Pohled Eleanor:
Sam mi poslal myšlenku ať jdeme s Ester na poradu.Na poradě:
Pohled Sama:
Pořádáme grilovačku a pozveme i Culleny.Pohled Eleanor a Ester:
Kdo jsou Culleni?Upíři ale oni pijou jen zvířecí krev
Tak upíři jo tak to na tu grilovačku nejdeme
Je povinná
Ach jo v kolik hodin začíná?
V 20:00 večer.
Ok
Večer
Já a Ester jsme šli na grilovačku upíry nesnášíme protože nám zabili rodiče.
Ale to nikdo nemusí vědět takže radši děláme že nám to nevadí. Konečně jsme na tý grilovačce upírů má být 9 ale je jich tu jen osm a kde je sakra Jacob? Netrvalo dlouho a za náma se objevil Jacob s nějakou dívkou která vypadala tak na 15 let. Já jsem si sedla vedle Setha a Ester vedle Leah. Vedle mě si sedl jeden z těch upírů a já byla na krajíčku proměny. Naštěstí včas přiběhl sám a Jacob kteří mě odtáhli a uklidnily. Jak jsem se uklidnila tak jsme šli zpátky a neuniklo mi to že se všichni upíři dívali. Asi po pěti minutách se všichni na mě přestaly dívat krom jednoho Já jsem sebrala všechnu odvahu a vydala se za ním zeptat se ho co má za problém a jak se jmenuje. On mi odpověděl že se jmenuje Emmet pak si mě hodil na záda a začal utíkat. Nevím jak daleko utíkal ale běželi jsme asi 5 minut když jsme dorazili před nějakou chaloupku tak mě položil na zem chytil mě za ruce čelem se dotkl mého čela a řekl mi tohle víš když jsem tě poprvé spatřil hned jsem se do tebe zamiloval a chtěl mě políbit Já jsem ucukla a utekla. Já jsem běžela zpátky asi osm minut ale Emmet mě předběhl a opět mě zastavil Tentokrát mě ale chytil za zadek a něžně mě políbil na rtech. Nevím co se stalo ale vydala jsem se mu vstříc zamilovala jsem se do něho. Potom jsme se rozloučili a domluvili se že dneska přespím u něho. Ono sice nejí a nespí Ale i tak tam měl postel byla jsem unavená tak jsem jenom poslala samovi myšlenku že už jsem šla domů šla jsem si zabalit věci a pak zpátky k Emmettovy. Začal se svlékat a pak i mě nevím kdy ale usnula jsem.
Druhy den ráno jsem se probudila a byla jsem nahá Emmetta jak mi dela snídani. Milovala jsem ho tak moc ze jsem chtěla aby byl taky vlkodlak jako já.
Emmette?
Ano lasko?
Da se udělat něco abys nebyl upír?
No jo da ale je to těžké proč se ptáš?
No ja sem jen chtěla ze by ses stal vlkodlakem teda kdybys chtěl.
No ja se domluvím s Carlailem. A vlkodlakem chci být. Lásko miluju tě.
Já tebe taky.Pohled Emmeta:
Ahoj Carlaile to no já bych se chtěl stát člověkem.
Ahoj. Proč se chceš stát člověkem?
Abych se pak mohl stát vlkodlakem.
Aha tak běž do mojí ordinace a já tam za chvíli budu.
Díky.Po odebrání jedu
Uplynuly 3 dny a já se probudil v lidské postavě hned jsem napsal Eleanor aby o tom věděla a poprosila Sama jestli bych se teda tím vlkodlakem mohl stát ona odpověděla že mužů a ať přijdu na místo kde se poprvé potkaly bude mě tam čekat.
Nasedl jsem do auta a jel na to místo tam stála bíla vlčice s modrýma očima přeměnila se a řekla mi ať na ni sednu jak se přeměni já jsem nic nestihl říct protože hned byla zase vlkodlak. Tak jsem jen přikývl a sedl jsem na ni. Za 3 minuty jsme byly u Sama doma. Tam jsme se domluvili a on pak šeptal nějaké slova ale nebylo mu rozumět. Najednou jsem se ocitl v těle vlka.Ahoj tady je druha kapitola. Psala jsem ji na podruhé protože napoprvé se skazila snad se libi.
ČTEŠ
twilight saga (smyšlená)
RandomTento příběh je o 2 dívkách jménem Eleanor a Ester. Jsou to dvojčata s divnou minulosti. SNAD SE VÁM BUDE TENTO PŘÍBĚH LÍBIT.