Az Első Találkozás

285 11 0
                                    

Cheril

Az erdőben járkáltam és szamócát szedtem a sütieimhez, ugyanis nagyon szeretek sütni, ez sokszor jól jön a hivatásomba. A foglalkozásom hogy "ártatlan" kölyköket csalok el hogy megegyem őket, szerencsére soha nem jutok el addig hogy megegyem őket mert belöknek a kemencébe, én vagyok a banya a JANCSI ÉS JULISKA című meséből. Sokan öregnek képzelnek el, pedig én még csak 18 éves vagyok, és a vas orrom is csak mű orr amit letudok szedni. A házam mézeskalácsból van, tavaly kaptam, mikor rám osztották eme idegesítő hivatást.
Ahogy így szedegettem a szamócát oda szállt hozzám egy fülesbagoly egy levélek

Tisztelt Cheril Parks

Megbízható forrásokból úgy értesültünk hogy ön boszorkánylétére egy őzike etetőt üzemeltet a háza mellett, ez már gyanúra adhat okot a maga esetében, mivel eddig a munkájában semmi sikert nem ért el. Emlékszik még Jancsira és Juliskára? Ők is túl jártak az ön eszén. Amennyiben az etető nem tűnik el a ház mellől és nem mutat fel júniusig valami eredményt, az számüzetést von maga után.

Mesebeligonoszok szövetsége

A francba, hogy tudhatnak az etetőről? Nem beszéltem róla senkinek. Holnap este úgyis gyűlés van az MGSz- ben, megpróbálom rendbe hozni ezt a hülye hibát. Mondjuk egy jó ötlettel ,amivel fel tudom csigázni a Gonosz királynőt meg a többi nagy kutyát.
Tudom! Felebbezést indítok a mesék íróival szemben, végtére is ők találták ki hogy mi veszítsünk, ezzel a tervel még az etetőt is eltusolhatom.
Mikorra már tele szedtem a kosarat szamócával, haza indultam. Otthon leírtam az ötletemet, valamint a fellebbezés többi részét és nekifogtam sütni. Ez volt a munkám egyetlen szeretett része. Kimértem a lisztet, beletettem a tojást, a pezsgőt, a margarint és a sütőport. Beraktam a sütőbe, de eszembe jutott hogy a cukor kimaradt, szóval bevetve máskor nem nagyon használt varázserőmet és vissza csináltam mindent. Mostmár belekezdtem a krémbe, megmostam majd felvágtam az epret, és a tejszínt főzni kezdtem, a cukros tojássárgájával és az eperrel. A tészta hamar megsült kivettem és hagytam kicsit kihűlni. A krém is megfőtt, elkezdtem kivágni a piskótát a formából, fel szeltem és a rétegek közé tettem a krémet. Megkentem kívülről és kidíszítettem.
Ekkor valaki betámojgott az ajtómon. TE JÓ ISTEN!!! Egy magas, szőke, 16 éves forma fiú, prémes gallérú köpönyegben, bőr mellényel a bőujjú inge alatt, az oldalán királyi címerű kard. De helyes volt.

- Micsoda illat - mondta és be támolygott.

- Őmm... én csak sütöttem egy tortát. Kér belőle?

- Igen köszönöm- és leült a kis asztalhoz mintha otthon lenne. Ezt a fiút nem a mézeskalácsházam csalta ide, hanem valami varázslat mert tök olyan mintha ellenne varázsolva, vagy belenne tépve. Hát persze! Vanília mag helyett csalimagvat tettem a tortába, azért ilyen ínycsiklandó az illata. Gyorsan a kamrába pattantam és előszedtem az ellenszerét, belekevertem egy pohár vízbe és a fiúnak adtam.

- Igya meg, uram- és oda adtam a vizet. A fiú megitta és egyszerre kijózanodott.

- Hol vagyok? - kérdezte csodálkozva- Hol a kíséretem?

- Véletlenül csalimagot kevertem a tortába, valószínű az illata csalta ide.

