Irina
Živim lažnu bajku, oglumim svaki osmeh i potisnem svaki krik. On gotovo ne razgovara sa mnom, mrzi me, vidim to svaki put kad ga pogledam a ja . . . ja ga volim. Ograničio me je na posao i njegov stan, mogu da provodim vreme jedino sa njegovom sestrom ali i tada sam pod nadzorom. Dolazim u prazan stan, ne znam kad on dolazi kući, uglavnom sam u svojoj sobi zato se radujem sutrašnjem danu. Moj telefon me trgne iz misli. Jason. Hm, otkucao mi je poruku.
Nakon pročitane poruke udahnula sam duboko. Jason je besan a Dejmon . . . Ne mogu da verujem šta je učinio, otkupio je njgov stan, kupio firmu u kojoj radi i otkupio njegov dug banci, saterao ga je u ćošak, a što je najgore Jason misli da sam ja za to kriva. Kakve veze ja imam sa ovim? Htela sam da izbrišem poruku ali predomislila sam se i ostavila je, neću mu odgovarati, što više pokušavam da doprem do njega on je sve više luđi a meni nije potrebno još problema.
***
- Boli me stomak, pestani – upozoravam Violet, svo vreme lupa gluposti i zasmejava me.
- Istina je, Bože razboleće se od onolike šminke.
- Slažem se ali ona nam je tetka, pokaži malo poštovanja – Dejmon je upozorava.
- Poštujem je ja, mnogo, ali mogu da se šalim, molim te stani negde piša mi se.
- Naravno da ti se piša popila si sav sok.
- Pumpa je ispred nas – Dejmon nas obaveštava.
- Dok ja opsedam toalet vi kupite grickalice – naređuje nam.
- U redu.
Tako je i bilo, Violet je otišla u toalet a Dejmon i ja smo nakupovali grickalice.
- Ovo uopšte nije zdravo – namrštio se mojoj korpi.
- Svo vreme jedete gluposti.
- Ali ukusne gluposti – vadim stvari iz korpe i stavljam na kasu ali zvoni mi telefon.
- Mama. Peuzmi ovo – izlazim napolje. Nismo se čuli mesecima.
- Mama- javim se.
- Irina.
- Čujem te, hvala Bogu pomislila sam da ste me zaboravili.
- Nismo samo smo bili zauzeti, znaš.
- Znam, jeste li pronašli neko blago.
- Zavisi od tvoje definicije blaga, pronašli smo puno antikviteta i živeli smo tri meseca sa plemenom Vaukike – rekla je radosno.
- Izgleda da ste uživali.
- Jesmo kako si ti? Šta ima novo?
- Pa diplomirala sam, zaposlila se i udala se.
- Udala si se? Nisam znala da imaš dečka?
- Kako bi pobogu znala kad smo se poslednji put čuje pre pet meseci – to je bilo prekorno. Kako ne shvata da mi nedostaje.
- Dušo, znaš da nismo uvek u mogućnosti da ti se javimo.
- Da, razgovor sa roditeljima dva puta godišnje mi je sasvim dovoljan.
- Zvučiš ironično.
- Za što i jesam ironična, nedostajete mi.
- I ti nama nedostaješ.
YOU ARE READING
Na rubu ludila
RomanceOn je čovek mojih snova. Za njega sam ja najgora osoba na svetu. Ja njega volim. On mene mrzi. Postoji samo jedan stvar oko koje se slažemo, oboje volimo Violet, njegovu sestru a moju najbolju prijateljicu i učinićemo apsolutno sve da ona bude srećn...