Büyü Yarışması

422 88 133
                                    

Balaccie'nin Büyü Dükkanı Geleneksel Büyü Yarışması'nın ikincisine hoş geldiniz!

Öncelikle kurallarımızdan söz etmek istiyorum.

• Yarışmaya bir konseptte sadece bir tasarım ile katılabilirsiniz. Üç konseptin üçünde de farklı birer tasarım ile yarışabilirsiniz.
• Tasarımınız özgün olmalı ve verilen konseptlere uymalı.
• Verilen süre dışında gönderilen tasarımlar yarışmaya dahil edilmeyecektir.
• Tasarımınızda kullanıcı ismi olarak kendi wattpad isminizi kullanmalısınız.
• Tasarımı bu yarışma için tasarlamış olmalısınız. Daha önce tasarladığınız bir tasarım ile yarışmaya katılmayınız.

• Tasarımlarınızda fikir dışında kimseden yardım almayınız. Başkalarının psd dosyalarını kullanmayınız.

• Tasarımları belirttiğim sürede bir sonraki bölümün yorumlarına koymalısınız. (Tasarımlarınızı hızlıresim.com gibi sitelere yükleyip sitenin size verdiği linklerden en alttakini-resim direkt adres linki- yorumlara atabilirsiniz.)

Şimdi de yarışma için hazırlayacağınız tasarımın detaylarına geçelim.

• Konseptlerimiz; fantastik, romantik ve aksiyon/macera.
Fantastik konseptteki tasarımlarınızda büyücü, vampir, kurt adam, canavar, tanrı-tanrıça gibi karakterler kullanabilir ya da tasarımınıza mitolojik öğeler ekleyebilirsiniz.
Aksiyon/macera konseptinde silah, yarış arabası ya da macerayı ve aksiyonu yansıtacak öğeler kullanabilirsiniz.
Romantik konsept ise tamamen sizin hayal dünyanıza kalmış.
• Tasarımınızda karakter bulunması zorunludur fakat karakter sınırlaması yoktur. Koreli, Türk ya da başka milletten insanları kullanabilirsiniz.

Yarışma süresine gelirsek onu da şöyle açıklayım.

Tasarımı yapmak için iki hafta süreniz (tasarımı en son gönderebilme vaktiniz 13 Temmuz Cuma saat 23:59) var, tasarımların sergilenmesi ve oylanması için ise bir hafta gibi bir (sonuçların duyurulması 20 Temmuz Cuma) süre belirledim. Umarım süre yeterli olur.

Peki birinciler nasıl seçilecek? Hemen bunu da açıklayayım.

Üç ayrı konsept için üç ayrı birincimiz olacak. Bir kişi iki konseptte de birinci olursa orası ayrı tabi.
Yarışmaya katılan tüm yarışmacıların tasarımlarını bir bölümde paylaşacağım ve sizler oylayacaksınız. Oylarken lütfen sadece bir tasarımı oylayın. Ben de oy kullanacağım ve oyumun +10 oy değerinde olmasını düşündüm.

Ödüllerimize gelelim.

Ödülleri bir sonraki bölümde ayrıntılı olarak göstereceğim lakin burada da bahsedeyim. Öncelikle birincileri yine öğrencim kabul edeceğim. İstedikleri zaman tasarım konusunda bana danışıp yardım alabilecekler.
Birincilerin istedikleri bir kitabına medya ya da afiş çalışması hazırlayacağım. Buna onlar da yardım edecek.
Son olarak üç ayrı konsept için üç ayrı malzeme paketi hazırlayacağım. İçinde benim bir tasarımımın psd dosyası, arka plan, uyumlu pngler ve konsepte uygun malzemeler olacak.

Bir sonraki bölümde hem ben ödülleri göstereceğim hem de siz yarışmaya katılacağınız tasarımların linklerini oraya atacaksınız. Tasarımlarınızın linklerini atarken hangi konsept için hazırladığınızı da yazmalısınız. Buna dikkat edin lütfen.

Sormak istediğiniz bir şey varsa buraya yazabilirsiniz. Karışıklık olmaması adına bir sonraki bölüme linklerden başka yorum atmazsanız güzel olur. Ödüller hakkında da yorum yapacaksanız lütfen bu bölüme yapın.

Şimdiden herkese başarılar!

Şimdiden herkese başarılar!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Balaccie'nin Büyü Dükkanı 4 • Ağustos 2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin