|9|

145 15 10
                                    


"Σε θέλω. Σε χρειάζομαι πολύ"

είπε ο Jimin ανάμεσα σε βαθιές ανάσες, προσπαθώντας να ακουστεί όσο πιο συγκροτημένος μπορούσε.

"Όπως επιθυμείς, μωρό μου."

Είπε η Jaehye  περνώντας τα χέρια της κάτω από το πουκάμισο του Jimin καθώς συνέχιζε να φιλάει τον λαιμό του. Τότε όμως τον ένιωσε να πέφτει στον ώμο της.

" Jiminie είσαι πολύ εξαντλημένος, καλύτερα να κοιμηθούμε "

Του είπε μόλις κατάλαβε ότι ήταν σχεδόν κοιμισμένος

" μα σε θέλω "

Είπε κοιμισμένα ο Jimin με ένα παράπονο.

" πάμε να κοιμηθούμε και σου υπόσχονται αύριο θα νιώσεις ωραία "

Του είπε χαϊδεύοντας τα μαλλιά του και έχοντας ένα πονηρό χαμόγελο στα χείλη της με την ιδέα που σκέφτηκε.

" καλά "

Αναστέναξε ο Jimin με παράπονο σαν μικρού παιδιού κάνοντας την Jaehye να χαμογελάσει με το ποσό γλυκούλης έδειχνε.


[....]

Ξύπνησε ο Jimin νιώθοντας ένα κενό δίπλα του και τότε κατάλαβε πως έλειπε η Jaehye. Αφού έτριψε το πρόσωπο του με τα χέρια του για να ξυπνήσει καλύτερα, πήγε στο μπάνιο να κάνει τα απαραίτητα και κατέβηκε στην κουζίνα για να δει αν η Jaehye του άφησε κανένα μήνυμα.

Παρατήρησε πως δεν είχε πουθενά τίποτα και έτσι πήρε το τηλέφωνο στα χέρια του για να της στείλει μήνυμα.

' Jaehye που είσαι; '

' Στο γραφείο. Jiminie έχω ένα κουτί τυλιγμένο για εσένα στο κρεβάτι! άνοιξε το και θα δεις πως γράφω κάτι επάνω, σε λίγο έρχομαι στο σπίτι, εντάξει; '

Η Jaehye πάτησε αποστολή και κοίταζε την οθόνη, περιμένοντας οποιαδήποτε απάντηση. Μερικά λεπτά αργότερα το τηλέφωνό της άναψε και κοίταξε το μήνυμα.

' ωραία.... '

Αναστέναξε από ανακούφιση στην απάντηση του καθώς σηκώθηκε  από το γραφείο της και ξεκίνησε για το σπίτι.

Άνοιξε ήσυχα την πόρτα και έβγαλε  τα παπούτσια και το παλτό της ακούγοντας σιωπή σε όλο το σπίτι.

" Jiminie; " φώναξε και άκουσε την πόρτα του υπνοδωματίου να ανοίγει 

" Ναι; " Είπε χαμηλόφωνα χωρίς να έχει βγει από το δωμάτιο

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 07, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mommy || P.JmWhere stories live. Discover now