|Description|

412 35 16
                                    

"Μωρό μου, επέστρεψα!" Φώναξε η Jaehye μόλις μπήκε μέσα στο σπίτι  της. Πριν προλάβει καν να κλείσει την πόρτα πίσω της έβγαλε τα μπεζ της τακούνια και τα άφησε σε μια γωνία. Η αίσθηση του απαλού χαλιού κάτω από το καλσόν της ήταν ίσως η πιο ικανοποιητική αίσθηση στον κόσμο. Μετά από μια σκληρή μέρα στο δικηγορικό της γραφείο και μετά από άθλιους πελάτες, αυτό της άξιζε.

Κατσούφιασε, ωστόσο, όταν δεν άκουσε απάντηση στο αναφώνημά της. Περπάτησε σιγά σιγά μέχρι το δωμάτιό της και έσπρωξε την ήδη μισάνοιχτη πόρτα, και το θέαμα μπροστά της σχεδόν την έκανε να χαμογελάσει.

"Jimin, είσαι καλά;" ρώτησε η Jaehye και έκατσε στην άκρη του κρεβατιού, δίπλα στο σωριασμένο αγόρι της. Ήταν ξαπλωμένος μπρούμυτα στο κρεβάτι και, αν δεν ακούγοταν η αναπνοή του θα νόμιζε κάποιος πως τα είχε τινάξει.

"Όχι," η απάντηση του Jimin με το ζόρι ακούστηκε, εξαιτίας του μαξιλαριού όπου είχε χώσει το πρόσωπό του.

"Γιατί, μικρούλη;" Η Jaehye χάιδεψε τα μαλλιά του. Ήξερε πως αυτό που περνούσε το αγόρι της ήταν κάτι σχετικά ασήμαντο, αλλά πάντα μαλάκωνε όταν τον έβλεπε με κατεβασμένα τα μούτρα (όχι ότι μπορούσε τώρα να δει το πρόσωπό του, αλλά περνά το νόημα).

"Είναι τα γενέθλιά σου αλλά δεν ήξερα τι να σου ετοιμάσω..." μουρμούρισε ο Jimin και η Jaehye ούτε που τον άκουσε.

"Τι έγινε;"

Ο Jimin σήκωσε το πρόσωπό του από το μαξιλάρι και ξαναείπε την φράση. Η Jaehye χασκογέλασε στις βλακείες του Jimin και τον φίλησε στο μάγουλο καθησυχαστικά.

"Χαζούλη, δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα. Μπορούμε απλά να περάσουμε την νύχτα οι δυο μας, έτσι δεν είναι;"

Ο Jimin, ακόμα λίγο ροζ από το φιλί, ένεψε καταφατικά. "Υποθέτω." Του ήρθε ένα ρίγος μόλις η Jaehye πέρασε το χέρι της σιγά σιγά από την σπονδυλική του στήλη ως και την μέση του, και έβαλε το χέρι της μέσα στο παντελόνι του. Ξαναχαμογέλασε όταν ένιωσε μετάξι κάτω από τα δάχτυλά της.

"Έτσι είναι."

_________________

Η ιστορία θα έχει σεξουαλικό περιεχόμενο και διαφορά ηλικίας

Διαβάζετε με δικιά σας ευθύνη

Ευχαριστώ

♡♡

[ στην ιστορία αυτή βοηθάει και η lichanggeng ]


Mommy || P.JmWhere stories live. Discover now