part (3)

5K 133 0
                                    

    အသက္​မျပည္​့သတို႔သမီးႏွင္​့မာန႐ွင္​​ေရႊမင္​းသား💋💋💋💋💋💋💋💋
  
                         Ep(3)
               💚💚💚💚💚💚

Baekie​ေလးက အလွပါျပင္​လိုက္​​ေတာ့ အရမ္​းခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းတာပဲ.........

ပါးနီရဲရဲ​ေလးမွာ..ပို၍ပင္​ရဲသြားသ​ေယာင္​....

​ေအာက္​ထပ္​တြင္​ မဂၤလာခန္​းမႀကီးျပဳလုပ္​ထား​ေသာ​ေၾကာင္​့...သီခ်င္​းတီးလံုးသံ​ေလးမ်ားနင္​့ စကားတီတိုး​ေျပာသံ​ေလးမ်ား..ပ်ံလြင္​့​ေန​ေလရဲ႕...

ၾကားလိုက္​တဲ့အသံတစ္​ခု​ေၾကာင္​့..တစ္​​ေလာက လံုးတိတ္​ဆိတ္​သြားသ​ေယာင္​....

Baek​ေလး..အခ်ိန္​က်ၿပီ...

မိန္​းမိန္​က... ပါး​ေလးအားအနမ္​းတစ္​ပြင္​့​ေပးၿပီးလက္​​ေလးကိုဆုပ္​ကိုင္​ထား​ေလရဲ႕...

သတို႔သား....​ေနရာယူပါ....

အဲ့ဒီ့သတို႔သားႀကီးကို...baekျမင္​ခ်င္​လွၿပီ...

Chanyeolဆိုတဲ့ငါဆိုတာလဲ...
တစ္​သက္​လံုးလူပ်ိဳႀကီးလုပ္​အ႐ိုးထုပ္​ဖို႔စိတ္​ကူးထားခါမွ......

သားေလးသာ..အဖိုးရဲ႕​ေျမး​ေလးကို...လက္​ထပ္​ယူလိုက္​မရ္​ဆို...ဖိုးဖိုး...ခြဲစိတ္​မႈခံယူပါ့မရ္​သား....

ဖိုးဖိုးက သားတို႕မိသားစုရဲ႕ အလင္​း​ေရာင္​
အ႐ွင္​သခင္​...
ပဲ့ကိုင္​႐ွင္​..
ဂ႐ုဏာ႐ွင္​...
ဖိုးရဲ႕​ေျမးက ဘယ္​​ေလာက္​ပဲ ႐ုပ္​ဆိုးတဲ့ က​ေလးမ
ျဖစ္​ပါ​ေစ...ကြၽန္​​ေတာ္​ဖိုးရဲ႕​ေျမးကို...ညီမ အရင္​းတစ္​​ေယာက္​လို​ေရာ..သမီး​ေလး..တစ္​​ေယာက္​လို​ေရာ..ျပဳစုပ်ိဳး​ေထာင္​​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​သြားမွာပါ...
ဘယ္​​ေတာ့မွ...မျပစ္​မွား​ေစ ရဘူးဖိုး...
အကယ္​၍ သူမ ကို ခ်စ္​မိသြားခဲ့မရ္​ဆိုရင္​​ေတာင္​..သူမ...ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို....

ဧည္​့ပရိတ္​သတ္​ႀကီးမ်ားခင္​ဗ်ာ....ခုဆိုရင္​... ​ေလွကားထစ္​မွ.... နတ္​သမီး​ေလးသဖြယ္​..ခ်စ္​စရာ​ေကာင္​းလွတဲ့...အသက္​အငယ္​ဆံုး...
သတို႔သမီး​ေလး...ဆင္​းသက္​လာပါၿပီ..ခင္​ဗ်ာ..

သတို႔သား...​ေခါင္​း​ေမာ့ ၾကည္​့႐ႈ ႏိုင္​ပါၿပီ....

​ေလွကားထစ္​​ေလးတစ္​ထစ္​ခ်င္​းကို ညင္​သာစြာ ဆင္​းသက္​​ေန​ေသာ...သူမ...
ကြၽန္​​ေတာ္​​ေရြး​ေပးလိုက္​သည္​့ အ​ေမရိကန္​ထုတ္​သတို႔သမီးဝတ္​စံု​ေလးကို..သူမကိုယ္​​ေလးျဖင္​့ကြက္​တိတိုင္​ခ်ဳပ္​ထားတာ​ေၾကာင္​့ အလြန္​ပင္​ ရင္​သပ္​႐ႈ​ေမာဖြယ္​​ေကာင္​းလွၿပီး....
ဇာလက္​႐ွည္​​ေလးထည္​့​ေပးထားတာ​ေၾကာင္​့...တျခားWedding Dresses​ေတြလို ရင္​ဟိုက္​ၿပီး..ဟို​ေပၚဒီ​ေပၚ မျဖစ္​ဘဲ..႐ိုး႐ိုးယဥ္​ယဥ္​​ေလးႏွင္​့ အလြန္​ပင္​...ခ်စ္​ခင္​စဖြယ္​က​ေလး​ေလးလို...ျဖစ္​​ေနတာ​ေၾကာင္​့ အသဲယားလို႔ကိုင္​​ေပါက္​ပစ္​ခ်င္​တာ....

 ❤ အသက္​မျပည္​့သတို႔သမီးႏွင္​့မာန႐ွင္​​ေရႊမင္​းသား ❤Where stories live. Discover now