Irina
Umorna sam kao pas, Violet je izašla ranije s posla i rešila da provede dan sa Jasonom, treba da uzmem taksi. Prođem rukom kroz kosu i ugleda Dejmona, zaustavio je automobil pored mene i otvorio prozor.
- Uđi.
- Mislila sam da uhvatim taksi.
- Irina uđi u auto – ponovio je oštrije.
- U redu.
Ma nije me ni pogledao, isekao je automobil i ušao u sporednu uličicu zatim je ugasio auto i okrenuo se ka meni prebacivši ruku preko suvozačevog sedišta. Deluje preteće, ljut je.
- Gde je Violet?
- Kući – progutam knedlu.
- Upravo sam bio tamo, pokušaj opet – ošinuo me pogledom.
- Možda je izašla do prodavnice . . . – pomucam.
- Osoba koja se navodno oseća loše ne ide do podavnice, zato te pitam treći put. Gde je Violet i nemoj da me lažeš.
- Ja zaista . . . pretpostavljam da je tu negde . . .
- Nemoj da me lažeš! – viknuo je i povukla sam se u uglu maksimalno što sam mogla.
- Ja nisam idiot, pimećujem kako se ponaša moja sestra i znam da krijete nešto od mene.
- Ja zaista . . .
- Nećeš izaći odavde dok mi ne kažeeš istinu. I diši.
Prihvatim njegov savet i duboko udahnem. Ne mogu mu reći da je sa Jasonom.
- Mogu da je pozovem . . .
Otkopčao je pojas i nagnuo se ka meni, bukvalno je na par santimetara od mog nosa.
- Sa onim tipom je zar ne? Jason?
Progtam knedlu i trudim se da ne govorim dok me njegov pogled poždire ali bojim se, stvarno ga se bojim.
- Nije – slažem i podignem ruku ka vratu.
- Znači sa njim je, znao sam – ispravio se i startovao auto. Čekaj malo, kako je znam da ga lažem?
Nakon što me j dovezao ispred stana nazvala sam Violet i rekla joj da njen brat zna za nju i Jasona.
- Hvala ti što si mi javila, zvaću te kasnije.
- Violet . . .
- Biće sve u redu, volim te.
- I ja tebe – ništa neće biti u redu, osećam to. O i te kako osećam.
***
Violet nije došla kući, nije se javljala na telefon i umirala sam od brige, Dejmona se ne usuđujem da nazovem. Kad je svanulo prelomim i nazovem Dejmona.
- Irena.
- Dobro jurtro, ja . . . jesi li je pronašao?
- Jesam, u bolnici smo.
- Šta? Zašto?Je li Violet dobro?
- Nije – glas mu je napukao.
- Odmah dolazim.
Šta se dođavola dogodilo? O Bože, Violet, samo da je dobro, samo to želim.
***
Ovo nisam očekivala da ću zateći. Dejmon i Jason sede jedan preko puta drugog u čekaonici, obojica imaju masnice, Jason više od Dejmona, sakupila sam dva i dva i povezala stvari.
YOU ARE READING
Na rubu ludila
RomanceOn je čovek mojih snova. Za njega sam ja najgora osoba na svetu. Ja njega volim. On mene mrzi. Postoji samo jedan stvar oko koje se slažemo, oboje volimo Violet, njegovu sestru a moju najbolju prijateljicu i učinićemo apsolutno sve da ona bude srećn...