Irina
Ulazimo u njegov stan i zatičem svoje kofere, ovo nisam predvidela.
- Odakle moje stvari ovde?
- Naredio sam da ih prenesu iz tvog stana.
- Kad?
- Danas.
- Brz si.
- Jesam. Mislim da je vreme da porazgovaramo o našem braku.
Ovo nije zvučalo romantično, nije zvučaloni prijatno.
- U redu.
- Prvo, nećeš izlaziti nigde sama i bez mog odobrenja. Na posao ideš sa mnom a vraća te obezbeđenje.
- Ali . . . – podigao je ruku i prekinuo me. – Tek sam počeo – rekao je mračno. Šta je sad ovo?
- Biće ti dozvoljeno da se viđaš samo sa mojom sestrom i da ideš na posao.
- Poštovaćeš ovaj brak i bićeš za ceo svet srećna supruga a naročito za moju sestru i Jasona, što nas dovodi do najvažnije stavke.
Namrštila sam se jer mi ništa nije jasno.
- Jason je za tebe od danas zabranjen, ukoliko se vidiš sa njim ili samo razgovarate nasamo ubiću ga jel jasno? – stegnuo je zube.
- Zašto bi se dođavola viđala sa njim?
- Možeš prestati da glumiš. Zar si mislila da nikad neću saznati za vas dvoje? – prostrelio me pogledom i umrla sam na mestu. Šta zna?
- Ja . . .
- Ti ništa. Ti si . . . suzdržaću se od vređenja jer nisi vredna ni toga ali želim da znaš da znam. Ono što ste vas dvoje uradili mojoj sestri je bedno i jadno. Kako ste mogli da varate bolesnu osobu? – stegnuo je zube.
- Dejmone nije bilo tako – pokušavam da ga urazumim, ne znam šta tačno zna ali . . .
- Nego kako? Moja sestra te obožava, u stanju je da da ono malo života što joj je ostalo za tebe! – ranio me u srce ovom rečenicom.
- A šta ti radiš? Viđaš se iza njenih leđa sa njenim verenikom! Pravite od nje glupaču!! – sad me je ubio.
- To nije tačno! – suze su mi pošle.
- Nikad ne bih namerno povredila Violet, volim je, ona mi je poput . . .
- Šta? Porodice? Lepo se ophodiš prema porodici. I štedi reči jer te ništa ne može spasiti, svojim ušima sam čuo kako ti onaj gad izjavljuje ljubav!!! – toliko se prodrao da sam ustuknula.
Naglo me hvata za ruke i unosi mi se u lice.
- Dok je moja sestra živa ti ćeš biti udata za mene, poštovaćeš njenu vezu i njeno stanje i nećeš joj reći ni reč o tvojim gadostima, a što se tiče onog ljigavca . . . On će poživeti koliko i moja sestra.
- Dejmone, dozvoli mi da ti objasnim – moram mu reći istinu, ovo me ubija.
- Šta? Nemaš ništa sa njim? To ćeš mi reći? Video sam vas!!! Jel misliš da sam idiot! – gurnuo me na sofu i premrla sam od staha.
- Tvoj ljubavnik i ti ćete otići u pakao, ali ovde, na Zemlji, ja ću vam zagorčati život – nagnuo se ka meni.
- On nije moj ljubavnik - zašto me ne sluša?
YOU ARE READING
Na rubu ludila
RomanceOn je čovek mojih snova. Za njega sam ja najgora osoba na svetu. Ja njega volim. On mene mrzi. Postoji samo jedan stvar oko koje se slažemo, oboje volimo Violet, njegovu sestru a moju najbolju prijateljicu i učinićemo apsolutno sve da ona bude srećn...