CAPITOLUL 12

86 5 0
                                    

Amy:Esti sigur?

Marco:Da..

Amy:Dar te.am deranjat...asa ca mai bine plec

Marco:Nu pleci nicaieri..oricum cred ca Layla a plecat asa ca nu mai conteaza..acum spune

Amy:Nu mai tipa...ma sperii

Marco:Doar spunemi...!!!

Amy:Daca mai strigi nu mai iti zic nimic...

Marco:SPUNE!!!!!(starngand.o de mana tare)

Amy:Da.mi drumu..si lasa.ma (plecand)

Marco:Amy intoarce.te acum!!!!

Amy pleaca spre padure si fuge asa de tare incat ajunge in mijlocul autostrazi.Spre ea vine cu viteza o masina dar ea nu se misca deloc de acolo deoarece vroia sa moara...sa scape de durerea provocata de Marco!!!!

AMIIII!!!!!!!

Aude din departare numele ei dar nu baga de seama si raman pe loc asteptand sa vina masina.Masina se apropie cu viteza si ea astepta moartea.Era vampir...masina nu o afecta...putea pleca oricand sau putea respinge masina dar durerea din suflet provocata de Marco o facea tot mai slaba.Isi astepta moartea dar simte cum este impinsa de pe autostrada.Deschide ochi si vede ca e pe marginea drumului cu cineva langa ea dar el era cu fata in jos si nu a putut vedea cine e.Cand acea persoana s.a ridicat a vazut ca era MARCO!!!!

Amy:De ce ai facut asta?

Marco:Vroiai sa mori?

Amy:Da!!

Marco:De ce?

Amy:Ca sa scap de durere...sa nu ma mai ranesti...sa scap de TINE!!!

Marco:Cum te.am ranit eu??

Amy:M.ai mintit ca ti la mine si apoi te duci sa te culci cu aia!!!!Tie cum ti se pare acest lucru??Ti se pare un lucru marunt???

Marco:Amy...eu...

Amy:Lasa.ma mai bine ma lasai sa mor!!!

Marco:NU!!!

Amy:BA DA....TE URASC....mai bine iti spuneam adevarul si scapam de tine...

Marco:Ce adevar?

Amy:Dylan mi.a spus ca ai fost ADOPTAT!!!!Ca cei care au murit nu erau parinti tai reali

Marco:POFTIM??!!!!

Amy:Da...mai bine ma lasai sa mor ca sa nu afli si sa patesti ceva!!!

Marco:Daca vrei sa mori si mai ales calcata de masina bine!!!!(impingand.o in fata masini)

Ea cade pe jos si din departare se vedea o masina care venea cu viteza spre ea.Chiar atunci masina se apropie si....

IUBIREA CARE M.A SCHIMBATUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum