Pohled Sama:
Ráno mě probudila krásná vůně a hned mi došlo že Emily už chystá snídani. Oblékl jsem si ryflové kraťasy.
Šelmy jsem si vyčistit zuby a pak jsem šel do kuchyně u stolu už seděli seth s leahou(nevím jak se to píše) na snídani došli i ostatní a Emily pokládala snídani na stůl. Po snídani jsem šel s jackobem na hlídku.
O hodinu později
Byly jsme skoro na konci hranic vtom něco kolem nás proletělo a tak jsem dal vějdět smečce o 2 vetřelcich.
Po 5ti minutové honičce jsme 2 vetřelce obklíčyly. Šel jsem kolem nich a všiml jsem si že jsou ve strašném stresu. Poslal jsem myšlenku smečce ať jdou pryč že si chci s 2 vlčícema promluvit do to se však vložila leah.Pohled leah:
Ty 2 by určitě nechtěli vidět nahého chlapa kterého neznají zůstanu tu já.
Řekla jsem a zavrčela jsem sam mi odpověděl a odešel se zbytkem pryč ja se proměnila a poprosila jsem ty 2 aby se taky proměnily. Obě se na sebe podívaly a přikývly netrvalo dlouho a byly tu 2 lidské postavy. Mluvily jsme o tom jak se sem dostali a podařilo se mi z nich dostat jak se jmenujou.Ester Eleanor
Jejich minulost:
Byly jsme v 1 smečce ale tam byly hrozně přísni a tak odešli.
Pohled leah :
Sam mi poslal myšlenku že parta upírů se dostala na naše území.
Jelikož jsme byly kousek od mého domu tak jsem jim řekla ať tu počkají že jsem za chvíli spátky. Doběhla jsem smečku a skočila pod jednom upírovy ale ten se zrovna otočil a málem mi rozdrtil kosti kdyby najednou od někuď nevyskočily 2 vlčice. Jedna pomohla mi a druha šla za zbytkem. Po krátkém boji jsme se radovaly protože nikdo neumřel a my vyhrály.
Sam mi poslal myšlenku ať jdu s těma holkama k Emily a že se tam sejdem.
U Emily byl Billy. A ten řekl že ty 2 musí být v naší smečce protože zachránily člena (mě) smečky i když nemuseli. To však slyšel Sam a ten s údivem promluvil jakto že o tom Billy ví? To jsme se už nedozvěděli ale prostě Eleanor a Ester patří do smečky řekl Billy a už i s třemi !.Obě vypadali ve vlčí podobě stejně.
Takhle Eleanor a Ester uplně stejně akorát s hnědými oči.
Ahoj doufám že se vám tato kapitola líbila a můžete se těšit na další kapitolu.
PS:
Tato kapitola má slov: 406. :)
ČTEŠ
twilight saga (smyšlená)
SonstigesTento příběh je o 2 dívkách jménem Eleanor a Ester. Jsou to dvojčata s divnou minulosti. SNAD SE VÁM BUDE TENTO PŘÍBĚH LÍBIT.