son uyarı

295 104 81
                                    

Lütfen bana kırıcı yorumlarınızla gelmeyin. Benim mesaj kutum istediğiniz şeyleri yazabileceğiniz bir yer değil, benim mesaj kutum kendinizi tatmin edeceğiniz bir yer hiç değil.

"Seni takipten çıkarım." demiş birisi.

Kusura bakma ama neredeyse tüm kitaplarını benim tasarımlarımın süslediği, uzun süredir burada olan birisinin bile beni takip etmediğine takılmazken senin gibi, beni daha dün bulmuş birisinin takip edip etmediğini neden kendime dert edineyim? Emeğimin karşılığı sadece beni takip etmek mi? İsterseniz tasarımı aldıktan sonra bu profile hiç uğramayın, benim için fark etmez. Yeter ki aldığınız tasarımı adam akıllı kullanın.

Cidden bu dördüncü kitap ve ben bazılarının samimiyetsizliğinden, nankörlüğünden bıktım.

Burada herkesten farklı bir yöntemle kitap kapakları sunuyorum. Yüzünü hiç görmediğim, sesini hiç duymadığım, sadece buradaki kimliği ile tanıdığım insanlar için bilgisayar başında saatlerimi harcıyorum.
Ben burayı sadece bir kitap kapağı yeri olarak görmüyorum. En başından beri özel bir yer Büyü Dükkanı. Bu yüzden burayı kirletmenize izin vermeyeceğim.

İsteyen takipten çıkabilir, isteyen buradan gidebilir ve isteyen aldığı kitap kapağını kullanmaktan vaz geçebilir. Yarın her şeyi tek tek gözden geçireceğim. Büyü Dükkanı eskisinden farklı olacak.

Yanımda olan herkese teşekkür ederim.

Balaccie'nin Büyü Dükkanı 4 • Ağustos 2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin