❄Denalia❄

382 12 5
                                    

Katrina Denali - poznaliście się na obozie we Słowacji. Każdy widział jej urodę. Miała typową piękną słowiańską urodę. Poruszała się po tych terenach z wdziękiem. Do każdego Była przyjaźnie nastawiona. Gdy komuś coś się stało, od razu tej osobie pomogła.
Gdy z tobą zerwał chłopak. Kate siedziała przy tobie, jak prawdziwa przyjaciółka. Bo twoje "prawdziwe przyjaciółki z obozu" miały to gdzieś. Kate jako jedyna ciebie w tym wspierała.

Tanya Denali - każdy w szkole mówił o rozwydrzonej i zakręconej nastolatce. Zobaczyłaś ją, była pełna energii. Uczyła się świetnie, a do tego gimnastyka wychodziła jej najlepiej. Podeszła do ciebie i zaciągnęła cię na mate.
Oby dwie na nią padliście i śmiałyście się bez żadnego celu.
Zostaliście najlepszymi przyjaciółkami roku.

Irina Denali - poznałaś ją w domu Kate i Tanyii na wakacjach. Zabierało się na piękną zabawę. Irina nie była zbyt rozmowna. Nadal miała komuś za złe, że stała się wampirem. Nie żałowała tego, że ma te dwie wariatki za siostry. Czuła się przy nich dobrze. A przy ludziach czuła się bardzo źle. Wasze spotkanie było dla ciebie i dla niej bardzo trudne.

Eleazar Denali - Poznałaś go w Galerii sztuki. Zobaczyłaś go jak przegląda obrazy. Zainspirował cię tym, jak opowiadał o poszczególnych dziełach malarzy. Na ten temat bardzo dużo wiedział. Oby dwoje malowaliście obrazy. A ty byłaś jego nową inspiracją. Nawet cię zaprosił do swojego domu. Zrobił dla ciebie twój portret. Był bardzo realistyczny, a za razem bardzo piękny.

Carmen Denali - poznałaś ją na lekcji języka hiszpańskiego. Miała do każdego najlepsze podejście. Płynnie mówiła po hiszpańsku. Był jej to ojczysty język. Mówiła także płynnie po angielsku. Uczyłaś się u niej zadowalająco. Carmen była z ciebie bardzo dumna. Nigdy o tobie nie powiedziała, żadnego złego słowa. Miałaś jednak problem z innymi przedmiotami. Carmen dawała ci darmowe korepetycje. Byłaś z nich dumna, w kilka dni wszystko doskonale już zrozumiałaś. Nawet tą obłudną matematykę.

NIEBO NIE JEST DLA NAS ❀ twilight preferencesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz