CAPITOLUL 7

99 6 0
                                    

Dupa un timp se aud baiat in usa iar el se duce sa deschida crezand ca e doctorul,dar la usa era nimeni alta decat Layla.Din instinct vroia sa.i inchida usa in nas dar prea tarziu pentru ca Layla cu viteza ei de vampir a intrat in casa si s.a pus pe canapea.

Marco:Ce dracu cauti aizi???(intreba el nervos)

Layla:Ehh ce tipi asa?? Am venit si eu sa vad ce face iubitul meu 

Marco:Noi nu mai suntem iubiti,intelege asta pentru totdeauna

Layla:Da sigur...daca nu era idioata de Amy noi inca eram impreuna

Marco:Nu.ti permit sa vorbesti asa despre Amy

Layla:Si ce ai putea tu sa.mi faci??

Marco:Chiar nu stiu daca vrei sa afli,asa ca mai bine pleaca

Layla:Dar eu chiar te iubesc!!

Si chiar in acel moment sare pe el si il saruta.Cei doi sunt intrerupti de o voce si niste pasi care coboara pe scari.Acea voce era a lu Amy..

Amy:Si eu care credeam ca ti la mine daca tot m.ai salvat si mai presus de asta M.AI SARUTAT!!!Esti un nesimtit si nu vreau sa te mai vad niciodata,ramai cu fufa ta si lasa.ma dracu in pace.

Marco:Dar cum se poate...am crezut ca ai lesinat deaia am chemat si un doctor

Amy:Poate doctor pentru tine,dar se pare ca a gresit...ti.a trimis o asistenta care te ''ingrijeste'' foarte bine(ironica)

Marco:Amy....iti pot explica

Amy:Nu ai ce sa.mi explici...ce am vazut e de ajuns...si oricum nu ai de ce sa.mi dai explicatii ca nu suntem impreuna dar macar aveai curajul sa.mi spui in fata..sa nu.mi fac iluzii degeaba.Asta e ultima data cand o sa ma mai vezi...nu trebuia niciodata sa am incredere in tine.ADIO MARCO!!!

Amy nu era intr.o stare foarte buna dar asta nu o oprea sa plece pt a nu fi calcata in picioare de cei doi.Dupa ce Amy a plecat in casa lu Marco s.a iscat o cearta intre cei doi.

Marco:Vezi ce ai facut????E numai vina ta

Layla:Ce vina am eu ca apar ce.mi apartine plus ca e si vina ta deoarece i.ai dat sperante si nu o iubesti...tu nu poti iubi!!!!

Marco:De unde sti????In primul rand pot iubi...daca nu te.am iubit pe tine nu inseamna ca pe ea nu o iubesc si in al doilea rand nu iti apartin..nu sunt al tau si INTELEGE ASTA!!!

Layla:Niciodata nu o sa inteleg si iti jur ca daca tu esti cu ea o s.o omor!!!

Marco:Noroc cu asta :-j Mai bine nu te.ai baga in lupta pe care sigur o vei pierde.Nu te pune cu Amy...nu e bine sa o enervezi.Daca a avut de suferit din cauza lui Dylan asta inseamna ca nu era pregatita dar pe tine te poate rupe in doua cu o miscare de mana,asa ca mai bine uita.

Layla:Dylan s.a intors?

Marco:Nu stiai???Credeam ca a venit pe la tine,pacat dar asteapta.l sigur v.a trece pe la tine sa.ti faca ziua mai buna si poate asa ma lasi dracu in pace

Dupa ce Layla pleaca Marco vroia sa plece dupa Amy dar ceva l.a oprit.

~Perspectiva Marco~

De ce sa merg dupa ea???Nu merita,eu nu am iubit niciodata pe nimeni asa ca nu merita sa plang dupa aia.POt avea orice fata vreau si nu o sa ma opresc la una.

~Intre timp~

Amy abia mergea dar ura care o avea in suflet o facea mai puternica.Nu s.a oprit pana nu a ajuns acasa pentru a se ingriji.Cand intra pe usa era asteptata de....

IUBIREA CARE M.A SCHIMBATUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum