim istedim. Ama kesinlikle karşılıklı falan değil, öncelikle bunu söyleyeyim. Ben kitap kapaklarını bile karşılıksız yaparken aksini düşünmek saçma olur.Peki bu etkinlik nasıl olacak? Herkes yoruma istediği bir kitabının ismini, karakterlerini ve tanıtımını yazacak. Belki neden böyle bir kitap yazıldığı da eklenebilir. Daha sonra da yorumlarda gezerek hoşumuza giden kitabı gidip yazarın hesabından okuyacağız.
O zaman ben başlıyorum!
Ashara | Oh Sehun
"Her insan öldüğünde aslında hayatının bir kısmını yaşamadan ölür. Çok küçük bir kısım ama." Ashara Sehun'a bakarak devam etti.
"Ölüleri çağırdığımda hayatlarının bu yaşanmamış kısımlarını sana verip vermeyeceklerine karar vermek için burada buluştular."
Ashara Kai'nin attığı çığlığı hatırladı. Büyüyü yarıda kesmeye çalıştığı için ölüler fısıltıları ile ona musallat olmuştu. "Görmeliydin. Hepsi seni yaşatmak için öyle hevesliydi ki..."
Çünkü, dedi Ashara içinden. Çünkü senin ne yaptığını ve ne yapacağını biliyorlar. Öldüreceğin düşmanları, alacağın intikamları ve daha fazlasını... Kral Muhafızları'ndan Oh Sehun, senin kim olduğunu biliyorlar.
İki bölümlük bu mini kurguyu Game of Thrones'daki Kral Muhafızları'ndan etkilendiğim ve Sehun'u bir Kral Muhafızı olarak hayal ettiğim için yazmıştım. Tabi içine büyü de kattım. Okuyacak olanlar, umarım seversiniz.
Yarın bir Jungri tasarımı paylaşacağım, şimdiden haber vereyim dedim.
Herkese hayırlı günler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Balaccie'nin Büyü Dükkanı 4 • Ağustos 2019
De TodoKitaplarınıza biraz büyü katmak için Balaccie'nin Büyü Dükkanı'na uğramayı unutmayın! Balaccie'nin Büyü Dükkanı 4 |@Balaccie| Tüm hakları Balaccie'nin Büyü Defteri'nde saklıdır. ©