- Oh, hát elnézést kérek ha megzavartam.- és már készült elmenni, muszáj volt megállítanom.

- Várjon! Nem kér a tortából?

- De, tényleg nagyon jól néz ki.

Adtam neki, szedtem magamnak is.
Elkezdtünk beszélgetni.

- A nevem Cheril- mutatkoztam be- Boszorkány vagyok, de utálom a munkám, szerencsére még nem ettem gyereket, viszont már megtapasztaltam milyen a tűzben égni.

- Az én nevem Tom, és lovászként dolgozom a királyi palotában- de aranyos, nem undorodik a boszorkányoktól.

- Milyen a kastélyban?

- Jól fizetnek, nincs okom panaszra.

- Ismeri közelebbről a hercegeket?

- Igen, a legidősebb, Andrew herceg lessz a király, ha az öreg király már nem él. A második, Edward herceg is nagyon kedves és milyen jól lovagol, sokat kószál erre, arra többnyire álruhában. A harmadik, Brian herceg nagyon sokat tud az életről, mert rengeteget olvas. Na és a legfiatalabb, Tom herceg, ő is rendkívűl kedves, sokat bóklászik a faluban, kocsmába jár, és segít a parasztoknak az aratásban, szüretben, birka őrzésben és minden paraszti munkában. Viszont lassan vissza kell mennem a kastélyba.

Elkísértem az erdőszélre ameddig elbeszélgettünk a túlválaltságról és a trollokról, ami egyébként hatalmas veszély a királyságban.

Tom

Nagyon finom volt ez az epertorta és ez a lány.... egyik hercegnő sem ilyen vicces, azok az igéző zöld szemei gyönyörűek. Ráadásul nem tudja hogy herceg vagyok, valamint azt sem furcsálotta hogy az igazi nevemen mutatkoztam be. A lovam egyre nyűgösebb, mert már nagy utat tettünk meg, nyilván elfáradt.

- Kitartás öreg cimbora, mindjárt haza érünk, és kapsz zabot.

Így bíztattan a lovam. Haladtunk a palota felé közben hívtak a Steiner és a Smith család gyermekei játszani szembekötősdit. Nem mentem, nem voltam olyan állapotban.
Fenn a kastélyban először leadtam a lovam az istállóba, majd bementem hogy köszöntsem apámat. Anyám kisgyermekkoromban halt meg, ezért apa azzal nyaggatja (szerencsére még csak a bátyáimat) hogy nősüljenek meg.
Beléptem, apám moslyogva fogadott, ateremben cselédek sűrolták a követ.

- Fiam!- köszönt mosolyogva rám. - Mivel a bátyáid holnap este érkeznek haza, remélhetőleg az új arájukkal, rendezünk egy bált, ahová az összes nemesi családot meghívjuk.

- Rendben apám, de mégis mire akarsz kilyukadni?

-Hát arra hogy a nemesi családok hozzák a lányaikat.

- És?

- És a lányok közül te is választasz menyasszonyt.

- Jaj apám, én még csak 17 vagyok, biztosan szügség van erre?

Ekkor belépett a Nagyherceg, apám tanácsosa, nem igazán kedvelem.

- Felség, az imént értesültem arról hogy a szomszéd királynő is eljön a bálra.
-közölte, majd mikor engem is meglátott lesúlytó pillantást vetett rám.- Kegyeskedet haza érkezni, fenség. Megtudhatnám merre járt?

- A troll sziklánál segítettem az őröknek , aztán segítettem a favágóknak kivágni, majd felhasogatni a fát.

- Ne menj kérlek a Trollsziklához Tom, bajod eshet.

- Ne menj kérlek a Trollsziklához Tom, bajod eshet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Nem mellesleg késett a teáról.

Ezen a ponton meguntam a társalgást. Engedélyt kértem hogy elhagyhassam a termet. Nem kaptam meg, elmentem anélkül, vacsorára sem mentem le. Lefeküdtem, mert fáradt voltam.

,,drága Cheril"

A Herceg És A Boszorkány (Befejezett)Where stories live. Discover now