Po kąpieli wyszłam z łazienki i Diego poszedł się myć. Postanowiłam ze znajdę jakiś ciekawy film na jednym z programów miał za 15 minut lecieć ,, Ciemniejsza strona Greya" . Po 10 minutach Diego wyszedł z łazienki i pizza już była .
Oglądamy ciemniejszą stronę Greya -spytałam się Diego
No możemy obejrzeć - siadł koło mnie i mnie pocałował w policzek na co się uśmiechałam
Time later
Dobra chodź już spać -powiedziałam i spojrzałam na zegarek który pokazywał godzinę 1
Oki - wstaliśmy z kanapy i poszliśmy do sypialni , położyliśmy się na łóżku , w dość dużej odległości , po jakim czasie odpłynęliśmy w krainę snów
Time later
Pov's DiegoWstałem pierwszy , obróciłem się do dziewczyny i się jej przyglądałem jak śpi . Po chwili otworzyła oczy .
Co się tak patrzysz - powiedziała uśmiechając się
Piękna jesteś wiesz - powiedziałem , i zauważyłem ze na policzkach dziewczyny pojawia się kolor czerwony . Patrzyliśmy sobie w oczy w kompletnej ciszy . Zaczęliśmy przybliżać do siebie twarze , cmokałem delikatnie środek ust , pocałowałem ją namiętnie , oddała po chwile pocałunek całowaliśmy się do póki musieliśmy złapać powietrze .
Nieźle całujesz skarbie - powiedziałem a dziewczyna była na policzkach czerwona , złożyłem jeszcze mały pocałunek na jej ustach i ruszyłem do łazienki , z dużym problemem .
Pov's Rose
Diego siedzi już w tej łazience z 15 minut , ubrałam się w spodnie obcisłe i dziurami , bluzę z adidasa . Jak Diego wyszedł z łazienki postanowiłam zrobić sobie delikatny makijaż . Po zrobieniu makijażu poszliśmy zjeść śniadanie .
Co dziś robimy - spytałam Diego
Może basen - powiedział Diego
Super dawno nie byłam - uśmiechałam się - tylko jest jeden problem nie mam stroju
To trzeba na zakupy iść - powiedział z łobuziarskim uśmiechem
Po śniadaniu , Diego zniknął na 40 minut . Mi się coś wydaje ze to przez tą kelnerkę co jej cycki wychodziły na wewnątrz bo poszli gdzieś razem , nie powiem na samą myśl co oni mogą robić mnie załamuje się.
To idziemy na ten basen - wszedł do pokoju Diego
No dobra tylko najpierw do galeri - powiedziałam i ubrałam buty , wyszliśmy z budynku
Time later
Na basenie czułam się niekomfortowo Diego zajmował się jakoś plastikowa lalunia , znikli na 10 minut wiadomo co robili . Po tym wszystkim nawet się do Diego nie oderwałam jest 22 leżę już w łóżku Diego nie ma w domu . Wkurwił mnie dziś mocno , nawet dobrze ze go nie ma , co ja gadam w chuj się martwię .
Koło godziny 3 usłyszałam dźwięk otwierania drzwi , więc wstałam Diego stał ledwo na nogach czułam od niego alkohol i zgaduje ze jest na ćpany po oczach widać .
Chodź się połóż - powiedziałam spokojnie
O cnotka nie wydymka mnie woła do łóżka - powiedział śmiejąc się
Co ci Diego odpierdala - powiedziałam nieźle już wkurwiona , nic nie odpowiedział tylko mnie pocałował odepchnęłam go od siebie ten natomiast złapał mnie w tali i rzucił na łóżko , zaczął mnie dotykać piersi próbowałam go odepchnąć ale nie dałam razy zaczęłam płakać i krzyczeć , odsunął się odemnie i obrócił się tyłem , poszedł spać . Byłam tak wystraszona jego zachowaniem nawet niewiem kiedy odpłynęłam .
No to mamy już 21 rozdział 💔!!
CZYTASZ
SMS pomyłka / Diego Leanos czyli Lil Xan
Fiksi PenggemarPrzeczytajcie to się dowiedzie miśki !!! To opowiadanie może zawierać wulgaryzmy ### I sceny seksualne ! CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ HAHAHAH ❤️❤️❤️