|8|

156 17 0
                                    

Η Jaehye βγήκε από το μπάνιο τυλίγοντας γύρω από το λεπτό της σώμα, ίσα ίσα για να καλύπτει τα απαραίτητα σημεία. Μπαίνοντας στο δωμάτιο, βρήκε τον Jimin ξαπλωμένο με κλειστά τα μάτια. Είχε μείνει να κοιτά το σώμα του, σχεδόν όλο εκτεθειμένο. Ο Jimin είχε ένα πανέμορφο σώμα, λεπτός αλλά όχι κοκαλιάρης, λευκός αλλά όχι κατάχλωμος, με όλες τις σωστές λεπτομέρειες σε όλα τα σωστά σημεία.

"Τόσο ωραίος είμαι;"

ρώτησε ο Jimin έχοντας ακόμα κλειστά τα μάτια του, κάνοντας την Jaehye να τρομάξει.

"Ε... απλά αφαιρέθηκα. Μπορείς να πας στο μπάνιο τώρα, αν θες,"

είπε η γυναίκα έκπληκτη και πήγε προς την ντουλάπα της ενώ ο Jimin σηκώθηκε για να πάει στο μπάνιο.

Μόλις έκλεισε την πόρτα, ο Jimin έγλειψε τα χείλη του με την εικόνα της Jaehye με την κόκκινη πετσέτα χαραγμένη στο μυαλό του. Ένιωσε θερμότητα να τον κατακλύζει και κοίταξε την περιοχή του, βλέποντας το πόσο γρήγορα ερεθίστηκε.

Προσπάθησε να ηρεμήσει τον εαυτό του και μπήκε μέσα στην ντουζιέρα. Μετά από λίγο, αφότου τελείωσε, τύλιξε γύρω από την μέση του μια πετσέτα, κόκκινη σαν αυτή της Jaehye. Μπήκε στο δωμάτιο αντικρίζοντας την γυναίκα που είχε στο μυαλό του όλη αυτή την ώρα, ντυμένη και πανέμορφη όσο ποτέ.

Καθόταν στην άκρη του κρεβατιού και κοιτούσε κάτι στο κινητό της. Φορούσε ένα απλό μαύρο τζιν με ένα ημιδιαφανές κόκκινο πουκάμισο που ταίριαζε τέλεια με το κόκκινο κραγιόν της και τα κρεμαστά μαύρα της σκουλαρίκια. Τα μαλλιά της ελαφρές μπούκλες, έπεφταν πάνω στους ώμους της.

Ο Jimin χάθηκε σε αυτή την εικόνα, που έμοιαζε με ζωγραφιά. Αμέσως όμως συνειδητοποίησε πως τον κοιτούσε και η Jaehye τον ίδιο. Από ντροπή του, χωρίς να πει τίποτα ξεκίνησε να ντύνεται. Έβαλε ένα μαύρο τζιν και ένα απλό μαύρο πουκάμισο, ταιριάζοντας έτσι με την Jaehye.

"Είμαι έτοιμος,"

είπε στην Jaehye και χαμογέλασε, φτιάχνοντας με το χέρι του τα μαλλιά του.

"Τότε μπορούμε να πηγαίνουμε,"

του χαμογέλασε η μεγαλύτερη γυναίκα και παίρνοντας τα πράγματα τους βγήκαν από το σπίτι.

[...]

Μετά από μερικές αξέχαστες ώρες γύρισαν στο σπίτι. Η Jaehye σχεδόν έλαμπε από την χαρά της, όπως και ο Jimin. Πέρασαν υπέροχα και προς έκπληξη του Jimin είδε μια διαφορετική πλευρά της Jaehye. Δεν ήταν τόσο αυστηρή όπως ήταν άλλες φορές και αυτό τον έκανε να νιώσει χαρούμενο αλλά και την ίδια στιγμή παραξενεμένο, επειδή ήταν λες και έβγαινε ραντεβού με μια εντελώς διαφορετική γυναίκα.

"Σ'ευχαριστώ Jimin. Σήμερα ήταν τα καλύτερα γενέθλια της ζωής μου,"

του είπε και του χαμογέλασε όσο έβγαζε τα τακούνια της.

Πριν έρθουν στο σπίτι είχαν πάει σε ένα μπαράκι με αποτέλεσμα και οι δυο τους να είναι πιο ανεβασμένοι, εξαιτίας του αλκοόλ. Βλέποντας την Jaehye να σκύβει μπροστά του, ο Jimin έγινε ακόμα πιο ερεθισμένος από πριν.

Η Jaehye ένιωσε τα μάτια του Jimin πάνω της και γύρισε να τον κοιτάξει. Μόλις κατάλαβε γιατί την κοιτούσε με τόση λάγνεια, χαμογέλασε πονηρά και τον πλησίασε.

"Τι έχεις Jiminnie;"

Η ανάσα της ήταν καυτή στον κάτασπρο λαιμό του Jimin όσο έκανε την ερώτηση. Χαμογέλασε όταν ανταμείφθηκε με τον πιο ερωτικό ήχο που μπορούσε να ξεφύγει από τα χείλη του Jimin όταν του άφησε ένα υγρό φιλί στο ίδιο σημείο.

"Σε θέλω. Σε χρειάζομαι πολύ"

είπε ο Jimin ανάμεσα σε βαθιές ανάσες, προσπαθώντας να ακουστεί όσο πιο συγκροτημένος μπορούσε.

"Όπως επιθυμείς, μωρό μου."























Mommy || P.JmWhere stories live. Discover now