Η επόμενη μέρα ξημέρωσε. Ο jimin σηκώθηκε και αφού έκανε τα απαραίτητα άρχισε να ετοιμάζεται για να πάει στην Jaehye.
Έβαλε τζιν και ένα λευκό πουκάμισο. Απλό, αλλά και λίγο επίσημο. Άρμοζε στο μέρος που θα πήγαινε, σωστά;
Έφτιαξε τα μαλλιά του και κατέβηκε για να φύγει. Θα έπαιρνε ένα καφέ στον δρόμο, αν προλάβαινε.
[...]
Ο Jimin χτύπησε διστακτικά την πόρτα και μόλις άκουσε από μέσα την λεπτή φωνή της κύριας μπήκε στο γραφείο.
"Γεια σου Jimin,"
του είπε η Jaehye μόλις μπήκε μέσα ο νέος.
"Γεια σας, κυρία Jaehye,"
είπε ο Jimin ντροπαλά και έκατσε στην καρέκλα μπροστά από το γραφείο.
"Όταν θα είμαστε μόνοι μας θα μου μιλάς στον ενικό. Λοιπόν, τώρα έχω διάλλειμα οπότε μπορούμε λίγο να μιλήσουμε για το θέμα μας,"
του είπε καθώς σταύρωσε τα χέρια της.
Ο Jimin απλά ένεψε το κεφάλι του καταφατικά και περίμενε την μεγαλύτερη του να μιλήσει.
Δεν έπρεπε να είναι τόσο αγχωμένος, δεν έπρεπε να είναι τόσο αγχωμένος, δεν έπρεπε να είναι τόσο αγχωμένος...
"Σήμερα θα ετοιμάσεις τα πράγματα σου και αύριο το απόγευμα θα έρθεις στο σπίτι μου. Ορίστε η διεύθυνση μου,"
η Jaehye έκανε μια παύση και του έδωσε ένα χαρτάκι.
"Τώρα γενικά τι θα γίνει. Ελπίζω να μην έχεις καμία άλλη υποχρέωση γιατί θα μείνεις μαζί μου. Δεν είναι απαραίτητο να κάνεις δουλειές στο σπίτι αλλά αν κάποια στιγμή θες να βοηθήσεις μπορείς. Θα ακούς κάθε εντολή μου. Αν δεν κάνεις αυτά που σου λέω θα υπάρχει τιμωρία. Αλλά, αν δεν αισθάνεσαι άνετα με κάτι θα μου το λες. Και τέλος για τα λεφτά. Αν θες μπορώ να σου δίνω κάθε αρχές του μήνα δύο εκατομμύρια γουόν. Θες μήπως παραπάνω; "
Όσο μιλούσε η Jaehye, ο Jimin άκουγε με προσοχή τα λόγια της. Στην τελευταία της ερώτηση, είπε ένα σιγανό όχι.
Ήξερε πολύ καλά με τι είχε να κάνει.
Όχι όμως ότι τον χάλαγε. Είναι μια πολύ όμορφη γυναίκα, ακριβώς του γούστου του επίσης και τα λεφτά που θα παίρνει θα είναι πολύ καλά.
Το θέμα είναι, όμως, ότι όλα αυτά τα κάνει για τα λεφτά. Θα μπορούσε απλά να είχε γνωριστεί φυσιολογικά με αυτή την γυναίκα και όχι με τέτοιο τρόπο.
Όμως κάτι του έλεγε από μέσα πως θα αλλάξουν τα πράγματα. Μπορεί αυτή η γυναίκα να τον περνάει έξι χρόνια αλλά τον ελκύει αφάνταστα.
"Χαίρομαι που συμφωνείς,"
του χαμογέλασε και τον πλησίασε. Τότε, άρχισε να αφήνει φιλιά οπουδήποτε εκτός από τα χείλη του. Δίπλα στα χείλη του, στην γραμμή του σαγονιού του, στον λοβό του αυτιού του.
Έπειτα, με μια ελαφριά κίνηση, σήκωσε το σαγόνι του, έχοντας πλέον μια καθαρή όψη του κατάλευκου λαιμού του Jimin.
Πόσο ήθελε να τον κάνει κόκκινο και μωβ...
Αλλά έπρεπε να περιμένει. Για τώρα, άφηνε μικρά φιλιά στην έκταση του λαιμού του μικρότερου, και σταδιακά έβαλε ένα χέρι κάτω από το πουκάμισό του.
Ο Jimin ανατρίχιασε όταν ένιωσε το κρύο χέρι της Jaehye στην γυμνή του πλάτη. Έκλεισε τα μάτια του και βύθισε τα χέρια του μέσα στα καστανά μαλλιά της Jaehye, απολαμβάνοντας την αίσθηση των χειλιών της κοντά στην αρχή της κλείδας του.
Αλλά η Jaehye δεν έκανε άλλη κίνηση και ο Jimin άνοιξε διστακτικά τα μάτια του. Πολύ αργά συνειδητοποίησε πως κάποιος χτυπούσε την πόρτα.
Ο Jimin, τρομαγμένος, παραλίγο να έπεφτε από την καρέκλα του.
"Ένα λεπτό,"
φώναξε η Jaehye προσπαθώντας να ακουστεί ήρεμη, αλλά μάταια, γιατί ο εκνευρισμός της ήταν φανερός στην φωνή της. Ο Jimin προσπάθουσε να ισιώσει το πουκάμισό του με γρήγορες κινήσεις, όσο η Jaehye προσπαθούσε να ξαναφτιάξει τα μαλλιά της.
"Jimin, όπως είπαμε,"
είπε η Jaehye και ο μικρότερος, κάνοντας μια βιαστική υπόκλιση, έφυγε από το γραφείο της.
Jimin's POV
Αυτή η γυναίκα. Πώς γίνεται από την μια να είναι τόσο αυστηρή και από την άλλη να αλλάζει μέσα σε δευτερόλεπτα και να γίνεται ήρεμη και γλυκιά;
Γρήγορα κάλεσα ένα ταξί και περίμενα να έρθει.
[...]
Μόλις έφτασα στο σπίτι. Ξεκλειδωσα και μπήκα μέσα. Πήγα πάνω στο δωμάτιο μου και έβαλα τα πιο καθαρά ρούχα που βρήκα πάνω στο κρεβάτι μου πριν πέσω άχαρα πάνω στο κρεβάτι μου.
Έκλεισα τα μάτια μου και προσπάθησα να χαλαρώσω αλλά οι αναμνήσεις από το γραφείο δεν με άφηναν σε ησυχία. Έπαιζαν σαν κασέτα στο μυαλό μου.
Ανεπαίσθητα, άγγιξα τον λαιμό μου. Δεν είχε ούτε ένα σημάδι.
________________
Ελπίζω να σας άρεσε.
Ψηφίστε και αφήστε την γνώμη σαςΕυχαριστώ ♡
BINABASA MO ANG
Mommy || P.Jm
Fanfiction"Don't be shy, babe. You're captivating." Please don't copy, thank you.