Pohled Eleanor:
Ráno jsem se probudila a šla jsem si dát ovesné vložky s mlékem. Asi po 10ti minutách mi Sam poslal myšlenku ať přijdu i s Emmetem k němu. Šla jsem probudit Emmeta ten si dal rychle snídani a šli jsme. Cesta uběhla celkem rychle. Zaklepala jsem kupodivu otevřel Sam. Pozval nás dál a Emily nám uvařila čaj. Sam a Emmett probírali nějaké ty zásady a pravidla smečky. Jakmile Emmet vše pochopil tak ho Sam už přijal a svolal zbytek smečky. Leah se netvářila zrovna 2× nejlíp ale za to její mladši bratr seth byl nadšený. Má prostě rád nováčky. Paul, embry, jared a Qill by Emmetta nejradši zabily a Jackobovi to bylo uplně jedno a Ester nevěděla co dělat na 1 stranu byla ráda že nejsem sama a na 2 stranu by Emmetta nejradši zabila. Sam mi řekl ať Emmeta provedu po území. Území jsme prošli za 2 a půl hodiny. Tak jsme šli na oběd k Emily a ta nám udělala perfektní svíčkovou. Pak jsme šli cela smečka na procházku. Vrátili jsme se na večeři a ta byla velmi chutná Emily nám totiž udělala naše milované tousty. Po večeři nám Sam řekl že je grilovačka a že opět pozveme Culleny samozřejmě že polovina byla naštvana. Ale bude to zas dobre pro Culleny to bude rozlučka s Emmetem a pro emmeta to bude přivítání do smečky. Jak nám Sam vše řekl tak jsme šli domu a mě se cestou domu udělalo špatně. A jelikož jsem věděla že Emmet by mě poslal za Carlailem tak jsem dělala že mi nic není. Šli jsme se nachystat na tu grilovačku já jsem si vzala modre krásné šaty ve kterých vypadam že nejsem těhotná.
Večer na grilovačce
Pohled Ester:
Bože proč zrovna Emmett chodi s Eleanor? A proč spolu čekají dítě? Na všechno se musím Eleanor zeptat. Eleanor!!! Ahoj Ester co potřebuješ?
Ahoj proč chodíš s Emmetem? Ty nevíš jaky je. Tak jaký je? Milující krásný hodny a nevím jak ho eště popsat. Ale proč nechodíš s někým ze smečky? Ale on je už ve smečce hele starej se radši o sebe jo. Co jsem jt udělala Eleanor? Pleteš se do vztahu mezi mnou a Emmetem to jsi udělala. No bože tak se ptám. Musím Čau. Ahoj. Bože to zas bylo Eleanor je divna od doby co je těhotná musím zabránit tomu aby si to mimino nechala. Ale jak? Už vím zabiju Emmeta. Nikdo nebude vějďět kdo ho zabil a jelikož to je chlap který neuhodi holku tak mam předem vyhráno. Bude mi líto Eleanor ale myslí si že je královna nebo co takže mj nezbývá nic jiného.Omlouvám se že tato kapča je tak krátka ale blbne mi Wattpad pokusím se udělat ještě jednu kapitolu EMMETT VSTUPUJE DO SMEČKY eště jednou se omlouvám mám vás ráda.
Verča
ČTEŠ
twilight saga (smyšlená)
RandomTento příběh je o 2 dívkách jménem Eleanor a Ester. Jsou to dvojčata s divnou minulosti. SNAD SE VÁM BUDE TENTO PŘÍBĚH LÍBIT.